13-05-2009, 11:25 PM
Tere,
Nimelt oletasin ja nüüd ka kinnitatud, et auto rase, seega ootas ees radiaatori vahetus ja arvatavasti pikk, tüütu ja kulukas käigukasti n.... . Radiaator õnnestus suht mõni tund peale testi saada ja kuna ise suht kannatamatu olend ja kui kohe ei saa siis teen ise ära + kõiksugu kogemustega erinevate firmadega olen arusaamal, et ise teen paremini või vähemalt sama hästi ja tükkmaad odavamalt... + meeldib ise nokitseda.
anyway, täna ei tulnud tööpäevast asja ja hakkasin radiaatorit vahetama, mis tundus üllatavalt lihtne. Sai mant laiali lammutatud, kõik ilusti puhastatud, uus radikas vahele ja kõik samamoodi kokku. Siis jahutusvedelik ja käigukasti õli sisse. Algul kõik super luks, kuid siis suur õliloik maas...., lekkis radiaatori alumine õlivoolik. Ok, ehk sai halvasti kinnitatud, mõeldud-tehtud vaatasin asja uuesti üle ja järjekonrdsel käivitamisel tundus asi Ok olevat. Egas siis muud kui proovisõidule. Aga krt krt... peale sõitu loik maas jälle, lekkis samast kohast....
Hetkel ei oska ise midagi arvata, kõik sai ilusti ühendatud, aga samas ei õnnestunud toruümber olevat 0 ringi (tihendit) täna kuskilt enam saada ja läks tagasi vanaga. Ei tahaks eriti uskuda, et tihend nii väsinud(@ silmaga tundus norm), et selt õli sellises koguses välja lahmaks.... või mida teadjad mehed arvavad? Igaljuhul üritab homme uue tihendi vaadata! Aga on miskeid ideid, milles veel viga võiks olla, mida vaadata?
Ettetänades,
Marek
Nimelt oletasin ja nüüd ka kinnitatud, et auto rase, seega ootas ees radiaatori vahetus ja arvatavasti pikk, tüütu ja kulukas käigukasti n.... . Radiaator õnnestus suht mõni tund peale testi saada ja kuna ise suht kannatamatu olend ja kui kohe ei saa siis teen ise ära + kõiksugu kogemustega erinevate firmadega olen arusaamal, et ise teen paremini või vähemalt sama hästi ja tükkmaad odavamalt... + meeldib ise nokitseda.
anyway, täna ei tulnud tööpäevast asja ja hakkasin radiaatorit vahetama, mis tundus üllatavalt lihtne. Sai mant laiali lammutatud, kõik ilusti puhastatud, uus radikas vahele ja kõik samamoodi kokku. Siis jahutusvedelik ja käigukasti õli sisse. Algul kõik super luks, kuid siis suur õliloik maas...., lekkis radiaatori alumine õlivoolik. Ok, ehk sai halvasti kinnitatud, mõeldud-tehtud vaatasin asja uuesti üle ja järjekonrdsel käivitamisel tundus asi Ok olevat. Egas siis muud kui proovisõidule. Aga krt krt... peale sõitu loik maas jälle, lekkis samast kohast....
Hetkel ei oska ise midagi arvata, kõik sai ilusti ühendatud, aga samas ei õnnestunud toruümber olevat 0 ringi (tihendit) täna kuskilt enam saada ja läks tagasi vanaga. Ei tahaks eriti uskuda, et tihend nii väsinud(@ silmaga tundus norm), et selt õli sellises koguses välja lahmaks.... või mida teadjad mehed arvavad? Igaljuhul üritab homme uue tihendi vaadata! Aga on miskeid ideid, milles veel viga võiks olla, mida vaadata?
Ettetänades,
Marek