Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0, 132kw, bensiin. Mis võib viga olla:S:S:S
#1
Tere kallid foorumi kasutajad.

Probleem siis selles, et mu truu tööhobune on viimasel ajal kuidagi imelikult käituma hakanud.
Autoga olen sõitnud juba viimased 15a ja siiamaani sõitis, nagu oleks kellavärk. Aga nüüd on jõudu jube väheks jäänud ja mootorist on kuulda nagu mingit õrna kobinat. Õli olen vahetanud ikka nii nagu peab- iga kahe aasta tagant korra vähemalt. Üleelmine aasta sai õhufilter ka vahetatud. Võtsin õhufiltri ka ära paariks päevaks ning kuidagi natuke paremini läks, kuid siis ikka sama jama ja panin tagasi selle.Icon_neutral Siit ka igalt poolt loen, et mootor kuulikindel ja nii. Kuid nüüd üle öö kütusekulu tõusnud pea kahekordseks, aga edasi ei astu enam absoluutselt- paar korda töölegi hiljaks jäänud jubaCrybaby
Õlitase praegu normaalne, summutisse pole ka ühtegi auku enam juurde tulnud.

Kuna mootor ikka vana hea kolmene ridakuus, siis küsiks, et kas peaks probleemile lahendust otsima küünlajuhtmetest
või jagajast ehk? Ma pole ise automehhaanik, palun ärge väga keeruliselt seletage.

Tänud igasugusele abileUnibrow
Vasta
#2
Ahhoi austatud foorumlased!

Sõbra soovitusel lisasin tänasel tankimisel 40l bensiini sekka ka 200ml õli. Pidavat kütusepumba ära õlitama. Ja alguses tundus, et mure ongi lahenenud, aga pikapeale sõites tundub, et ei midagi. Auto hakkas imelikult jonkama nüüd üldse. Icon_eek Kas vajab masin veel õlitust või panin hoopiski liiga palju seda?
On kellelgi üldse kogemust seda sorti probleemidega? Auto ise 89 aastast.
Vasta
#3
Tere

Sul bensukas, siis reeglina ei lisata õli bensiinile, seda tehakse diislitel.
Kui sa ei ole bensiinifiltrit vahetanud, siis esimese asjana vaheta ja siis saab juba edasi vaadata.
PS. Õli peaks vahetama iga 10 000km tagant või siis iga aasta, soovitavalt.
Vasta
#4
Bensiinifilter sai kruvariga läbi löödud juba üle aasta tagasi, kui õhufiltrit vahetada tuli. Proovin siis bensiini filtrist alustada ja kurdan jälle, kui tolku pole.
Aga see tuli küll üllatuseks, et mersul nii tihti õli vahetama peaks. Icon_surprised
Vasta
#5
Mitte, et ainult mersul 10 000km`i tagant vahetama peaks, see on nii igal mootoril. Vähemalt 10 000km`i.

Al plokiga mootoritel vahetaks pigem tihemini ja turbomootoritel samuti.

Kõige odavam viis mootorit hästi hooldada on tihedalt õli vahetada.


Mis kuramuse kruvariga sa läbi lõid bensufiltri? Kas sa üritad selle teemaga nalja teha või mis?
Vasta
#6
Inimene vahetab kahe aasta tagant õli ja loodab, et mootor kestab. Eks seal see asi peitubki
Vasta
#7
hents99 Kirjutas:Mitte, et ainult mersul 10 000km`i tagant vahetama peaks, see on nii igal mootoril. Vähemalt 10 000km`i.

Al plokiga mootoritel vahetaks pigem tihemini ja turbomootoritel samuti.

Kõige odavam viis mootorit hästi hooldada on tihedalt õli vahetada.


Mis kuramuse kruvariga sa läbi lõid bensufiltri? Kas sa üritad selle teemaga nalja teha või mis?

Äkki lõi vana ja ummistanud sisu kruvikeerajaga minema - kütus käib kiiremeni läbi ju peale seda
Vasta
#8
õrn kobin mootoris???
palju õlisurvet näitab?? kuigi saaledest ei olene küttekulu!!
kütte kulu tegurid.
õhulugeja, õhufilter, pensu filter, pump, küünlad, õhufilter, jagaja (kaan, rootor) küünlajuhtmed, küünlad,
sul vist pritsung siis ka pihustid, millal vahetsid??
üldiselt võib paljugi viga olla ja nii napi infoga ei oska nagu aidata
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Mitte, et ainult mersul 10 000km`i tagant vahetama peaks, see on nii igal mootoril. Vähemalt 10 000km`i.

Al plokiga mootoritel vahetaks pigem tihemini ja turbomootoritel samuti.

Kõige odavam viis mootorit hästi hooldada on tihedalt õli vahetada.


Mis kuramuse kruvariga sa läbi lõid bensufiltri? Kas sa üritad selle teemaga nalja teha või mis?

Äkki lõi vana ja ummistanud sisu kruvikeerajaga minema - kütus käib kiiremeni läbi ju peale seda
kui filtri ära lõhkus siis tulex alustada pritsungist, tõenäoliselt tegi endale karuteene!!
Vasta
#10
Õhtust.

Jõudsin lõpuks koju. Auto täna teeb väga imelikku häält, kolin on pisut suurem kui muidu. Kui panen auto käima, sureb see kohe välja. Põhjas gaasipedaaliga töötab mootor ~400-600 pöörde peal. Proovisin ka teist filtrit, sellega ei saa autot käima üldse. Näidikute kohta niipalju, et oli väike tulekahi salongis mõne aasta eest ning osa plastmassist sulas näidikulaua külge. Seega õlirõhu, tempi ja bensiini näidiku on justkui kinni kleebitud.
Avastasin ka, et minu lähitulede pirnid ei töötanud hästi. Vahetasime need küll välja, kuid kas võib viga olla selles, et kui need ei ole päris õiged sinna, siis on vaja rohkem elektrit ja generaator oma aktiivse tööga tõmbab mootori kooma?Icon_eek
Siit ka küsimus, kas nüüd peaks kiiremas korras juhtmed välja vahetama? Üks tuttav automehhaanik pakkus just neid mercedese peamiseks probleemide lahenduseks.
Vasta
#11
mis filtrit proovisid siis ka? bensu oma? niipalju kui mina tean, on suht nigel seda koduste vahenditega, selga prügiseks tegemata, vahetada? käisid kuskil tõstuki peal? mõnda tarka polnud ligi?
või lugesid võrrimeeste nalju ja said inspiratsiooni?
Vasta
#12
Klapikesi oled regullind? Sellepeale et õlivahetus tehakse 2a. tagant pole midagi imelikku. MB motor (230e 123w) sõidab 10a. Kõiksaeg värske õli peal. Samas kas automaat või manuaal. Ja sumpa soovitan soojalt vahetada uue vastu. Tean kuidas see küttusekulule mõjub  -positiivselt rahakotile. Veel niipalju et sõitsid paar päeva ilma õhufiltritta - ÕNNESOOVID karpa mootori puhul. Mitte et õelusest vaid enne oleks ikka isaga ja mõne vanema onuga ka rääkida võinud. Neil küll ainult žiguli kogemused - aga asi seegi. Ikkagi A+B=C. Lõppuks nagu kisub klappide poole.
Vasta
#13
Väga vabandan kui ma eksin aga teksti lugedes tundub olevat tegemist kellegi kurja naljaga.
Vasta
#14
jaanmb Kirjutas:Mitte et õelusest vaid enne oleks ikka isaga ja mõne vanema onuga ka rääkida võinud. Neil küll ainult žiguli kogemused - aga asi seegi. Ikkagi A+B=C. Lõppuks nagu kisub klappide poole.
keegi teab tõesti ainult zigullidest kuna w124l on hüdrotõukurid ja noid ei saa regullida, vaid tuleb ümber vahetada. aga see sellex, mulle tundub ikkagi saale mure olevat!!
klapid ei saax takistada mootori pöörete tõusu, ringi käinud saale poob aga mootori kinni.
Vasta
#15
Icon_questionMa nagu üsna tõsineIcon_question
Vasta
#16
anto123 Kirjutas:
jaanmb Kirjutas:Mitte et õelusest vaid enne oleks ikka isaga ja mõne vanema onuga ka rääkida võinud. Neil küll ainult žiguli kogemused - aga asi seegi. Ikkagi A+B=C. Lõppuks nagu kisub klappide poole.
keegi teab tõesti ainult zigullidest kuna w124l on hüdrotõukurid ja noid ei saa regullida, vaid tuleb ümber vahetada. aga see sellex, mulle tundub ikkagi saale mure olevat!!
klapid ei saax takistada mootori pöörete tõusu, ringi käinud saale poob aga mootori kinni.

Sellisel juhul enam saale viga ei ole. Seda enam selleks nimetada ei saa.
Vasta
#17
jaanmb Kirjutas:Icon_questionMa nagu üsna tõsine:icon_question

Mina pidasin silmas teemaalgataja tekste ja muresid
Vasta
#18
No ma ei tea..

Ise pakuksin, et katalüsaator ära ummistunud vast.

Kuidas kerega muidu lood on- 15a Eesti soola ei mõju hästi tegelikult- tagasild pole veel vehkat teinudBig Grin? Selline küsimus veel, et ega tegemist ei ole juhuslikult selle hõbedase universaaliga Järva-Jaanilt. Seal nägime üht, millega naljavennad peenestasid natuke aega tagasiBig Grin
Vasta
#19
põhh Kirjutas:Õhtust.

Auto täna teeb väga imelikku häält, kolin on pisut suurem kui muidu.

Äkki on need hääled hoopis teisest tsivilisatsioonist?Icon_biggrin
Vasta
#20
on olemas veel pisike võimalus, et eest kett on mingil põhjusel valex läinud (tean üht juhust) kui torkida vända otsast mutrit ja on lahti tulnud, siis keti hammakas on pisikeste tiftide peal ja kui otsa hammakas korralikult kinni ei ole tõmbab tiftid ära ja klapid valed. või on keti pinguti surnud ja keti hambast üle visanud!!
on mis on aga enne tulex ikkagi viga selgex teha kui investeerima hakkata, hiljem läheb kallimax kui uus masin soetada, kui on mootor kotis!!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 148 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 132 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 356 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 192 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,718 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 373 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 626 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 711 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 527 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne