Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
õhulugeja?
#1
kui auto külmast peast käivitad siis töötab nagu 1-2 silindrit,annad korra gaasi siis kõik silindrid järgi,pööre kõigub(madal 600-700)
Mootor saavutab töö tempi ja tõstab pöörded 1200-1500 peale,natuke aega töötab kõrgel pöördel ja siis järsku tühikäik 500-600 pööret.
paljud andurid vahetatud sai ka nüüd jagaja ja rootor vahetatud.
Ise kipun arvama et õhulugeja.Aga kuidas see omal käel kindlaks teha????
Kui töötava mootoriga pistiku tagant ära võtan siis kukub kolks pööre alla.
Äkki keegi oskab nõu anda,kuidas toimida???Icon_confused
tegu siis 2,3 97kw k-jetronic pritsega 92a.
Vasta
#2
See on kohe kindlasti juba KE-Jet. Mis muidugi ei muuda teemaalgataja muret väiksemaks. Küll aga lisab veaallikaid...

Selle veakirjelduse järgi oleks nagu pritsung peetis. Rohkem neti kaudu öelda ei saa. Arvata võib aga nii mõndagi...

Kas "tühikäigumootor" toimetab?
Kas drosselklapi tühikäigulüliti töötab?
Kas kütuse rõhk on stabiilne?
Kas külmkäivituspihusti ja selle juhtimise andur-relee on korras?

Millised andurid on juba vahetatud?

Millise pistiku lahtiühendamisel pöörded kukuvad ja kuhumaani?

Neti teel seda remontida ei saa - pigem tasuks kuhugi diagnosti minna. Tallinnas näituseks Lesven OÜ-sse. Rakveres võib vist ka Silberisse minna...

Jälle, paremas ülanurgas on sõna otsing. Kui sinna toksida mõni asjassepuutuv sõna, siis peaks lugemist jätkuma tükiks ajaks... Rolz on sel teemal päris üksjagu kirjutanud, näituseks.
Vasta
#3
vahetasin siis õhulugeja ära ja ikka krutib sooja mootoriga pöörde ülesse(1500-2000)
Liskas vahetasin ka jagaja kaane ja rootori,tempi anduri.
milles võiks teema olla,kas tühikäigu mootori relee võib põhjustada seda???
Kui pööre peal siis panen kõik tarbiad taha(akna soojenduse,täistuled jnee..)siis tõmbab pöörde enam vähem normaalseks.
Õigem vist diagnosti viia,ei jõua enam ajusi koinidaIcon_confused
Vasta
#4
ehk saab lisaõhku kuskilt. vanad torud ju sellised...ise tead ju
Vasta
#5
1) Tühikäigu klapp ise (vaheta ära prooviks)
2) Tühikäigu klapi juhtrelee (-II-)
3) Drosselklapi IDLE SEED vigane/olematu lülitus (Mõõda testriga lülitused ära)
4) Temperatuuri andurilt saadav vale informatsioon (Mõõda testriga takistused ära erinevate temp. juures)

Ja millist detaili Sa pead õhulugejaks?
Vasta
#6
sai siis sõbra auto pealt võetud töökorras pritsung koos kõigi anduritega ja viga ikka sama soojast peast pöörded peal.
tra kõrini juba,esmaspäeval digagnosti minek.
Arvan et mõni pistik või juhe ei anna ühedust,kuigi sai testeriga üle käidud kõik.
Või on mõni andur kuskil peidus mida ei osanud otsida.
Vasta
#7
viga leitud siis,nimelt drosselklapp pani näkku(nõgi ja sodi täis).
Seda klappi hoiab mingi vedru,aga mul see ära murdunud ei oska kuskile uut vedru kinni panna.
kuskil mingeid pilte??
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Exclamation Vigase õhulugeja sümptomid sveno 38 39,306 02-08-2019, 12:16 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne