Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem w210 nivoo amortidega
#1
Tervist.

äkki keegi oskab öelda milles viga,et peale amortide ja akumulaatorite vahetust on tagumine ots kuidagi pehme.sihuke tunne nagu amordid oleks kuivad,samas sai töötava mootoriga õhutatud.ja veel pidi olema seal kolme juhtmega pistik kuhu vool peale ei tule.ootan nõuandeid.
Vasta
#2
liiv Kirjutas:Tervist.

äkki keegi oskab öelda milles viga,et peale amortide ja akumulaatorite vahetust on tagumine ots kuidagi pehme.sihuke tunne nagu amordid oleks kuivad,samas sai töötava mootoriga õhutatud.ja veel pidi olema seal kolme juhtmega pistik kuhu vool peale ei tule.ootan nõuandeid.

kas siis keegi ei oska midagi soovitada
tuttav on autoga väljamaal ja on hädas!
Vasta
#3
liiv Kirjutas:
liiv Kirjutas:Tervist.

äkki keegi oskab öelda milles viga,et peale amortide ja akumulaatorite vahetust on tagumine ots kuidagi pehme.sihuke tunne nagu amordid oleks kuivad,samas sai töötava mootoriga õhutatud.ja veel pidi olema seal kolme juhtmega pistik kuhu vool peale ei tule.ootan nõuandeid.

kas siis keegi ei oska midagi soovitada
tuttav on autoga väljamaal ja on hädas!

Võimalus, et on ikka veel õhk sees, proovigu sõita mõned päevad, süsteem peaks siis ise ennast ära õhutama.
Vasta
#4
Kuna teadjamaid ei paista, siis küsin ise: kas nivoo ikka tõstab? Kui palju õli peale valati? Kas valati ikka õiget õli?

Minul on nii kuuel kui neljal peale rõhuakude vahetust mõnda aega mingi õhumull kusagil ringi ujunud. Paar päeva (mõnisada km sõitu Eesti teedel) on kulunud, et nivoo korralikult tööle hakkaks.

Kas punnsilmal on juba nivoosüsteemis särts sees? Või on see ASD oma?
Vasta
#5
v6sa Kirjutas:Kuna teadjamaid ei paista, siis küsin ise: kas nivoo ikka tõstab? Kui palju õli peale valati? Kas valati ikka õiget õli?

Minul on nii kuuel kui neljal peale rõhuakude vahetust mõnda aega mingi õhumull kusagil ringi ujunud. Paar päeva (mõnisada km sõitu Eesti teedel) on kulunud, et nivoo korralikult tööle hakkaks.

Kas punnsilmal on juba nivoosüsteemis särts sees? Või on see ASD oma?

särts on sees aga voolu ei pidanud peale tulema ja kui raskus taha panna, pidigi tagaots maha jääma
Vasta
#6
Kas pump ikka rõhku annab? Kõi täitmisel õhku ahmas, võib imipoolel õhumull sees olla ja pump sellest ise jagu ei saa, tuleb töötava mootoriga imitoru pumbalt korraks lahti lasta. Kui sealt õli jooksma hakkab, on imipoolega korras.

Kas regulaator on veel mehaaniline? Sellel saab juhthoova stabika küljest lahti võtta ning sellega sundida amordid lõpuni välja tulema. Paar korda sisse-välja ja õhk peaks süsteemist kaduma.

Eelnev jutt põhineb siis selle, et väidetavalt on punnsilmal sama nivoosüsteem, ms kolmel-neljal-kuuel...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 436 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,642 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 520 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 343 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 379 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 298 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 564 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 714 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 711 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 475 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne