Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 87a automaatkäigukasti uimasuse probleem
#61
Mul on informatsiooni vastu sõltuvus, seega kõik on huvitav.
Mul B'd ei ole, aga väga huvitav on lugeda, kuidas tollal mersut tehti.

Hetkel ma piirajasse ei saanud lasta, kuna tee sai otsa..ennem läks piirajasse ja siis vahetas sellelt tõmbavalt-käigult millegi muu vastu ja enam edasi ei vedanud, ehk andsin gaasi ja tuurid läksid üles, kuid mingit tõmmet ei olnud ega midagi -- käis tühja.

Mul hakkab lootus vaikselt otsa saama, et kui nüüd õlitase on normis ja asi ei tööta, siis järgmine samm on vist kasti vahetus.. Üks lootus on, et tihend on täiesti kutu.. Nimelt ei saa ma aru, et kuhu see õli kaduda sai? Tean, et autol on olnud avariisi ja kokku umbes 40,000eek kindlustusest saadud..muidugi, kuna 4matic, siis ei imesta, et nii palju. Äkki lõi mats midagi kastil ka valesti ja tollal ei saadud sellele jälile?

Kas kusagilt reguleerida midagi ei saaks? Keegi rääkis, et kui kast ei vaheta korralikult kõike, siis on mingi tross lõdva!??
Kui kast vahetusse läheb, kas siis tavaline kast sobib minu 4maticule või peab 4maticule mingi eriline olema?

Kuna seda teemat on pärast hea kellegile näidata, kes w124 kastile infot otsib, siis võiks küll rääkida, et mis see B asend on ja veidi täpsemalt sellest E ja S lülitist. Viimane nagu tundub loogilisena, et Ökonoomne ja Sport mode, kuid kuidas see tegelikult töötab?
Vasta
#62
Tundub jah, et sul väike sõltuvus sees. Kati vahetusega on sedasi, et korpus on 4matic kastidel teistsugune (lõpusoa poolest). Sisu on enamusel 722.3 (vana 4 käiguline) sama. Ma ei saa küll neti teel hästi aru kuid paistab et mingilt käigult (näiteks II) järgmisele (näiteks III) lülitades ei lähe käik "sisse". Kuna aut kast on teistsuguse ehitusega kui tavaline siis on siin mitu asja mida vaja kontrollida. Võibolla pandi käik küll sisse, aga kast ei jaksa kinni hoida? Võimalus kontrollimiseks on rahulikult kiirendades. Siis hakkab ta kohapealt II käiguga minema - vaata tahhomeetrit ja küll sa aru saad millal ta käiku vahetama hakkab. Kui siis ka niiöelda tõmme (kas 3 või 4 käigu pealt) ära kaob võib edasi mõelda.
Aut kast on kõiksugu keerulisi asju täis - ja ei ole nii et II käigu jaoks kasutatakse osakonda II ning kolmanda jaoks osakonda III - vaid pigem ikka nii et I käik - osakonnad II ja III, 2 käi osakonad II ja IV, III käik osakonnad I ja III jna (panin suvaliselt praegu). See tähendab, et viga võib ka mingis kindlas osakonnas olla (loe lintpidur või sidurikettad) mille korda tegemisel asi uuesti funkama hakkab.
Kuna kogu kasti loogikaskeem ja juhtimine käib hüdrauliliselt siis on see ÄÄÄÄRETULT keeruline ja juhtsüsteemis kipub ka tavaliselt kõiksugu jamasid olema (enamast mustust täis lihtsalt) kuid on ka ette tulnud et mõni siider on kinni jäänud.

Kas valdad saksa või ingilise keelt? Kui kursis üldse tehnikaga oled?
Vasta
#63
Inglise keel on täitsa olemas, aga googli abiga ma sellist informatsiooni ei leidnud. Tehnikaga saan läbi ikka ja autod on nagu ikka huvitavad olnud..paraku polnud kedagi, kes asjast lähemalt räägiks. Sisustuse ja el.vidinad saan enda loogikaga veel paika, kuid autom.kastile on otseselt teadmisi ja nippe vaja teada.

Tunne on, et liiklus täna parem, seega lähen proovin siin kohaliku tee peal.
Vasta
#64
Sain testida. Et ikka on nii.. Õlitase oli sooja mootoriga 2mm üle külma-joone..nagu eile, seega kast vast massiliselt ei leki (kahju..).
Kuigi jah..hästi tasakesi andsin gaasi, siis nagu oli tunda, et käik vist läks sisse ja vedas hästi õrnalt. Aga kui gaasi juurde anda, siis lööb tühjalt..nagu arvaks, et nüüd on aeg madalam käik sisse panna..kuigi käik ei lähe ja siis mootor laseb tühja.. Kuid siis veel veidi gaasi anda.. 6000pööret ja hakkab vedama ja kiirendama. Võhikuna ütleks, et esimene ja teine käik töötavad..siis kolmas käib tühjalt ringi ja neljas veab, kuid ei suuda sees olla, kuna kui gaasi annad, siis vast kast mõtleb et möödasõit ja üritab kolmanda panna.
Vasta
#65
Tere jälle. Nüüd on asi ideest veidi edasi arenenud ja olen otsimas endale uut kasti. Aga ei ole asjaga üldsegi kursis ja loodan saada veidi täpsemat informatsiooni, et ma vale kasti ei ostaks.

Et, minu VIN ütleb, et on 722345 02 981767 ehk nagu ma saan aru, siis 722.3 kast.
Kas sobib ka mõni muu kast?
Mul on 4matic ja midagi on neid kindlasti vahet (tavalise ja 4maticu vahel).. kas nii ei saaks, et vanalt kastilt need erilised osad vanalt uuele ümber tõsta?
Vasta
#66
Mis su käigukastil katki on. Kui just pommi pole sisse pandud siis midagi on ikka terve. Sisu on kastidel suht koht samasugune (mõnel vähem sidurikettaid ja seetõttu paksemad metallseibid, teisel jälle ülekanne tiba teine). Korpus on teistsugune 4matic kastil.
Sisu annab küll ringi tõsta kuid ei pruugi nii olla et saad 100 % ära vahetada.

Kast on jah 722.345
Vasta
#67
See jutt paneb veidi muretsema. Ma ei olegi nüüd kindel, et mis tal katki on.. õigem oleks vist saata ta kuhugi töökotta ja lasta neil uurida, kuid nagu tavaliselt teen ma ennem väikse uuringu ja panen varuplaanid valmis.

Aga pm. võimatu see vahetus poleks? Palju selline kast umbes kasutatult võiks maksma minna ja mis on kuluvad osad, mis ma kindlasti peaksin uued ostma?
Vasta
#68
Millistel w124 mudelitel tavaliselt 722.345 peale pandi?
Vasta
#69
Programm näitab, et AINULT 260E 4matic. KUID nendel samustel pillidel oli ka veel 722.341 kastid peal.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#70
Mind huvitaks eelkõige see, et millised kastid peaksid sobima. Idee on osta korras kast ja tõsta 4maticu tükid ümber.
Kas äkki oskad tuua mingi nimekirja kastidest, mis selleks ideeks võiksid sobida ja äkki mingi info, et millistelt mudelitelt neid otsida.. Nagu ma aru saan, siis 200 E'de kastid mulle ei sobi mitte kuidagi?
Vasta
#71
Kaste annab väga hästi remontida. See uimasus on kas vale reguleering või kulunud hüdraulikaplokk. Viimast 722.3 oma remontida ei saa (pole repair KITe), kui oleks uuem 722.6 oma, siis saaks ka sellise tööga aidata. Kuid sulle võiks korraks korras hüdraulikaploki külge istutada ja siis proovida, kas funkab erksamalt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#72
Noh kui veel mäletad seda kogu teemat, siis põhiprobleem oli see, et käigud ei lähe üle 2 käigu (võimalik, et ka üle esimese (esimene w124 ja esimene automaat mul.)) Uimasus või selline läks paremaks, kui ma õli juurde valasin Big Grin
Hetkel igatahes on asi jõudnud nii kaugele, et kõik tööd ja asjad ja osad on teada va. kõik, mis kasti puutub. Seega ennem ei taha muudesse asjadesse investeerida, kui on teada, et kast ehk auto üldse liikuma hakkab.
Kus asub hüdraulikaplokk ja kas on võimalik, et see ei lase käikudel normaalselt toimida?

PS: Tuletan veel meelde, et nagu tagurdamisel pidavat kast (või midagi muud) "pooma".

Minu idee momendil oli ta Tallinnase treileriga viia ja mingisse parandusse, kus nad kasti maha võtaks ja uuriks lähemalt. Kuid peale selle mul mingit varuplaani või järgmist etappi silme ees ei ole :S
Vasta
#73
Ei ole Eestis selliseid mehi kes hüdroplokke remondiks või siis neist midagi arvata oskaks - seetõttu unusta kõiksugu Tallinna remondimehed ära, sest see on puhas raharaiskamine. Hüdroplokk toimetabki käiguvahetust ja see asub karteri pühjas. Asi on MEGA keeruline. Pean nv vaatama, ehk on mul miskit garaažis olemas. Võid privas ühendust võtta kui rohkem teada soovid saada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#74
mul on koht kus saab remontida ,asub lasnamael hinda umbes 4000-4500eeki +õli ja filter
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#75
Kustkohast selline hinnapakkumine 4-5 tuhat. Praegu mul laua peal laiali üks 722.5 (vanatüübi V käiguline) ja temal on ainult viimane siduripakk ära kärssanud ning vabajooksusidur tükkideks. Varuosad läksid juba ca 4000. Õli ka veel 1000 EEKi.

Ja 722.3 hüdraulikaplokke ei remondi (ma kordan veel) keegi Eestis, vaid seal tuleks lihtsalt proovida ja puhastada, ehk hakkab asi tööle. Minu SLil näiteks oli ALpuru ühe klapi ära ummistanud ja selles kogu viga seisneski.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 1 62 26-03-2024, 12:28 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 328 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 135 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 251 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,442 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 436 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,632 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 314 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 343 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne