16-10-2009, 10:26 PM
Aga miks Sa tahad kohe kõike selgeks saada. Isegi kui kast ei toimeta korralikult, siis pole Sul selle teadmisega midagi peale hakata. Vanad kastid üldiselt jebivadki, sest see on paras Atlantise hüdroarvuti mis seal sees on.
Kas Sul on käigukastis ka B asend? Või oli see ainult V8 mootoritel - ma ei tea. Sellel on üks lisafunktsioon ka veel mida võib muidugi ainult harimise mõttes rääkida.
Aga see 2, 3 jne on eelkõnelajate poolt õigesti ära seletatud. Teatud kastidel peaks nr 2 asend toimima ka niiöelda mägipidurina. Kui on lihtsalt D peal, siis kast ei pidurda (toimib vabajooksusidur).
Kui kast on korras siis asi läheb küll piirajasse kuid seejärel toimub kohe ka vahetus. Suurematel mootoritel toimub asi nii, et enne piirajat võetakse mootoril süüde veidike hilisemaks (loe: jõudu vähemaks) et vahetus oleks sujuvam ning mitte nii koormav ketastele. Ning kui ma õigesti mäletan, siis lasti kastis vist rõhku ka veidike alla. See sunnibki kasti käiku vahetama.
Kas Sul on käigukastis ka B asend? Või oli see ainult V8 mootoritel - ma ei tea. Sellel on üks lisafunktsioon ka veel mida võib muidugi ainult harimise mõttes rääkida.
Aga see 2, 3 jne on eelkõnelajate poolt õigesti ära seletatud. Teatud kastidel peaks nr 2 asend toimima ka niiöelda mägipidurina. Kui on lihtsalt D peal, siis kast ei pidurda (toimib vabajooksusidur).
Kui kast on korras siis asi läheb küll piirajasse kuid seejärel toimub kohe ka vahetus. Suurematel mootoritel toimub asi nii, et enne piirajat võetakse mootoril süüde veidike hilisemaks (loe: jõudu vähemaks) et vahetus oleks sujuvam ning mitte nii koormav ketastele. Ning kui ma õigesti mäletan, siis lasti kastis vist rõhku ka veidike alla. See sunnibki kasti käiku vahetama.