Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu G 300
#1
Mercedes-Benz G 300 GD
W 460
1983
300 D
mootor: 65 kw
käigukast: manuaal , 4 käiku

Auto on värvitud must-matt värviga, kapotil ilutsevad leegid,mis on värvitud, mitte kleebisena. Rehvid 33x12x15, vints puldiga 8000 lbs, tiivalaiendid on pehmed LineXist ja esi - ja tagaraud on kaetud LineXiga.Vahetatud kogu vedrustus ja lisatud uued Koni Heavy Track reguleeritavad 7 astmelised amordid.
Eelseisvad tööd:
tagapidurite vahetus ketaspidurite vastu koos reguleeritava regulaatori ja käsipiduri panen toimima klapiga piduritorustiku vahel.
Lisaks on ostetud 5 uut AMG velge, mis tuleb flantside abil alla istutada.
ja edaspidi veel mootori vahetus 3 või 3,5 TDI mootori vastu koos 5 käigulise kastiga.
Lisan siis ka mõned pildid autost:

[Pilt: attachment.php?aid=4017]

[Pilt: attachment.php?aid=4016]

[Pilt: attachment.php?aid=4015]

[Pilt: attachment.php?aid=4014]
Vasta
#2
Väga kena. Lühike, veidi rohkem off-roadilik G on mu üks wish listis olevaid, SEC`i järel.

Käsipidur ikka soovitatav panna eraldi silindriga, mitte klapiga tavapiduri liini peale. Kui juppe vaja, siis ma tegelen nendega.

Regulaator käib eraldi, seda saab ka minu käest, aga käsipidurit see siiski ei asenda.

Nö "line-lock" ei ole käsipiduriks hea lahendus.

Mootorit soovitaks ise 3.2 bensukat, progetava ajuga - sobib off-roadiks ideaalselt. Ei mingit õhukulumõõtjat, mis vett/soga täis võib minna jne.
Vasta
#3
Loomulikult ei asenda reguleeritav klapp käsipidurit vaid see on mõeldud selleks, et pidurid ühtlaselt võtaks.Lisasilindreid ja suporteid ei ole kavas panna, et saada käsipidurit, kuna mida rohkem on vidinaid seda suurem oht on mudas sõites kinni kiilumiseks. Taha lähevad originaal esimesed kettad ja suportid ja klapp torustiku vahele. Kui vajutan piduri põhja ja tõmban mehaaniliselt salongist klapi üles, jääb pidur peale, uus vajutus pidurile vabastab klapi ja pidur on maas. Ja bensiinimootorit sellele ma ei sooviks.
Vasta
#4
Plaanid off-roadi võistlustele ka minna?

Ma sain aru, et pidurirõhu regulaator selleks, et tagumised nõrgemini võtma panna, kuna tegu samade piduritega ees ja taga, aga siiski line-lock`i käsipiduriks ei soovita.

Ok, nüüd hakkan juba pihta saama, sul pole siis taga käsipiduri klotse ja eraldi supportit pole ka mõtet panna - jah, siis küll.
Vasta
#5
Ah ostsidki selle ära. Ma nillisin ka ise seda natuke, aga... tjah, viinamarjad on hapud.

Palju passis lubatud haagise mass on?

Seda Sa tead, et selline seisupidur pole teeliikluses osaleval autol lubatud? Ainult võistlusel kasutataval masinal on muidugi savi, kui ülevaatuse sebid.
Vasta
#6
Krdi ilus värv ikka
Vasta
#7
Võsale! Kui sa tahtsid seda omale küttepuude vedamiseks, siis ole rahulik, küll saame kaubale ......... Ostsin ta sellepärast, et teadsin ja nägin ise selle auto ümberehitust. Ta ei ole kuskilt roosteussist puretud , raam on nagu uuel autol ja ükski uks ei loksu. Omanik ostis hättajäänud sõbralt selle G punasena ja ilma lisadeta 30 000 kr ning ladus sinna juurde ise ca 90 000 ja masule omasel ajal rahapuuduse tõttu see auto müüki läkski, vana omanik teadis, et tahan omale ka G klassi autot ja nii ta mulle ühel õhtul helistas ja pakkus varianti. Ise tahsin tegelikult küll 4 ukselist G-d , aga küll jõuab veel. Päris võistlema ma sellega ilmselt ei hakka, käin jahil ja kalal ja kui isu tuleb ,eks siis mulistan ka mudas. Haagise mass on passis 2200 kg
Vasta
#8
See iludus oleks meil esmajärjekorras ühe pereliikme igapäeva autoks, vahepeal veaks veidi suksusid ja puid ka...Icon_biggrin
2200 registrimass on minu jaoks ausalt öeldes aga ootamatult väiksevõitu. Eusa_doh
...mhmm...aga ajaks asja ära küll...
Vasta
#9
Brick 
Aga 65 kw , tavahingamisega diiselmootoriga ei kujuta ette sõitmist üle 2200kg haagisega, ilmselt jõuaksid oma hobesega kiiremini koju,tal ka ju pidev 4WD Smile Smile SmileNod
Vasta
#10
kle jah, 4wd koostöös 65kw diisliga erilline püss ega jõuloom pole Smile No aeglustiga ajab vast asja ära, kui koormat vaja tirida...
Vasta
#11
Sellepärast plaanin mootori vahetust 3,5 Tdi mootori vastu, kuna selle vahetus on suht lihtne, istub koos 5 käigukastiga täpselt peale.
Vasta
#12
Väga vinge! Värv eriti hea Icon_smile
Palju muidu tõstet on?
Vasta
#13
Panen nüüd tagasi vahepeal "ära kadunud" pildid Icon_redface

[Pilt: 33c2fc1aad01.jpg]

[Pilt: eaf85be7e047.jpg]

[Pilt: a9c181b207a1.jpg]

[Pilt: 93ab53cdee0d.jpg]
Vasta
#14
Kas pilt tehtud peale sisepuhastust või ei satugi sellega eriti autot sihtotstarbelisemalt kasutama? : )
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 31 10,401 03-06-2023, 08:51 AM
Viimane postitus: Karl
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,044 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 177,760 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 57,878 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 34,410 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,172 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 84,865 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB 300 CD, 1984, C123 - Toomaz Toomaz 40 36,692 15-05-2013, 09:17 PM
Viimane postitus: laf1247
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,182 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz 300-24 CE, W124 HotPapa 27 23,258 31-03-2013, 05:00 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne