Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 kohta mõned küsimused
#1
1)Mis temperatuuril ventilaator tööle hakkab? Ja kui kõrgel on viimane piir, et moto kannatada ei saaks?
http://homepage.eircom.net/~decdec/VoltMeter.jpg
ise olen kõige rohkem 100? peale saanud(80st järgmine) ja siis ventikas ei käinud.
2)Mitu liitrit on kütusepaagi reserv? (kui tuli põlema hakkab)
Tänud.
E: 2.0D 53kw
Vasta
#2
Auto aastast ...? Millisest ajast sa sõiduki omanik oled?
Vasta
#3
1989 aastaks, omanik 4-5a? äkki
Vasta
#4
Paaki peaks mahtuma kokku 60 liitrit kütust, kui ei ole lisana peale pandud 93 liitrist paaki.
terv.aare
Vasta
#5
Omal sama 2,0D (endine 2,3 pensakas) kui kütuse tuli põlema hakkab olen sõitnud 60km siis veel seisma ei jäänud, probleem on tekkinud siis kui olen laiskusest jätnud puhastamata paagis oleva sõelfiltri siis on enne tule süttimist teele jätnud, üldiselt a 2 aasta tagant puhastada. Kas ka diislil selline sõel paagis ei tea, aga penakal kül, kui see täis siis hakkab ülevalt õhku peale imema ning paaki tühjaks ei tõmba jätab a 8-12 l sisse. Ära ei ole võtnud kuna seejärel kannatab mootoril olev peenfilter.
Vasta
#6
endal w124 87.a 3.0d sellega olen sõitnud üle saja km peale tule süttimist ja ei juhtunud ka mitte midagist.... oli vist mingi 120km vms..... tundub et reserv paagis on umbes 7-10l....
Vasta
#7
tervist MB omanikud,olen siin uus diisli omanik ja ma ei teadnud kuhu oma muret kirja panna(loodan et 6ige koht)asi nimelt selles et ostsin W124 250D 90a,algul oli k6ik ilus ja tore aga nyyd on asi nimelt selles et mootor sööb 6li ja suitseb kui käima panen(ei ole vahet kas soe mootor v6i kylm) ja käima läheb vaevaliselt(arvan et aku n6rk)ja klapikambri kaanes on yks väike auk kus kohast ajab veitsa 6li välja,ja se k6ik algas siis kui ma olin maha s6itnud järjest yle 300km,ei tahaks maha kanda vaid tahaks korda teha,ehk suudate mind aidata ja n6u anda mida ma peaksin tegema kuna diisliga pole ennem kokku puutunud,pisi muresi muidugi veel mida peaks korda tegema sellel isendil aga see k6ik hiljem,tahaks mootori ennem korda saada!

ette tänades kes suudab aidata!
Vasta
#8
arska Kirjutas:tervist MB omanikud,olen siin uus diisli omanik ja ma ei teadnud kuhu oma muret kirja panna(loodan et 6ige koht)asi nimelt selles et ostsin W124 250D 90a,algul oli k6ik ilus ja tore aga nyyd on asi nimelt selles et mootor sööb 6li ja suitseb kui käima panen(ei ole vahet kas soe mootor v6i kylm) ja käima läheb vaevaliselt(arvan et aku n6rk)ja klapikambri kaanes on yks väike auk kus kohast ajab veitsa 6li välja,ja se k6ik algas siis kui ma olin maha s6itnud järjest yle 300km,ei tahaks maha kanda vaid tahaks korda teha,ehk suudate mind aidata ja n6u anda mida ma peaksin tegema kuna diisliga pole ennem kokku puutunud,pisi muresi muidugi veel mida peaks korda tegema sellel isendil aga see k6ik hiljem,tahaks mootori ennem korda saada!

ette tänades kes suudab aidata!
Külasta seda asutust, kui ise remontida ei kavatse.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#9
vaat asi ongi selles et ma tahan ise teha kuna ega mull pöjal keset peo pesa ei kasva,ma olen alati k6ike ise teinud aga vata diisliga jään vähekese hätta kuna pole ennem kokku puutunud!
Vasta
#10
arska Kirjutas:tervist MB omanikud,olen siin uus diisli omanik ja ma ei teadnud kuhu oma muret kirja panna(loodan et 6ige koht)asi nimelt selles et ostsin W124 250D 90a,algul oli k6ik ilus ja tore aga nyyd on asi nimelt selles et mootor sööb 6li ja suitseb kui käima panen(ei ole vahet kas soe mootor v6i kylm) ja käima läheb vaevaliselt(arvan et aku n6rk)ja klapikambri kaanes on yks väike auk kus kohast ajab veitsa 6li välja,ja se k6ik algas siis kui ma olin maha s6itnud järjest yle 300km,ei tahaks maha kanda vaid tahaks korda teha,ehk suudate mind aidata ja n6u anda mida ma peaksin tegema kuna diisliga pole ennem kokku puutunud,pisi muresi muidugi veel mida peaks korda tegema sellel isendil aga see k6ik hiljem,tahaks mootori ennem korda saada!

ette tänades kes suudab aidata!

Kui palju õli läheb?
Suitseb ainult käima pannes, nagu ma aru saan? Musta värvi suits või puhub sinist suitsu?
Lae aku täis või vaheta ära, kuidas siis läheb. Kui aku läbi, sis pead nii või teisiti uue ostma, see pole diislite eripära.
Klapikambrikaan paranda ära või vaheta ära.
Vasta
#11
no asi selles et neil mootoritel ongi klapikambri kaanel kylje peal hästi pisikene augukene,ja samas mull tuttaval ei tule 6li sealt väljaja 6li sööb näiteks kui ma olen kaks pool sada maha s6itnud siis kuskil kaks kolm sada krammi juurde ja tuleb sellist sinist suitsu mitte musta,ja samas kui s6itma hakkan siis ei tule nagu nii palju,ja eriti hästi on näha kui kohalt hakata kiiremini liikuma et taga seisvast auto tuledest on näha et siis nagu tuleb eriti!
Vasta
#12
ja kui palju on se normaalne 6li r6hk näidikul s6idu ajal ja tyhikäigul???
Vasta
#13
Minu traktoril on sõidu ajal koguaeg 3 peal ja tühikäigul töösooja mootoriga 2 ja 3 vahel.Arvan,et normaalne.
Vasta
#14
diislil on sinise suitsu puhul varjante palju. kas klapisääretihendid, pihustiotsad, kõrgsurvepump jne.
Vasta
#15
mul natuke pedaali sõtkud 3-e peal. ja tühikäigul soojamootoriga kuskil 2 ja natuke peale
Vasta
#16
ei no siis mulgi on norm se 6li r6hk,aga mis k...t selle suitsuga on ja miks ta 6li sööb samas???
Vasta
#17
ilmselt klapisäretihendid otsas! aga kuidas käima minemisega lood on? Mercedes-Benz diislid muidu tunduvad hästi käima minevat.
Vasta
#18
no ma olen ka nagu näinud et jube hästi lähevad käima need dislad teistel,aga minul on vaja ikka natukese vändata ennem kui käima läheb ja väntab ka vaevaliselt,ma ise arvan et aku viga kuna kui yle öö päeva seisab siis ei lähegi enam käima,ja silmaga vaadates on akum kah suht päevi näinud seal peal!
Vasta
#19
vaheta aku ära ja ütle kuidas siis käima läheb. diisel on see mis tahab põõrdeid korralikult saada! üldiselt soovitaks üle mõõta silindri surved
Vasta
#20
ja kui suured need peavad olema dislal???????
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 202 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 228 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,863 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 397 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
Video E220 W212 küsimused tamur 13 1,200 05-03-2022, 12:04 AM
Viimane postitus: tamur
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 753 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne