Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 CE-24 162kw 1991 - heiki_p
#1
Esmane registreerimine Itaalias: 01.02.1991
Registreerimine Eestis: 28.05.2009

Mina ostsin Eestist: 17.07.2009

Lühidalt: MB 300 CE-24, 162kw
halli/hõbedane värv
MB originaal valud 15".
Automaatkast, 5 käiguline
nahksisu (istmed, polstrid, käetugi)
kesklukk koos comfort süsteemiga
Signalisatsioon+immo
4 x el. aknad
kliimaautomaatik
ASR + mingi lumekettide funktsioon
täis el. juhi-iste (ette-taha/üles-alla/kalle/peatugi/külje padjad ja seljatoe padi) koos mälu funktsiooniga (2 pesa)
el. katuse luuk
el. antenn....ära murtud Sad
valgustusega peeglid sirmides x 2
käetugi
väline temp andur

Seni tehtud:

* Mootori õli ja filtri vahetus
* Käigukasti õli ja filtri vahetus
* juhi ukse tihend vahetatud
* paigaldatud immo.+ signa
* kaitsmekarbi oksüdeerunud kaitsmed(praktiliselt kõik) välja vahetatud uute vastu
* kollased esimesed suunad on vahetatud valgete vastu
* nahksisu on 1 korra hooldusvahendiga üle käidud (paar korda tuleks veel teha)
* 1 kord vahatatud. Tulemus päris hea, vb kapott tuleks veel poleerimispastaga üle teha ja uuesti üle vahatada, et tagada piisav kaitse suviste putuka laipade vastu.

** Konditsioneer täidetud, kliima kontrollitud..kõik toimib 100%

Veel teha/vahetada/kontrollida.

* esimese stabika kummipuksid veidi väsinud - TEHTUD
* bensiini filtri kontroll/vahetus - TEHTUD
* soojalt käivitub "raskelt", ilmselt vaja pritsungit-KE-Jeti regullida
* korralikum stereo ja kõlarid üle kontrollida (praegune veidi sahiseb ja heli kvaliteet pole suurem asi.)
* Tahaks tagumist akent veidi tumedamaks, sest palju maantesõitu ning tagumise auto tuled häirivad-toonklaas tagant aknalt puudu.

Mõni sõna lõpetuseks. Julgen öelda, et väga heas korras MB koos paljude lisadega. Puuduolevatest asjadest meenub kruiis ja istme soojendused Sad
Alguses pelgasin suurt kütusekulu(foorumi andmetel ca 15l 100le), enda keskmine 1000km jooksul on ca 12-13 olnud. Ei ole mingit venimist teinud, sõitnud nii nagu sõitsin oma eelmise 325(bmw)ga. Kui nüüd sellega võrrelda, siis MB plussideks mugavus/vaikne salong ja ruumi on ka märgatavalt rohkem. Esimene Autom. kastiga auto minul ja seda ei kahetse-krdi mugav on ikka! Big Grin

Lõpetuseks väike pildiseeria.

[Pilt: auto2.JPG]
[Pilt: auto3.JPG]
[Pilt: auto1.JPG]
[Pilt: auto4.JPG]
[Pilt: auto5.JPG]
[Pilt: auto6.JPG]
Vasta
#2
Ai kurat. Kaunis kena kube. Sile ja mahe ning täis originaal varustusesThumbsup
Ei mingit tjuuuningut ega üleliigseid olluseid.

Sellise masinaga peab klubi üritustele tulema ning klubi liikmeks astuma.
Hoia teda sellisiena angu ta piltidel on, anna korralikult süüa ja talvel sõitmised sootuks unustadaIcon_razz
Vasta
#3
Super masin, piltide peal tundub küll väga heas korras olevat.
Vasta
#4
Nädalavahetusel sai taas veidi auto eest hoolitsetud. Tagasild/reduktor sai endale uue BP õli. Uus bensiinifilter ja uued Boschi küünlad. Icon_biggrin

Järgmise nädalalõpu peale jääb stabika pukside vahetus, sest neid ei olnud kahjuks poest kohe võtta...
Vasta
#5
Kõik 4 uut stabika puksi all ja palju kolinat kohe vähem Big Grin Lisaks tellisin täna mingisuguse plastkatte hooratta nn "kambrile", mis puudu oli. ca 10 cm ava on näoga sõidu suunas ja kui mõni kivi või muu tugevam ese sealt sisse lendab, võib palju jama tekkida..väike probleemi ennetamine seega. Smile

Halval teel kostub veermikust veel mõni müts/kolin, seega plaanis lähiajal ka kõik puksid/stabikad/kondid jne üle kontrollida ja vajadusel ära vahetada...
Vasta
#6
heiki_p Kirjutas:Kõik 4 uut stabika puksi all ja palju kolinat kohe vähem Big Grin Lisaks tellisin täna mingisuguse plastkatte hooratta nn "kambrile", mis puudu oli. ca 10 cm ava on näoga sõidu suunas ja kui mõni kivi või muu tugevam ese sealt sisse lendab, võib palju jama tekkida..väike probleemi ennetamine seega. Smile

Halval teel kostub veermikust veel mõni müts/kolin, seega plaanis lähiajal ka kõik puksid/stabikad/kondid jne üle kontrollida ja vajadusel ära vahetada...

Mis hinda selle katte eest küsiti? Mul alati meelest läind küsida, kui silberis olen.
Vasta
#7
Ostsin selle Mustamäe tee ja Kadaka ristis asuvast MB varuosade kauplusest. Oote aeg oli 2 päeva ja hinda 60 eeku Smile
Vasta
#8
Vaatan, et paigaldasid immo, sellest saadi jagu Confused ?
Vasta
#9
Immo katkestas bensiinipumpa. Varas tõmbas lõpuks kapotialt ja aknavahelt sisse uue juhtme bensiinipumbale ja nii ta ära sõitiski... Icon_sad Video pealt on näha see Icon_neutral . Samuti on viedoelt näha, et see nö VARAS on kindlasti varem ce124-ga kokku puutunud..juba see viitab sellele, mis kiirusega ta tagaistme üles sai ja kohe õigesse kohta vaatas...

Järgmine kord ehitan autosse kaugjuhitava lõhkekeha vms...Rolleyes
Vasta
#10
Mis video? Seisis kusagil turvakaamera all?

Kas auto on kätte saadud või siiani kadunud?
Vasta
#11
Tjah - bensiinipumba katkestamine ei ole just väga tõhus abimees. Ise paigaldasin ühele masinale elektriga juhitava klapi toitesüsteemi vahele - seda enam nii lihtsalt tööle ei saa kui ei tea kust kohast otsida.
Kõiksugu andureid ja muid otsi võiks ka katkestada.
Vasta
#12
Autot ei ole veel leitud ja arvestades Eesti Politsei motiveeritust tegelemaks mingi ca 20 a vana MBga, siis on vähe usutav, et midagi tuleks..

Küll on omal mõned allikad, kuid nendest siin ei sooviks rääkida

Aga jah, juhuslikult jäi kõrvalmaja (IT Kolledzi) turvakaamera peale vargus. Kahjuks vaid ülessse paremasse nurka ning distantsilt ei ole isik (tegelikult 2 isikut, kellest üks elab tõenäoliselt samas või väga lähedal majas) eriti tuvastatav. Kuigi üht teist on sealt näha, siis ma olen seda ka politseile viidanud..kui ei midagi.

Katkestamise koha pealt tõesti, kui keegi midagi endale ehitama hakkab, tasub mõni tööks vajalik andur või aju juhe katkestada.
Vasta
#13
Peale 9 kuud ja 1 päeva auto tagasi...täiesti ühes tükis ka veel Icon_smile

Pikemat romaani praegu ei taha siia kirjutada, sest Pättide üle kohut alles mõistetakse ja ei tohi detaile avalikustada. Kui kohtulahend käes, siis võin siia paar lehekülge oma viimase 2,5 kuu seiklustest kribada Icon_biggrin

Igaljuhul suured tänud foorumi tähelepanelikele pilkudele, eriti kasutajale "HotPapa"!!!
Vasta
#14
Mega hea ja tore sellist asja kuulda Thumbsup
Vasta
#15
Nädala jooksul peale auto "taassündi" tehtud järgmised toimetused:

* Korralik signalisatsioon koos immoga!!! (arvake küll, miks see 1. asi oli ?! Icon_biggrin)
* Konditsioneer sai täidetud. Eelmine korrastuse kleps pärines 2007 Saksast. Õnneks oli süsteem juba R134 peale ümberehitatud. Nüüd toimib kliima 100%, täisvõimsusel paneb 2 minutiga hambad plõgisema Icon_smile
* korralik pesu + vaha
* veermiku, põhjaaluse kontroll tõstukil. (Tulemused positiivsed )

Kuna vahepealse 9 kuuga sai igapäeva liikuriks teine auto soetatud, siis antud c124 jääb hetkel pühapäeva/garaaži autoks. Pealegi suvi just alanud ja mis oleks parem suveauto kui c124!? Icon_smile
Vasta
#16
heiki_p Kirjutas:Pealegi suvi just alanud ja mis oleks parem suveauto kui c124!? Icon_smile

Lahtine SL500 näiteks Icon_lol
Aga muidu ilus "libe" auto, hea kuulda, et tagasi õige omaniku käes.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Seda on ikka hullult hea näha, et seekord õnnestus auto pättide käest tagasi saada. Vahtisin ka ise linnas alati silmad punnis peas kõiki mööduvaid kupeesid, kui su auto vargusest lugesin, sest selle kerega masinaid on ikka igapäevaliikluses nii vähe.

Minu siirad õnnesoovid ja loodan, et kujunenud lähedane suhe selle autoga jääb kestma. Ühtlasi saan aru, et auto jaoks oli asi lõpuks positiivne, sest talved veedab ta nüüd garaažis?

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#18
Heart 
Väike update'

mai. 2011 läksid alla 4 x SACHSi uued amordid (sportline'le mõeldud - autol all Sportline pakett.). Sõita mõnus

1.06.11 sai toodud järgmised jupid: 5-speed man. kast, hooratas, sidurikorv, siduriketas, kardaan 1. osa, pedaalikomplekt(sidur/pidur), man. käigukangi hoovastik.

Tänase seisuga autom. kast asendatud manualiga, pedaalid-hoovad küljes. Selgus, et uus ja pikem kardaan jääb siiski 5 cm lühikeseks. Vaja läheb ka kardaan tagumist osa (tugilaager tuleb 5cm ette poole, kinnitused kõik olemas kerel).

Lisaks selgus, et kasti ülemine hoovastik (see nö käiguvaheti) liiga kulunud. 1. -5. vahetab kenasti, aga tagurpidikäik on problemaatiline. Otsin uut hoovastikku (teema VO "Ostu" all)

Väljalase tuleb ka veidi "vabam". Reedel-laup plaanis kõik kokku saada ja proovisõit ära teha Smile

Ennetamaks küsimust -"MIKS" , siis peamine põhjus kasti vahetuseks oli asjolu, et 162kw läbi autom. maha panna on peaegu võimatu. Lisaks pole automaadid mulle kunagi meeldinud. Loodan man. kastiga saavutada nii paremat ökonoomsust kui ka kiirendust. (MB ametlikke tabeleid "auto vs man" ma väga uskuda ei taha, tõenäoliselt on tegu siiski turundusnipiga). Igaljuhul varsti selgub tõde Smile

Infoks, manuaalse kastiga CEsid, millel moto 300 või suurem on MB tehasest väljunud alla 1000 isendi. Kui kellegil täpsemad andmed, siis ootan põnevuseg Smile
Vasta
#19
Maha panemise mõttes pole vahet - niikuinii muudavad esimesed 2 käiku 162kW abil vaid kummi ja modifikaatorite olekut tahkest gaasiliseks. Pigem võib MB käiguvahetuskulissi eripära tõttu kannatada manuaalkasti korral käiguvahetuse kiirus. Aga see on muidugi õpitav...Retard

Aga eks kepiga vehkimine tõstab enesetunnetBadgrin Koos vabama väljalaskega peaks emotsioon oluliselt muutuma.Nod Peaasi, et omanikule meeldib.

Kütusekulus vast mõõdetavat vahet ei teki. Ootan huviga, milline saab see edaspidi olema.

Hea, et seekord auto ikka oma õige peremehe üles leidis. Tavaliselt lahatakse kärmelt...Crybaby
Vasta
#20
Kindlasti saab manuaalkastiga ökonoomsemaks ja veel enam, parema kiirenduse.

Kas alla läheb tavaline 5-ne kast või "dog-leg" kast, mis pärineb W124 24V (.450) või W201 16V (.404) mootoritelt, ehk 1-käik tahapoole ?

Kui sa mõtled, et kuliss on vedel, siis sinna saab pukse treida. Kui huvi on, siis ma võin nad sulle ära teha.

Summuti võiks olla MB puhul küll vabam, kuid mitte eriti palju lärmakam, lärmates ei tunne ka tõmmet nii hästi, vähemalt minu kogemus.


Huvi pärast küsin, ega kastivahetus ei ole tingitud ATM`i mittetöötamisest? Kui ei, siis 5-sele kastile on huvilisi päris palju. Ma ise võiks ka tagavaraks võtta ühe, mine tea, kunas enda oma võib tõrkuma hakata.


Ise olen ka mõtisklenud ATM`i vahetusest anaalkasti vastu. Vana ATM on ikka sigauimane. Võrdlesin samade mootoritega (mu vana kutsikas vs praegune kaubalift) ja ATM vs manuaali vahe on kalendriga mõõdetav.
Naine küll eriti ATM`i vahetusest vaimustuses pole, seega tuleb vist ikkagi turbo peale esialgu mõtlema hakata

Edu tegemistel!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,607 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,987 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 83,545 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,600 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,834 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W460, 300 GD, 1986 - Aialipp aialipp 40 34,101 06-05-2018, 12:41 AM
Viimane postitus: aialipp
  Minu 88a MB 300 TE "kutsikas" "kutsikas" 16 13,400 16-12-2017, 11:49 AM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124, 250D, 1991-Hundipoiss Hundipoiss 26 20,004 23-04-2017, 03:06 PM
Viimane postitus: Hundipoiss
  MB 190D 2.0 55kw (turbo) 1991 - toomas90 toomas90 13 10,602 03-04-2017, 09:06 PM
Viimane postitus: toomas90
  MB W124 CE 300 1991 tns-one 44 40,513 29-06-2016, 05:25 PM
Viimane postitus: tns-one



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne