06-10-2009, 09:55 PM
Lisaks siia otsa niipalju, et need vanema generatsiooni õlid on maru paksud (viskoossed) . Teades kasti keerukust hüdraulika-ajus (ERITI 722,3) ,siis on päris oluline, et õli suudaks seal sees korralikult, kiiresti voolata ka külmalt. Aga kindlasti pole ennem mõtet valada masinale paaki kallimat 98 kütust ,et saada paremat kiirendust , kui AI 76 poolt ärapõlenud kolb on vahetamata !!!
Reeglina on läinud kõik kastid ja nende komponendid laiali, viletsa õli kvaliteedi pärast. Õli kvaliteedi pärast ,sest õli on vahetamata jäätud õigel ajal. Ega sa õli kulumist ju ei tunneta. Tunnetad ju ikka detailide kulumist, mille on põhjustanud niinimetatud ÕLIKULUMINE.
Nii et kui juba kasti remondi pead ette võtma, siis pole see just küünalde vahetus oma hinna poolest. Äärmiselt rumal oleks jätta panemata kasti õli mida sulle tänapäev pakub, millest kastiinsenärid tollelajal unistasid.
Reeglina on läinud kõik kastid ja nende komponendid laiali, viletsa õli kvaliteedi pärast. Õli kvaliteedi pärast ,sest õli on vahetamata jäätud õigel ajal. Ega sa õli kulumist ju ei tunneta. Tunnetad ju ikka detailide kulumist, mille on põhjustanud niinimetatud ÕLIKULUMINE.
Nii et kui juba kasti remondi pead ette võtma, siis pole see just küünalde vahetus oma hinna poolest. Äärmiselt rumal oleks jätta panemata kasti õli mida sulle tänapäev pakub, millest kastiinsenärid tollelajal unistasid.