Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUTOD MILLEGA OLLA ETTEVAATLIKUD
#21
Ega ta vist ei ole jah kokku puutunud eriti selle asjaga.Auto võib ka sul tehasest välja tulla nt 1996 aasta ja kui see jääb tehase platsile seisma ei ole seda ei ole seda veel arvele võetud ehk avalikku liiklusesse lastud.Auto esmane registreerimine ongi see mil auto lasti välja tehase platsilt mitte see millal see lasti tehase ustest välja platsi peale seisma.
Vasta
#22
Appi...
Kuna otsing on raske, siis kordamine on tarkuse(ja nii mõnegi teise) ema:
"Tehnilisse passi märgitakse kuupäev, millal auto müüdi, sellest päevast hakkab kehtima garantii.
Auto võib kasvõi 2 aastat diileri juures salongis seista.
Selle jaoks küsitaksegi varuosaletis/hoolduses VIN koodi."

Ja teema : http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11736

PS. Premium klassi autodel ongi valmimise aeg u. 6 kuud.
Ega see riisikäkk pole, et lähed ja valid, nagu vene ajal, laoplatsil olemas olevate värvide seast.
Seejärel vaatad, et klaasi tihendite vahel ei oleks sammalt, või roostet.
Mercedes-Benz VIN näitab ju uuemate autode tellimise aja ära.
Vasta
#23
kert4 Kirjutas:Ega ta vist ei ole jah kokku puutunud eriti selle asjaga.Auto võib ka sul tehasest välja tulla nt 1996 aasta ja kui see jääb tehase platsile seisma ei ole seda ei ole seda veel arvele võetud ehk avalikku liiklusesse lastud.Auto esmane registreerimine ongi see mil auto lasti välja tehase platsilt mitte see millal see lasti tehase ustest välja platsi peale seisma.

martiini Kirjutas:Appi...
Kuna otsing on raske, siis kordamine on tarkuse(ja nii mõnegi teise) ema:
"Tehnilisse passi märgitakse kuupäev, millal auto müüdi, sellest päevast hakkab kehtima garantii.
Auto võib kasvõi 2 aastat diileri juures salongis seista.
Selle jaoks küsitaksegi varuosaletis/hoolduses VIN koodi."

Ja teema : http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11736

PS. Premium klassi autodel ongi valmimise aeg u. 6 kuud.
Ega see riisikäkk pole, et lähed ja valid, nagu vene ajal, laoplatsil olemas olevate värvide seast.
Seejärel vaatad, et klaasi tihendite vahel ei oleks sammalt, või roostet.
Mercedes-Benz VIN näitab ju uuemate autode tellimise aja ära.

tean seda väga hästi ,et registreerimis kuupäev on üks asi ja valmistamiskuupäev on teine asi. Aga asi on ikkagi põhimõttes milleks müüa vanemat autot uuema pähe?
Vasta
#24
Oi jummel ja dsiisus kraist......

Kaspar-poiss: võta lahti auto24 ja proovi sisestada autot või vaata mõnda suvalist müügikuulutus, mida seal küsitakse? Esmast registeermist, mitte väljalaskeaastat! Mille vastu eksitakse? Mitte millegi ehk JOKK.
Auto24 ei kuulu meie halduvuse alla ja meie ei saa sind aidata.

Muidugi, alati võib Riigikohtusse ka pöörduda....
Vasta
#25
kaspar ära rohkem peale võta Smile
Vasta
#26
Tere foorumlased!

Loodan, et teema sobib siia.
Nimelt Auto 24 portaalis üleval üks W126, millele tõenäoliselt W124 TD 108 kw vahele aretatud. Kuidas selline kombinatsioon tavakasutuse puhul toimib, milliseid probleeme võib ette tulla?

Nõuanded teretulnud!
Vasta
#27
Mina kui konservatiiv, soovitaksin igasugustest aretistest hoiduda. Lihtsalt enda hüvanguks.
Vasta
#28
Mercedes-Benz A 160 Elegance 1.6 75kW Aare Autod
Pildil näeb ok välja, tegelikkus aga hoopis midagi muud: igal pool rooste kahjustused, tagumise poritiiva ääre võib käega küljest murda Big Grin Auto peal on kasutatud roosteplekkide eemaldamiseks musta matti sprayd Eusa_clap seepärast tundub pildilt ok. Isendil kont tühi, mootoril hirmus kõva tiks sees. Boonuseks saab mootori juurest tuleva hääle, mis ületab mootori enda oma Eusa_drool .See kõik sai alles siis avastatud kui autot sai käidud vaatamas, päev raisus jne.Veermik pidi muidu vaikne olemaEusa_dance
Vasta
#29
http://www.auto24.ee/used/1284126
Lihtsalt infoks, kui kellegil foorumis peaks huvi tekkima siis antud auto ls. detsembris oli ca. 270 000km. Mis iseenesest suure kubatuuriga mootoril ei ole mingi läbisõit, kui auto hästi hooldatud ning teine vimka oli, et käigukast ei toiminud nii nagu peab, oli avariireziimil.
AGA tänaseks päevaks võib kasti mure lahendatud olla!
Vasta
#30
(04-04-2013, 12:22 PM)Taffinaff Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/1284126
Lihtsalt infoks, kui kellegil foorumis peaks huvi tekkima siis antud auto ls. detsembris oli ca. 270 000km. Mis iseenesest suure kubatuuriga mootoril ei ole mingi läbisõit, kui auto hästi hooldatud ning teine vimka oli, et käigukast ei toiminud nii nagu peab, oli avariireziimil.
AGA tänaseks päevaks võib kasti mure lahendatud olla!

kast alles vahetatud !!!
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#31
Jäi silma selline s klass

http://www.auto24.ee/used/1379377

Avalike registriandmete päringu järgi tuli välja, et autol miskine piirang peal.
Ei tea kui tõsine asi, aga ehk tasub mainimist...

Kes ei usu, löögu siia auto number sisse: http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
Vasta
#32
(16-07-2009, 09:48 PM)kaspar Kirjutas: Aga asi on ikkagi põhimõttes milleks müüa vanemat autot uuema pähe?

Põhimõte on väga lihtne: näiteks klient tuleb 2013a detsembri alul salongi ja talle hakkab meeldima salongis umbes aasta seisnud S-klass.
Ehk tehasest tulnud 2012a lõpus.

Loomulikult kannatab ta ostuga veel kuni jaanuari alguseni ja saab esmaregamisel passi aastaarvuks 2014.
Lihtsam pärast müüa, uhkem naabri ees, sest aastaarv värske.

Millisest kohast sa aru ei saa?

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w126 300 SE - Hiiu autod andres23 1 3,910 24-04-2015, 11:43 PM
Viimane postitus: andres23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne