M: Piiratud libisemisega difrilukud
#41
mul SLK-le lisaks ka üx SFI motoga opel calibra,kas sellele saaks ka selle väikse diffri modimise teha ve...Smile
Vasta
#42
(15-05-2010, 03:54 PM)anty28 Kirjutas: mul SLK-le lisaks ka üx SFI motoga opel calibra,kas sellele saaks ka selle väikse diffri modimise teha ve...Smile

Kindlasti saab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#43
Tere,
mul peale Mercedes-Benz üks jeep,millel tagasild dana35.Kas sinna annaks midagi aretadaEusa_doh
Vasta
#44
Annaks kindlasti, mul on omal ka üks Dana 35 sild.

Küsimus on selle efektiivsuses. Kui sa off-road`ima lähed, siis on seal jõud erinevad ja kindlasti libiseb liiga palju läbi. Eriti suurema rehviga.

Tänaval/lumes saab hakkama kenasti.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#45
Ega ma off-road"i käigi sõitmas.Jeep ongi talvekl,sügisel sõitmiseks soetatud.Rehvid on küll 31"
Vasta
#46
Hents sina ühte järjekordset piiratud libisemisega lukku meisterdamas?

[Pilt: perevozka050.jpg]
Icon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#47
Jep, tuleb tuttav ette Icon_biggrin
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#48
W126 500SE 89a. kas nii ka saab et tulen autoga sinu juurde sa teed töö ära ja mina sõidan oma autoga minema X krooni vähem rahakotis. Palju maksab selline teenus ja kas annad garantii ning kas ei ole ohtu et pärast undama hakkab seal miskit. Väga huvitatud asjast ennem talve. Ma muidugi eeldan et mul pole sellist asja, pole MB-dega varem kokku puutunud.
Vasta
#49
kas tegu on millegi sellisega?
[Pilt: pgxn.jpg]
[Pilt: lsd.jpg]
Vasta
#50
Jahh on küll!! vedrusid on vist ainult ühte varianti. Niipalju pean Hentsile kiitust avaldama, et reaalselt on sellest kasu märjal asfaltil ja kruusal. Kuival asfaltil käib jõud natuke üle ja differ laseb läbi, ehk oleks kasuks tugevamad vedrud vms. Mina olen investiga rahul.
Vasta
#51
Tugevamate vedrude puhul tekib see moment, et nimelt nagu Eesti maastik ikka on, siis on meil killustikukga ning kruusaga kaetud teid omajagu. Kuskil ühel neist manööverdades võib asi ebameeldivaks muutuda. Lukk saab liiga jäik ning differ hakkab ebameeldivat häält tegema.
Mu w201-el, Hentsi endisel on nüüdseks just piisavalt jäik lukk. Nagu teada, siis sellel kurikuulsal kutsikal asetseb aiste vahel 3.2- 24v mootor ning kuival asfaltil jäävad kenasti kaks jutti ühtlaselt maha.
Icon_razz
Vasta
#52
Jah, kas nii ka saab, et autoga sinu juurde tulen ja sa asja jonksu ajad? Mul on endiselt huvi seda w203 all katsetada sest minu arust on see auto talvel täiesti kohutav!
Vasta
#53
(30-08-2010, 06:54 PM)weix Kirjutas: Jahh on küll!! vedrusid on vist ainult ühte varianti. Niipalju pean Hentsile kiitust avaldama, et reaalselt on sellest kasu märjal asfaltil ja kruusal. Kuival asfaltil käib jõud natuke üle ja differ laseb läbi, ehk oleks kasuks tugevamad vedrud vms. Mina olen investiga rahul.

Veiks, too differ mulle, ma teen ümber, sulle sai veel pre-CNC töödeldud tükk. Nüüd on asi veits arenenud ja saab väga korraliku asja (sama, nagu sul Audile sai). Teen sulle niisama ära.


(30-08-2010, 09:14 PM)voodoo Kirjutas: Jah, kas nii ka saab, et autoga sinu juurde tulen ja sa asja jonksu ajad? Mul on endiselt huvi seda w203 all katsetada sest minu arust on see auto talvel täiesti kohutav!

Saaks ikka.


Btw. selle 2-rattaveoliseks tegemisega ei hakka differ undama ega miskiseid hääli tegema, sest mina teo-taldrikuvahelist hambumuslõtku ei puutu ega paigast aja. Difri sisu ei unda mitte kunagi. Kui siis ragiseb.

Undab kas kõva surve pooltelgedelt või lihtsalt kulunud laagritest/hammakatest paigast läinud hambumuslõtk.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#54
Jutu jätkuks, selle undamise likvideerimine oleks pikk ja tänamatu töö või oleks sellel asjal jumet? On see üldse reaalne?
Infoks - mul on paigaldatud sama ülekandega differ, mis originaaliski, midagi aga seal ei sobinud ning poolasse on paar mm lühemaks lastud, et sobiks...peale seda hakkas undama (külmema tempiga rohkem) - suvel pold mingit probleemi, nüüd on tagasi jälle.
Vasta
#55
Difritel saab selle hambumuslõtku ehk undamise korda küll.

Umbes 4k`ga tuleks arvestada lihtsalt. Jupid ca 2k ja tööraha 1.5-2k.

Vanemate MB`de difreid pole lihtsalt mõtekas remontida, sest 500.- eest mine ja osta mitte-undav differ. Haruldasemaid difreid aga on mõistlik remontida ja lõtkud paika panna.

See pole mingi kosmoseteadus, piisab vaid korralikes mõõteriistadest ja laagritõmmitsatest. Lubatud/nõutud tolerantsid on difril kirjas.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#56
kas tegelete ikka veel difiluku paigaldusega? Ma ka nüüd värske mb omanik ja sellist asja oleks vaja küll. MB 230 kupee, 89a. 2,3i, palju sellele maksab.Paigaldus ja kuna selline teostus on võimalik.
Vasta
#57
mul oleks ka kutsikale vaja ehk siis eurides palju maksma läheb?
Vasta
#58
Mul on ka huvi olemas VW G2-le. Icon_redface Loodan, et keegi ei pane pahaks, et sellisele aga hobiauto on just see.
Vasta
#59
ega mullegi selline vidin paha teee. Eusa_dance

Vasta
#60
Tõstaks hiidvana teema uuesti üles ja küsiks kas seda kaadervärki on veel võimalik soetada ?
Samuti, kes sääl aastaid tagasi lasid selle asja omale alla kruvida, kuidas see veel toimib.. ?
endal on w201 ja tekkis tahtmine talveks alla saada see asi. Icon_rolleyes
Või on ehk keegi parema lahendusega vahepeal välja tulnud?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: Piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) E55(w211),C63(w204),E63(w212) 1000.- EUR mmae 0 811 23-09-2021, 04:35 PM
Viimane postitus: mmae



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne