Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 5Hääli - 4.8 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500SEC W126 1986 - hents99
Autor Sõnum
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #321
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Eks kuuleb varsti, mis plaanid on.
Praegune mootor vaja ikka korralikult käima saada.

Ja veel lisaks mõned vanad, mis vaja uue tehnikaga käima panna.
Nö hundid lambanahas...
Ma pole veel tagasi Eesti jõudnud...

Mootor pole originaal. Hetkel 6.3 mitte 6.8
Rehvid on vist 70-aastatest.

3 autot oli vist sellist. Peaks originaal olema.
Hans Heyer vähemalt esitles seda autot ja rääkis oma sõitudest sellega...

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
28-08-2018 01:15 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
indrek Ära (19)
Web/Juhatus

Postitusi: 5,135
Asukoht: Tallinn
Postitus: #322
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
(28-08-2018 01:15 PM)hents99 Kirjutas:  3 autot oli vist sellist. Peaks originaal olema.
Hans Heyer vähemalt esitles seda autot ja rääkis oma sõitudest sellega...

Väga huvitav. Muuseumi eksemplaar on see:

https://www.mercedes-benz.com/en/mercede...-cars-amg/

Aga ei ole see, millega omal ajal reaalselt sõideti, ehkki päris replica ka pole, kuna siiski originaal 300 SEL jne, aga võidusõitudel pole reaalselt osalenud.

" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
28-08-2018 02:39 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #323
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Võimalik. Mu väljalaskeaasta ei võimalda mäletada, mis tegelikult toimus.
Aga varsti saan täpsemalt teada... ootan kõnet, et aeg kokku leppida tegemise osas.

Mootorit juhtis Bosch progeaju, Getrag 275 kast tunde järgi, võidusõidu sidur...

Lahe ikkagi.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
28-08-2018 02:52 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Blue Chip Ära (4)
Huviline

Postitusi: 469
Asukoht:
Postitus: #324
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Auto juurde tagasi tulles, Quiafe'i pole kaalunud alla panna?
28-08-2018 04:05 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #325
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Pole veel vajadust jah.
Orikas töötab... kui vaja, teeme paremaks.

Hetkel veavad mõlemad, samas jõudu veel vähe, et rattaid ringi ajada.
Taga 14.5” lai velg ja pirelli parimad 355 laiusega rehvid :)

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
28-08-2018 05:23 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #326
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Selline lugu seoses selle autoga. Mõned kenad pildid, mis veel leidsin.

[Pilt: SEC_konig.jpg]

[Pilt: SEC_konig1.jpg]

[Pilt: SEC_turbo1.jpg]

[Pilt: SEC_turbo.jpg]

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(selle postituse viimane muutmine: 31-08-2018 05:21 PM hents99.)
31-08-2018 05:19 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Joel. Ära (0)
Huviline

Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
Postitus: #327
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Ma ei leidnud teemast infot, et kas vesi-meta pritse on ka kasutusel või ei ole sellise ülelaaderõhuga vahejahuteid tarvis?

MB ML 63 AMG; MB ML 320; Porsche 911 Turbo; Volvo 940 SE; Audi Coupe Quattro; ZAZ 965 Cabrio
03-09-2018 10:26 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #328
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Vesi-meta pritse võtsin maha - tegemist 100% tänavaautoga. Pole vajadust selleks.
Liigne vidin, mis mittetoimimisel võib palju rikkuda.
Ja piire me kompama ei hakka, st jätab korraliku varu.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
03-09-2018 03:04 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,708
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #329
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
Ma vaatan, et hetkel on sul väljalaskekollede puhul kasutusel kuumakindel teip. Kas oled keraamilist katmist ka kaalunud? Martelius Soomes pakub seda teenust näitex. Ise olen mõelnud, et enda MR2 puhul võix kunagi lasta uue väljalaske teha ja Marteliuses seest ja väljast keraamiliselt katta. Saan aru, et teip on tõenäoliselt odavam lahendus (ja visuaalselt veidi koledam), aga kuidas performance-i vaatepunktist ta keraamilise katmisega võrreldav on?

https://www.hotrod.com/articles/hppp-081...ed-finish/

https://martelius.com/keraamiset-pinnoitteet/

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
09-09-2018 10:13 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,668
Asukoht: Tartu/Rotterdam
Postitus: #330
RE: MB 500SEC W126 1986 - hents99
(09-09-2018 10:13 AM)Werewolf Kirjutas:  Ma vaatan, et hetkel on sul väljalaskekollede puhul kasutusel kuumakindel teip. Kas oled keraamilist katmist ka kaalunud? Martelius Soomes pakub seda teenust näitex. Ise olen mõelnud, et enda MR2 puhul võix kunagi lasta uue väljalaske teha ja Marteliuses seest ja väljast keraamiliselt katta. Saan aru, et teip on tõenäoliselt odavam lahendus (ja visuaalselt veidi koledam), aga kuidas performance-i vaatepunktist ta keraamilise katmisega võrreldav on?

Keraamika oli algselt plaanis...järgmise vast nii teebki. Kiireks läks.
Performance puhul pole vahet. Pigem korrosioonikindlus ja kuuma tõke.
Praegu on temperatuuridega hea. Kapoti all on kuum, aga ei midagi erilist.
Õnneks sai päris palavate ilmadega testitud, kõik toimetas kenasti ummikutes seistes jne.
Ehk igapäevaselt tarbitav auto, ehkki parkimiseks mitte nii hea.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
09-09-2018 11:18 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 13 1,198 21-10-2018 07:17 AM
Viimane postitus: Karl
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 524 210,751 17-10-2018 07:06 PM
Viimane postitus: sten130
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 15 5,789 06-06-2018 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  MB 560SEC W126  90.a. secman 120 82,218 21-07-2017 12:51 PM
Viimane postitus: secman
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 217 121,489 16-11-2016 07:51 PM
Viimane postitus: Ester
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 105,088 18-10-2016 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 76,244 23-02-2015 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 63,309 17-08-2013 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 5,001 05-11-2010 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB, 420 SEL ,W126, 1991a hents99 143 63,779 27-07-2010 03:20 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog