Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 pidurite probleem
#1
Tere,

Probleem seisneb selles, et peale piduriklotside vahetamist ja pidurite õhutamist piduripedaal ei vaju absoluutselt alla. Samuti ei saa pidurit alla vajutades käiku sisse panna, lihtsalt ei liigu Parkingu pealt ära (ka siis kui mootor töötab). Lisaks kui süüde sisse panna siis on näha, et pidurituled põlevad kogu aeg... ka siis kui pidurit ei vajuta.

Autoks on w124 280E '94 automaat abs

Õhutamise järjekord: taga-parem, taga-vasak, ees-parem, ees-vasak. Abiline on rooli taga ja pumpab nii kaua kui õhutusniplist, millel voolik otsas, enam õhumulle läbi ei tule ja hoiab pidurit p6hjas ning sel hetkel ma siis keeran nipli kinni ja abiline laseb piduri lahti.

Piduriõhutamis tööd teen esmakordselt, mida tegin valesti?
Vasta
#2
Vale on see,et ei ole vaja üldse pumbata,kui õhk on torudes sees,siis pumbates lööb surve need õhumullid lihtsalt väikesteks mullideks,mitte ei pumpa torudest välja.Tuleb lihtselt lasta õlil voolata ja mõõdutopsikusse kogu aeg peale kallata niimoodi,et sealt rohkem õhku sisse ei läheks.Iga pidur peale lase pool liitrit õli peale kallata.
Mis puutub sellesse,et piduripedaal alla ei lähe siis ,arvatavasti on midagi katki läinud,sest sellist sõtkumist ei tohiks üldse teha.
Võid proovida uuesti kuskilt õli välja lasta ja vaadata kas midagi muutub.
Vasta
#3
raidoon Kirjutas:...
sellist sõtkumist ei tohiks üldse teha.
...

Millel see väide põhineb? Kõhutundel?

Valesti võis minna see, et lahtise nipliga pumbates võis pedaali tagasilaskmisel tõmmata õhku läbi niplikeerme. Ja siis see õhk rõõmsalt edasi-tagasi jalutaski.

Kas pedaal on ikka täiesti üleval? Äkki on tagastusvedru surnud? Kui juba tuledki põlevad. Tõsi, siis peaks ka kkäigukangi liigutada saama...

Kas õhutamise ajal oli piduriõli anum kaelani täis? Tagapidurite kambri vahesein on kõrge ja üsna tihti õhutamisel pumbatakse see tühjaks ning ei saada aru, miks õhk sisse jääb...

ABS-iga süsteemist vist õli ilma survet avaldamata läbi joosta ei taha... VAlida on kas pumpamise, niplist imemise või paagi survestamise vahel. Mina olen kasutanud viimast - hea hooletud ja kiire. 0,5 bar piisab täiestiIcon_cool
Vasta
#4
Jookseb täitsa ilusti läbi ABSi. Kambri suhtes õigus, pidurivedeliku anum tundub täis olema, kuid peale valades mahub sinna veel päris palju.
Vaadates ei ole näha palju tagapidurite kambrisse on veel jäänud vedelikku.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Küsiks siia teemasse siis veel seda, et mis otstarve on nendel kahel kummmijublakal, mis asuvad piduriõli anuma peal?
Vasta
#6
v6sa Kirjutas:[quote=raidoon]
...
sellist sõtkumist ei tohiks üldse teha.
...

Millel see väide põhineb? Kõhutundel?

Isegi sai kunagi harrastatud seda pumpamist,mille tagajärjel ütlesid valik tihendeid ülesse,nii et kui kõik oleks pidanud korras olema ja toimima siis piduripedaal vajus ikkagi lõpuni alla.(kahjuks ei oska täpselt sõnastada seda vidinat ,mis õlimõõte topsiku all kohe on).Ja kui sai uue järgi mindud siis targemad ütlesid,et selline pumpamine viibki lõpuks sellise tulemuseni.
Vasta
#7
Tegemist on peasilindriga ja kui juba pumpamine tihendid puruks teeb, siis mis saab liikluses äkkpidurduse korral ?? Suurt pauku pidurite puudumise tõttu!

Pumpamine on täitsa OK asi.

Minuteada isegi remondimanuaalid käsivad sedasi teha.
Vasta
#8
Vanematel autodel tõesti see probleem et sügaval pumpamisel lõhub tihendid ära. Tegu ilmselt ajapikku tekkinud randi või settega silindri seinal kuhu kolb tihendiga ei jõua normaalselt töötavate piduritega. Aga kui õhutus nippel lahti, liigub kolb kaugemale ja tihend saab viga. Seepärast tasub õhutada lühikeste pumpamistega.
Vasta
#9
Seekord võtsin siis selle töö üksinda ette. Niplid keerasin järjekorras ettevaatlikult lahti, et keerme vahelt õhku peale ei tuleks ja õhutasin väga lühikeste pumpamistega. Iga mõne vajutuse tagant kallasin pidurivedeliku potsiku kaelani täis.

Ühesõnaga hakkasid pidurid tööle ja nüüd läheb ka käik sisse. Ainult et pidurituli põleb endiselt kogu aeg... ?
Aga vähemalt pidurid töötavad nii palju, et saan auto garaazist välja sõita ja kellegi juurde töökotta viia.

Tänud juhtnööride jagamise eest :-)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 223 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 182 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 416 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 257 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 332 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 452 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 401 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W211 Turbo probleem difred 12 1,667 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 529 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,995 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne