Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem w124 salongi ventikaga.
#1
probleem siis seisneb selles et vurr käib ringi ainult 3 ja 4 astmes ja seda ka ainult ühe kiirusega. see mure on mul auto ostust saati aga talvel see eriti ei häirinud kuna sooja oli vaja Smile ühe korra olen ma täheldanud ka seda et töötasid kõik neli astet. millest ma peaksin vea otsimist alustama? keskkonsooli lahti kakkuma ja reostaadi takistuse ära mõõtma? üks tark teadis rääkida, et soendus mootoril pidi relee olema mis kipub saba andma.on sellel jutul tõepõhi all? kuidas üldse 124l soendus mootorile ligi pääseb? kus see relee asub? millest alustada?
Vasta
#2
Mootor asub kojamehe all.Läheneda tuleb sellel väljaspoolt.Plastikud ära...kojameest polnud vist vaja eemaldada.

Reostaat asub piduri vaakumvõimendist üleval pool...kui natuke kummarduda ja vaadata, siis peaks paistma....metallkarp, augud sees, aukudest paistavad takistuse spiraalid.

Oletan, aga täpselt ei tea, et relee peaks asuma releeplokis, kaitsmekarbis kapoti all.Kui mingigi aste töötab, siis ei tohiks relee viga olla ju, või saab?

Lülitile pääsed ligi keskkonsooli lahti kiskumisega.

Mul endal oli selline probleem, et need astmed töötasid nii kuidas juhtus..
Viga oli lülitis, mille kontaktid vajasid puhastamist.Kergelt kontaktipuhastusainet (R-11) ja asi toimib siiani.

Kontrolli takistit, pistikuid, lüliti kontakte.
Vasta
#3
Enesel sama mure... Idee oli see süsteem oma kätega ümber ehitada reostaadi peale, aga kuidas, selgub vist alles töö käigus. Pmst peaks nupude astmed kaduma ning ventika nupp peaks idee järgi hakkama peale "montaaži" tööle sujuvalt (ilma nõksudeta, just nagu reostaadiga koduse majapidamise lamp).

...Vaatab, mis saab, aga senimaani puurin ise ka sama teemat ennist korda saada! Smile
RWD or stfu!
Vasta
#4
Kui ma õigesti mäletan siis w210 ventika lüliti peaks põhinema reostaadil.
Vasta
#5
Selgusid pisikesed detailid. Võtsin täna lüliti lahti ja uurisin... klemid 3 ja 4 on hõõrdunud, 1 ja 2 aga täica puhtad (tegu siis salongis oleva keeratava nupuga). Rookisin siis kogu krempli lahti, kriimustasin õrnalt klemmid haljaks, painutasin veidi alla poole (kontakti jaoks lähemale) ning voila... 1, 3 ja 4 funkavad kõik omale kohase tempoga... 2. asendi üle tsekkamiseks ei hakanud seda uuesti lahti koorima sealt... aga Kui vaja täpsemalt oma lülitid üle vaadata, andke teada, oman mingit ähmast kogemust nüüdseks selle vendi koha pealt... ja arvan, et nagu ka enne siin öeldud: enne lülitid üle vaadata, kui mootori kallale ronida... arvan sama!
RWD or stfu!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 200 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 228 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 407 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,574 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 490 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,861 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 340 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne