Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500 SE w140 '92 - soo
#1
Olen veendunud, et on teatud asjad, mida tuleb korra elus omada ning ka teatud asjad, mida vähemalt korra ära teha. Üks neist asjadest on kindlasti V8 mootor ning suvi 2009 oligi see hekt, millal selline fantaasia painama hakkas. Esmalt plaanisin soetada w126 kerega 500 SE. Kuna minu eelarve oli piiratud ning ühtegi meelepärast masinat müügis polnud, hakkasin ka teisi automarke piiluma. Sai käidud proovimas üsna mitut masinat (sh 7-seeria, caddilac sts jms), kuid ühegagi neist ei tekkinud seda tunnet, mis ostuni viiks.

Oktoobrikuu lõpupoole jäi silma üks w140 müügikuulutus üsna õnnetute piltidega, vähemalt mootorivalem oli õige ning seetõttu otsustasin vaatama minna. Vana S-klass on samuti üks selline asi, mida korra elus omada võiks ning oligi kaks kärbest ühe hoobiga tabatud. Kuna ideaalseisukorrast oli asi kaugel, siis polnud ka hind väga krõbe. Eelnevad omanikud ei olnud ka just ülemäära entusiasmi auto remondi poolepealt ülesse näidanud. Eks mõtlesin isegi alguses, et teen ainult hädavajalikke parandusi aga nagu aeg on näidanud, siis autopedenduse pisik on liiga sügaval sees ning ei luba ripakil olevad asju niisama jätta...

Tuleb tõdeda, et emotsiooni pakub ka äsja täiskasvanuks saanud tütarlapse vanuses vana S-klass küllaga. Pikalt etteulatuv nina koos sihikuga, vanad vedruistmed ning mõnusalt kergelt õõtsuv liikumine veavad ikka suunurgad ülespoole. Minu jaoks loeb emotsioon praktilisuselt oluliselt rohkem, ning õnneks seda emotsiooni jagub küllaga...

Model 500 SE / S 500
Chassis 1400501A063345
Engine 119970 12 015642
Transmission 722370 03 689009
Order 0 2 226 00040
Delivery date 26.02.92
Dealer Munich branch (226)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
222 right front seat, electrically adjustable (с 01.11.1978)
241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
246 mirror with memory circuit (с 01.02.1988 по 01.09.1996)
291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
303 front folding armrest with tray (с 01.01.1990)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
441 steering column, electrically adjustable, W202 manually adjustable (с 01.07.1984)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
652 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)
872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
880 closing system with infrared remote control (с 01.02.1988)

Autoga seonduvad kulutused/remondid (arvepidamiseks)

# 04.11.09 - Salongi mootori pöörete regulaator, salongifilter + tööraha:   2 400,-
# 05.11.09 - TÜV                                                                              460,-
# 10.11.09 - Exide Premium 100Ah 900A(EN)                                        1 220,-
# 04.12.09 - Kojamehed, salongipirnid                                                   270,-
# 10.12.09 - Korraline hooldus 235 000km: 9 liitrit täissünti, 8 liitrit käigukastiõli
             õlifilter, käigukastifilter, bensiinifilter, 2x õhufilter                     3 885,-
# 16.12.09 - Xenon tulede eemaldus, uued pirnid Osram Cool Blue              760,-
# 05.03.10 - Küünalde vahetus, rullik                                                  1 450,-
# 13.03.10 - Küünlajuhtmed 1 800,-
# 01.07.10 - Diagnostika ja jagajakaante puhastus 550,-


Pildid:
[Pilt: s500_1.jpg]
[Pilt: s500_2.jpg]
[Pilt: s500_3.jpg]
[Pilt: s500_4.jpg]
[Pilt: s500_5.jpg]
[Pilt: s500_6.jpg]
#2
palju õnne!
jäid eile majade vahel silma
tore et ühes teatavas saku valla kenas külas korralik auto juures Smile
#3
Väga ilus! Muretuid kilomeetreid!
#4
Ai kurja!
Ikka mega ilus!Kadedaks teeb!Crybaby
Kui ise ka SEL'lise odavalt kätte saax olex ülimegasuper rahul!
Igatahes jõudu ja jaksu hoolitsemisel ja ka muretuid kilomeetreid!Eusa_dance
Parimatega!
Priit
#5
Tänud!

Auto sai ostetud endale eesmärgiga korra nädalas maal saunas ja paar korda nädalas poes käia. Kuna sõitmist vähe, siis bensiinikulu ei ole teema ja seetõttu tahtsin kindlasti V8 mootorit. Iroonia muidugi seisneb selles, et S-klass ei taha kuidagimoodi sinna parkimisruudu sisse ära mahtuda...
#6
Minu 126-l oli ventika probleemi taga vigane süütelukk. Poleks arvanud:S Peale auto käivitamist tuli võtit millimeeter tagasi keerata.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
#7
Jah mul kutsikal oli ka selline anomaalia, et tuli tagasi keerata natukene.

Aga ma soovin edu sulle, ja taaskord uni on ka rikutud Smile
UK Garaaž
#8
Täpselt sama mure vaevab minu "Küürakat" ka. On-offi nupp ja puhub maksimumiga ainult.Pole küll korraliku elektriku juurde jõudnud,aga mulle targemad rääkisid mingist "reostaadist" midagi.
Aga kui korda saad kirjuta siia ka mis viga oliSmile
Auto on ilus...muretuid kilomeetreidSmile
#9
Homseks sai aeg Imre juurde kinni pandud, kuna see on-off tüüpi lahendus mulle mitte ei meeldi. Lisaks riivab ta ikka väga raskelt silma.
Samuti tuleks see mobiilihoidja sealt ära likvideerida. Kuigi tegelikult Mersus on väga raske leida kohta, kuhu telefon sõidu ajaks panna, siis võibolla saab selle peale isegi korraliku hoidja kinnitada.

[Pilt: s500_7.jpg]
#10
www.brodit.se - sealt leiab kõikidele telefoni kinnituse vastavalt autole ja telefonile. Midagi ei pea puurima ega liimima. Eestis müüja ka olemas.
#11
Sain sõita nii selle autoga nii juhi kohal kui tagaistmel. Väga kunn tunne oli. Auto uks tundub raskem olema kui terve minu auto - samas käib kergelt ;-).

Mul on pereautos Brodit ja olen asjaga väga rahul. Sama tuli juppe Rootsist kuu aega oodata ja ilge kamm oli nende saamisega.
#12
Kliima ja ventilatsiooni juhtimine töötab nüüd ilusasti nende nuppude pealt, mis selleks tehase poolt ette nähtud. Probleemiks oli salongi mootori kiiruse regulaator, ehk täpsemalt selle puudumine... Uus regulaator, lisaks veel üks kaitsme vahetus ja asi töötas.

Polnudki Imre uues garaazis käinud varem. Päris avar ja puhas on võrreldes eelmise kohaga. Töö tehti kiirelt ja korralikult ning MB klubi liikmele ka väike alenus.
#13
ÕnnitlusedSmile
Telefoni on jah raske paigutada - otsin ise tänaseni head kohta!
320CDI - Väikevenna

#14
Marten Kirjutas:Telefoni on jah raske paigutada - otsin ise tänaseni head kohta!
Hoia taskus, pole lisa liigutusi, ega unusta maha ka. Smile

BTW, mul vist w140 orig telefoni konsool olemas...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
#15
soo Kirjutas:Kliima ja ventilatsiooni juhtimine töötab nüüd ilusasti nende nuppude pealt, mis selleks tehase poolt ette nähtud. Probleemiks oli salongi mootori kiiruse regulaator, ehk täpsemalt selle puudumine... Uus regulaator, lisaks veel üks kaitsme vahetus ja asi töötas.

Polnudki Imre uues garaazis käinud varem. Päris avar ja puhas on võrreldes eelmise kohaga. Töö tehti kiirelt ja korralikult ning MB klubi liikmele ka väike alenus.


Äkki viitsid viska mulle privasse mis see regulaator maksis.
#16
Nüüdseks siis pisut üle nädala auto minu käes olnud ja enamvähem ülevaate saanud sõiduomadustest ning ka eelnevate omanike tegemata jäänud parandustest. Üldiselt mingeid suuremaid probleeme senimaani veel täheldanud ei ole.

Testimiseks sai tehtud üks Tallinn-Tartu-Tallinn ots. Sõidumugavus on ikka klass omaette ning praktiliselt müravaba salong ei väsita sellisel teekonnal üldse. Elektrisüsteemis elab mingisugune huvitav kotermann - kojameeste kangi näppides kipuvad armatuuri tuled vilkuma. Ilmselt mingisugune lühis kusagil. Samuti on see avaldunud paaril korral sõidu pealt salongivalgustite sisselülitamisel. Tuleks korra käia läbi ka varuosapoest ning peotäis pirne osta.

Kuna talv on kohe käes, siis sai ära tellitud ka korralik aku (100Ah ja 900A käivitusvoolu). Hetkel peale mõnepäevast seismist suudab vaevu-vaevu ennast käima vedada.
#17
Täna leidsin siis esimese miinuse V8 mootori juures - korralisel hooldusel läheb mootorisse üle 9 liitri täissünteetilist õli...Icon_eek

Vähemalt on hooldused nüüd tehtud ja saab muretult kulgeda jälle. Kokku sai masinasse 17 liitrit värsket õli ja terve hunniku filtreid.

Järgmise etapina ilmselt tuleks vahetada veel küünlad koos juhtmetega. Kaablikomplekti eest küsitakse 7200,- aga kui tellida juhtmed ühekaupa, siis tuleks komplekti hinnaks ca 2400,-. Millest selline erinevus, aru ma ei saa...
#18
Kuna juhipoolne xenoni pirn läbi põles, siis otsustasin nad üldse vahelt ära kiskuda. Vähem probleeme seadusesilmaga ja ega sellele autole pole neid ka tehase poolt ette nähtud. Edaspidi pirnide vahetus ka enda jaoks mugavam ning odavam. Eks saab nüüd pimedas näha, kui palju nähtavus kehvemaks muutub.
#19
Mis xenonid sul ees olid? 4200K või 6000k? Ja kas mootori juhtmestik on uus? Kuidagi kahtlaselt tuttav auto tundub...

#20
92S500 Kirjutas:Mis xenonid sul ees olid? 4200K või 6000k? Ja kas mootori juhtmestik on uus? Kuidagi kahtlaselt tuttav auto tundub...

Kui aus olla, siis ma täpselt isegi ei tea, mis xenonid on. Jätsin plokid sisse igaks juhuks, et kui kunagi peaks tulema fantaasia need tagasi panna. Xenon.ee tegelased ütlesid, et väga robustselt ja lohakalt olid need paigaldatud, klambrid olid rikutud ja vanad juhtmed ära kistud. Taastamist üksjagu.

Mootori juhtmestik küll uus ei ole, kuna 3 küünlajuhet pidid üle peksma pisut. Eks võtab nende vahetamise ka mingi aeg ette.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S300 TD W140 1997 - cornah cornah 131 111,022 26-05-2020, 10:08 PM
Viimane postitus: cornah
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 12,319 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,662 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
Smile MB W221 S500L 4matic 2010 - soo soo 95 79,169 01-12-2017, 11:37 AM
Viimane postitus: soo
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 24,594 08-07-2017, 11:53 AM
Viimane postitus: icecube
  MB CLK 320 C209 '03 - soo soo 20 24,693 28-01-2014, 04:18 PM
Viimane postitus: soo
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 17,585 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 78,592 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,363 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,152 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne