Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 250, 1983,W123
#21
Selline küsimus: mis diiselmoto oleks 123'l kõige praktilisem. Mulle endale tundub et 240? 3.0 neelab vist suht julgelt.
Ja ega 123le vist 124 bensiinimootoreid ka väga lihtne peale panna pole? Mõtlen siin miskit ette võtta, aga pole päris kindel mida..
#22
Täna tuli auto servisest; seoses suht läbi roostetanud õõtsaga sai seal koos õõtsaga õõtsa/sillapuksid vahetatud, vedrud, rattalaager ja veel terve hunnik suuremaid/väiksemaid jubinaid arve peal kirjas. Mootorile sai tehtud klapisääretihendite vahetus + regull. Nüüd jälle rahulikum mõneks ajaks loodetavasti.
#23
Old nüüd palun nii musi ja ära hakka sinna vahele diisel mootorit aretama...
lase see olla, tahad dislat, osta disla! Palun!
#24
Jumala eest ära hakka sinna diislit toppima. Kui vähegi võimalik muretse teine öko sõiduk ja las 123 jääb ilusaks.
#25
Esialgu nii jääb jah, et ei hakka sinna vahele miskit teist pistma. Vb laseb pealinnas targematel karpat näppida ja saab hää küll.
#26
Mul oli kah selline aga automaat kastiga ja kippus soojast peast päris tihti väljasurema uurisin siis ,et äkki kuski saab karpat timmida wms
aga sain sellise vastuse et 250 karpa on paras pähkel ka kõvemale remondimehele kes selle asjaga on tegelenud ja ega neid mehi polegi enam eriti kes seda asja ikka korralikult jagaks ja soovitati mitte üldse lasta mitte kellegil näppida, vaid sõita nii kaua kui selle krpaga sõita saab
ise enesest sõita ju sai ainult vahest suri välja.Ja tutika karpa hind on päris korralik aga kindlasti tasuks sellise auto puhul hambad varna panna mõneks ajaks, et seda karpat osta.
kütuse kulu keskmine 10-12l sajale

pikk jutt s..t jutt aga auto on viimasepeal kindlasti säilitamist väärt

edu ja järjekindlust ning parem 250 karpat mitte näppida
#27
Ega praegu tegelikult erilist probleemi polegi, käima pannes lihtsalt vaja gaasiga veidi aega mängida(miski klapp vist ei funksi korralikult, bena haisu ka korralikult vahest viskab siis), siis juba jääb korralikult käima ja soojana käib väga ühtlaselt ja eeskujulikult. Soojalt käivitub ka kergesti. Paagitäiega saab sõita miski alla 500km. Olenevalt muidugi kui palju linnas ja ummikutes veeta aega Smile
Kellegi poolfanati kontakt olemas, kes midagigi oskaks vaadata karpa asjus, aga kui siis seda asja saab ajada uuel aastal. Esialgu ootame veidi lund ja libedat, siis näeb mis masti auto Mercedes-Benz talvel onTongue
#28
Ise panin just aja kinni W123 karpa remondiks, telefoninumber oli 5651033. Aga mees pidi olema suht valiv, et kui tal on hea päev, võtab su jutule. Minu helistamise ajal ilmselt oli. Asub vana ise Tallinnas, Mäealuse tänaval.
#29
Tükk aega ei toimunud autoga suurt erilist midagi, nüüd aeg teemat uuendada. Vahepeal natuke keevitust ja uut värvi saanud selga, uued jalavarjud ja veel nipetnäpet. Pärast värvimist autot kokku ladudes sain aru, mida tunnevad need, kes igast liiste ja tihendeid tikutulega taga otsivad ja originaalide hindu maapõhja kiruvad. Ei tahaks ju vana ja väsinud kraami soliidsele autole külge panna enam tagasi, aga mis teha. Ja neid nn "väikseid jubinaid" on lõpuks päris paras hulk kokku, mis asendust-uuendust vajaksid.
Samas sai autot isegi pulmasõiduks tarvitatud.
Halva poole pealt läks üks piduritoru ootamatult katki, õnneks parklas ja miskit hullu ei juhtunud(ka õnneks mitte pulmasõidu ajal, aga varsti pärast seda). See õpetab, et eestimaa talv on karm ja peab ka põhja all tihedamini kontrolli tegema.
Muidugi lõppes sobivalt Juulis ka ülevaatus, pärast pidurite ülekäimist (seisupidur ikkagi see õnnetuke, kes ei taha korrektselt toimida) peaks ootustepäraselt siiski selle puhtalt läbima. Kuna igapäevaselt ei sõida siis pole seni olnud ka kiiret selle asjaga.
Mõned värskemad pildid ka juurde:
[Pilt: 48848-P7090003.JPG]
[Pilt: 64765-P7090005.JPG]
[Pilt: 59889-P7090004.JPG]
[Pilt: 62449-P7090015.JPG]
[Pilt: 36994-P7090016.JPG]
#30
Nice!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#31
kena kena Smile
#32
Mõned nädalad tagasi sai tehtud ülevaatus, seisupiduri üle natuke nuriseti, muu igati tip-top. Mõnus kui nii vana masin teeb kümme aastat noorematele selles osas pika puuga ära.
#33
See auto teenib nüüd loodetavasti/eeldatavasti ustavalt uut omanikku!


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,201 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 12,344 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 8 582 11-10-2023, 09:32 AM
Viimane postitus: Lexuz
  MB S123 280TE 1983 Arkadi.T 7 1,317 24-03-2023, 07:13 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 3,907 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 13,268 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 23,087 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB S123 "project patina", 1983 - Audiophile audiophile 11 5,130 23-03-2021, 09:08 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 9,395 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 10,773 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne