Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Puitdekoorile lülitite aukude tegemine
#1
Tervist,

et plaanis on enda w124'le mõned erilised süsteemid ehitada, kuid selleks oleks vaja rohkem auke lülitite jaoks. Kas kellegil on sellise asjaga kogemusi?
Kas on võimalik neid juurde puurida, ilma et kogu värk katki läheks?

[Pilt: DSC00741.JPG]

Oleks vaja vähemalt kahte auku lisaks, kuid kui juba, siis kõik välja puurida.

Tänades ette,
Kalle
Vasta
#2
Kui ma neid puit dekoorliiste õigesti mäletan, siis esimeseks kihiks on vineer, siis tuleb 0,5 mm alumiiniumi kiht, siis uuesti õhuke riba vineeri ja siis vastava mustriga spoonitud pinnas ning üsna paks laki kiht.

Ma nüüd ei tea kuidas sa puurida kavatsed, mina eeldaks, et selline tegevus vajaks rakist, sablooni teisest august ning käsi ülalt-freesi.

Soovitus number üks ja viimane: Otsi natuke lammaritest, äkki leiad sama plaadi rohkemate aukudega!*
* Kui tõesti ei leia, siis võt kasutusele freesimis meetod.(Iseasi kauaks seda freesi tera kui ta alumiiniumi freesib....!?)
Vasta
#3
Endal oli mõte küsida kusagilt audioga tegelevast töökojast. Neil on sellised masinad, mis arvutiga koos lõikavad täpseid auke. Paraku on aga selline tunne, et kui puur lakki hakkab puurima, siis läheb kogu lakikiht katki ja tulevad jõledamad praod sisse.

Ma nägin mingit auto24.ee kuulutust, kus olid kõik augud läbi puuritud mingil väheste lisadega autol. Kas mitte ei ole nii, et originaalis isegi ei ole nii palju lisasi, et kõik augud oleks puuritud? Sest üks auk peaks ikka kinnisena jääma..
Vasta
#4
Mina lasin dremli ja väikese sae ketaga istme soojenduse lüliti augud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Laur Kirjutas:Mina lasin dremli ja väikese sae ketaga istme soojenduse lüliti augud.

Kuidas tulemus jäi?
Vasta
#6
Puidule mõeldud frees lõikab suurepäraselt alumiiniumi. Pigem on alumiinium just see materjal mis "ummistab" metallile mõeldud terasi. Iseasi, et kuidas tõesti see lakk vastu peab. On ju igasugused tegurid teda juba mõjutanud. Tee jah rakis valmis näiteks puidust, kasuta laagriga ülafreesi. Kui lakk tõesti nässu läheb, siis on veel võimalus, et lihvid kogu laki/mingi kihi maha ja lakid uuesti. Nii toimides võid kõik liistud uuendada...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#7
Ma usun, et kui asi lakini läheb, siis kindlasti lihtsam uus leida, sest seda lakki on seal päääris palju.. Mul on üks veidi katkine ja kasutu samasugune, et mõte käis läbi ennem lasta proovida..tulemus hää, siis võib õige tüki ka lasta teha.
Kuid siiski huvitab, et kas kellegil on otseseid kogemusi sellega..?
Vasta
#8
Üldiselt kui mööblit v muud pinnakattega asja lõigatakse (näiteks saega), siis pannakse see ühe v kahe laua vahele. Ehk lõikamise ajal nende laudade pind hoiab ära servade "karvaseks" muutumise.
Äkki selle laki puhul toimib ka samalaadne võimalus ? Pm sellest nuppuderea osast teha mingi zabloon valmis puidust v sarnasest.. siis sinna peale tugevasti kinnitada, nii et pressiks vastu lakki. Ning zabloonis olevate aukude järgi freesid vajalikud augud originaali sisse.
Ehk toimiks nii. Mõte kõigest, proovinud ei ole.
Vasta
#9
clm Kirjutas:Üldiselt kui mööblit v muud pinnakattega asja lõigatakse (näiteks saega), siis pannakse see ühe v kahe laua vahele. Ehk lõikamise ajal nende laudade pind hoiab ära servade "karvaseks" muutumise.
Äkki selle laki puhul toimib ka samalaadne võimalus ? Pm sellest nuppuderea osast teha mingi zabloon valmis puidust v sarnasest.. siis sinna peale tugevasti kinnitada, nii et pressiks vastu lakki. Ning zabloonis olevate aukude järgi freesid vajalikud augud originaali sisse.
Ehk toimiks nii. Mõte kõigest, proovinud ei ole.

Mõte hea. Ma mingi päev lähen sinna noortehniku audio shopi, kus tüübid teavad neid kohti, kus subfooweritele kaste tehakse. Need kastid tehakse arvutiga ühendatud puurimis-masinaga ja mingi laseriga mõõdetakse asi sisse ära.
Kuid jah, seda karvaseks minemist kardan ma ka, kuid muidugi see et lakikiht mõraseks läheb...näiteks siin üks tükk oli, kus kas ta toolilt maha plärtastas ja kogu tükk on nüüd mõrane.. Ehk vist, kui paindub, siis annab järgi..autos istub ta ilusti tugevalt toetuvalt kohal..
Vasta
#10
See peaks cnc masin olema, mis puuridega nö. lõikab.

Samas, vesilõikusega ei saaks ? Või lööb survega ka laki pealt minema..
Vasta
#11
Tead, kui on olemas vanu liiste või keskonsooli dekoratiiv plaate, siis miks mitte katsetada mitut erinevat varianti? Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis üks kallis kaas klubiline, Mercedes-Benz huviline mainis, et lakk on eemaldatav soojapuhuriga. Kui tõesti vesilõikusel lööb lakk killud välja, siis proovid järgmisena laki maha sulatada ning väheke pinda abrasiiv materjaliga viimistleda ja uus ja tugevam kriimuvaba lakk peale.
Kuna see kõik eelnev näuab aega ja ka mingil määral kulutust, siis ma ikka samal ajal prooviks ka vastava nupuavade arvuga plaat leida:
Vasta
#12
Mõte on hea, kaks katkist detaili on mul üle. Kui lakk ilusti maha tuleks, ehk siis kuidagi sulaks ära ja ta saaks maha koorida, siis tähendaks see seda, et kõik need detailid on võimalik taastada?!?! Revolutsioon...

Mul on kindalt vaja 7augulist detaili, kuid kui võimalik, siis laseks kõik teha..paneks kohe alarmitulukese sinna ja üks oleks tagavaraks. 7lisi olen näinud, kuid tunne jääb et sedaanile kõigi 9 aga leida on võimatu. Vihje on, et universaalil peaks loomuselt rohkem auke olema.
Vasta
#13
Ehk siis CNC masinaga uued augud ning vajadusel püstoliga lakk maha ja uus peale.
Vägagi teemakohane: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18075

Ma vaikselt olen nüüd uurinud, et kus seda teha saaks ja eks varsti siis annan ka teada, et mis sai.
Vasta
#14
Vesilõikus oleks vist kõige valutum.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne