06-10-2009, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2009, 10:43 AM ja muutjaks oli R129.)
722.3.. kastile lubatakse panna MB vanade tehasenõuete järgi pea igat solki. Loe et vanasti olidki ainult solgid olemas.
Igatahes lubatud panna 236.1 ; 236.6 ; 236.7 ; 236.81 ; 236.9 ; 236.10 ; 236.12
236.1 (Dextron II D) on ATF mis vastab mitte kehtivale Dextron II normile ning kehtivale Dextron III normile
236.6 (dextron III H) ning 236.7 ATF mis on mõeldud sõidukatele, bussidele, veokatele, ZF ecomatic kastidele, Voith-Diwa kastidele ning osadele roolivõimudele jne.
236.81 ATF nagu eelminegi, ainult teatud kastidele ei tohi seda panna samuti ka mitte roolivõimudele
236.9 peaaegu nagu eelminegi - teatud kastidele ei ole lubatud. Voith normid on samuti erinevad.
236.10 - algupäraselt 5 käigulistele lukustatava hüdrotrahvoga (722.6) kastidele mõeldud ATF õli. Samas lubatud ka tavalistel aut kastide puhul kasutada millel on TAVALINE (nagu sinu autolgi) trahvo. Seda õli aga enam ei kasutata, kuna uutele viiestele pannakse juba karmimat õli. Vt allpool
236.12 (Dextron III) - uutele seitsmekäigulistele kastidele mõeldud õli. Vahetati aga kohe välja, sest 7 käigulisele oli seda vähe (temperatuuri taluvus ei olnud nii hea kui vaja). Lubatud kasutada ka sinu auto puhul, ehks siis vanemate kastide korral.
236.14 - kõige tigedam õli üldse "tava"sõidukite ATF maailmas. Kasutatakse 7 käiguliste puhul ning ka 5 käigulistel. Jutuajamised MB koolitajaga (käigukastide koolitaja Stuttgartist) - ütles et seda tohib ka vanematele kastidele sisse toppida (kuigi otsene lubamine tehaseandmete järgi puudub). Seetõttu olen seda ka ise kasutanud oma 722.3 kasti puhul mille teises otsas 500 hj. Siiamaani olen rahul - kast ise aga lihtsalt ei pea seda vastu.
Nii, et minu soovitus - vali ikka paremast otsast seda õli. Kuigi Dextron II on lubatud panna ei ole see ikka eriti hea õli. 236.14 on mul suuremas koguses sees ning Silberi 260 letist lahuta koidula maha.
Edit: kasti "loputuse" kohta ei jaksa kirjutada. Kui soov siis helista - hobikorras olen ca 10 masinat ära ravinud.
Igatahes lubatud panna 236.1 ; 236.6 ; 236.7 ; 236.81 ; 236.9 ; 236.10 ; 236.12
236.1 (Dextron II D) on ATF mis vastab mitte kehtivale Dextron II normile ning kehtivale Dextron III normile
236.6 (dextron III H) ning 236.7 ATF mis on mõeldud sõidukatele, bussidele, veokatele, ZF ecomatic kastidele, Voith-Diwa kastidele ning osadele roolivõimudele jne.
236.81 ATF nagu eelminegi, ainult teatud kastidele ei tohi seda panna samuti ka mitte roolivõimudele
236.9 peaaegu nagu eelminegi - teatud kastidele ei ole lubatud. Voith normid on samuti erinevad.
236.10 - algupäraselt 5 käigulistele lukustatava hüdrotrahvoga (722.6) kastidele mõeldud ATF õli. Samas lubatud ka tavalistel aut kastide puhul kasutada millel on TAVALINE (nagu sinu autolgi) trahvo. Seda õli aga enam ei kasutata, kuna uutele viiestele pannakse juba karmimat õli. Vt allpool
236.12 (Dextron III) - uutele seitsmekäigulistele kastidele mõeldud õli. Vahetati aga kohe välja, sest 7 käigulisele oli seda vähe (temperatuuri taluvus ei olnud nii hea kui vaja). Lubatud kasutada ka sinu auto puhul, ehks siis vanemate kastide korral.
236.14 - kõige tigedam õli üldse "tava"sõidukite ATF maailmas. Kasutatakse 7 käiguliste puhul ning ka 5 käigulistel. Jutuajamised MB koolitajaga (käigukastide koolitaja Stuttgartist) - ütles et seda tohib ka vanematele kastidele sisse toppida (kuigi otsene lubamine tehaseandmete järgi puudub). Seetõttu olen seda ka ise kasutanud oma 722.3 kasti puhul mille teises otsas 500 hj. Siiamaani olen rahul - kast ise aga lihtsalt ei pea seda vastu.
Nii, et minu soovitus - vali ikka paremast otsast seda õli. Kuigi Dextron II on lubatud panna ei ole see ikka eriti hea õli. 236.14 on mul suuremas koguses sees ning Silberi 260 letist lahuta koidula maha.
Edit: kasti "loputuse" kohta ei jaksa kirjutada. Kui soov siis helista - hobikorras olen ca 10 masinat ära ravinud.