Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleemid e320 atm kastiga
#1
lugu siis selline,et w124 e320 162kw läks kast veidike piiks
ostsin lätist teise....panin külge kõik töötas ideaalselt...sain ca.35km sõita ning järsku lõi 5.käigupealt neljanda sisse...enam 5.käiku pole
nullist kiirendusel on D-käigul 3. ja 4.käik ainult. Sund 2.ga startides 1.käiku ei pane. Sundidega töötavad 2-3-4.käigud

Mis võib häda olla???
Vasta
#2
testisin pilli veel:

stardib ikka 2.käiguga aga vahetab kiirelt 2-3-4...nii et kiirendust praktiliselt pole.

sund käikudega käiguvahetus iseenesest täiesti normaalne.

kas mingit avariirežiimi pole???
mis variandis vaakumtorud töötavad???
Vasta
#3
rayner001 Kirjutas:testisin pilli veel:

stardib ikka 2.käiguga aga vahetab kiirelt 2-3-4...nii et kiirendust praktiliselt pole.

sund käikudega käiguvahetus iseenesest täiesti normaalne.

kas mingit avariirežiimi pole???
mis variandis vaakumtorud töötavad???


Võibolla olete paigaldamisel trossi/gaasi -hoovastiku valesti kokku pannud või on lihtsalt tross liiga lõtv, mistõttu ei hoiagi ühtegi käiku kauem sees kui kast nö ise tahab. Ka alla vahetamine on praktiliselt olematu või komplitseeritud. Vaata korralikult need sõlmed üle, kust midagi pingutada või reguleerida annab.
Vasta
#4
aga alguses töötas kast väga hästi...nii umbes 20km ja sõitsin maanteel 100km/h ning järsku lõi 4.käigu sisse(5.alt)...oligi korras

trossi pingutasin ei muutunud midagi
Vasta
#5
Trossi pingutatakse ikka skeemi järgi, aga ma ei usu et see nii palju mõjutab. Kuigi trossi peaks ikka õigeks panema - see ytleb kastile pedaali asendit.

See peaks olema 722.5 kast - ehk muidu on ta tavaline 4 käiguline automaat kuid 5 käik pannakse niiöelda elektriga sisse. 5 käigu jaoks peaks olema klapp mis siis teatud ajal avaneb/sulgeb. Y3/2 on tähis ning asuma peaks vasakul pool auto all kasti küljes (umbes seal kus on starteri koda. Seda klappi aga omakorda juhib juba aju N15/1 (TCM - transmission Control Module) - asub seal kus ajub ikka. See klapp peaks juhtima siis 4-5-4 käigu lülitust. TCM ise omab sisendeid mille järgi ta seda kõik arvutab - pedaali asend, koormus, pööre jne.

Seda Y3/2 juhitakse vooluga - mida väiksem vool seda suurem surve on kastis; ning mida suurem vool seda väiksem surve on kastis. 4 käiguga peab suur vool olema (ca 100 mA) ja 5 käiguka peab väike vool olema (lõpus on 0 mA)

Pakum ema kumba kas TCM ei anna voolu välja millegi pärast või ei jõua juhet pidi vool kohale või on klapp kinni jäänud/katki.
Oleneb kui kõva remondimees oled - edasi saab juba TCM sisenditest rääkida. Neid võiks kontrollida.
Muidugi vaakum juhe, millega kastile koormust öeldakse, ka selle võiks ka vaadata.

Samas kuna viga on kõikide käikudega (sama klapiga juhtiakse ka osaliselt teisi käike), siis arvan et midagi on selle klapiga peetis.
Vasta
#6
aa...ja jama on ka 1.käiguga....nimelt ei lähe see kah sisse
isegi siis kui sund 2.ga kohalt startida ei lähe 1.ne sisse

aga mul jäi vasakul pool olev vaakum toru kontrollimata....kindlasti ajan hommikul kanalile.
Vasta
#7
aga mul eelmine kast seisab garaaži põrandal...lähen vaatan/uurin asja
vb kui muud ei saa siis proovin seda klappi vahetada
Vasta
#8
Esimese käiguga startimine ei tohiks neist sõltuda minu arvates. Käiguvaliku mooduli all on lüliti - seda vaja kontrollida!
Aga kui kick downi lülitini pedaali vajutad - kas siis paneb kohapealt minnes I käigu?
Vasta
#9
ei pane üldse...mitte kuidagi 1.st
Vasta
#10
Ei ole trossi pingutamiseks mingit skeemi vaja, vanad sõitnud kastid on kõik isemoodi kulunud ja võib lähendeda ka pigem jalalaba tunde järgi.
Kummaline on muidugi see, et ta sul keset sõitu niimoodi streikima hakkas.
Ma ise ostsin kunagi 320-ne kasti rikkega soodsalt, üle vaatamisel nägin kohe ära, et paar jullat hoovastikes on katki ja valesti kokku ratsitud ning sümptomid täpselt samad, välja arvata esimene käik, see oli ka olemas. Ent kiirendus a`la trollimõõtu, vahetused kiirelt 2-3-4.
Paar kolm tundi regulli ja toimis juba õigesti.
Vasta
#11
ralak Kirjutas:Ei ole trossi pingutamiseks mingit skeemi vaja, vanad sõitnud kastid on kõik isemoodi kulunud ja võib lähendeda ka pigem jalalaba tunde järgi.

Oot oot - kasti siduriketaste kulumine ei mõjuta ABSOLUUTSELT käigu vahetuse aega (ainult vahetuse kvaliteeti). Vahetuse hetk tehakse ikka survetega millest üks komponent on pedaali asend (trossi tõmme) teiseks vaakum (koormus) ja kolmandaks pöörlemise kiirus (kasti tagaostas tsentrufugaalmehhanism).
Kui juba nii kulunud on, et vastavad klapid enam rõhku ei pea või pump piisavalt rõhku ei tooda, siis on kast paras prügimäele viia.
Vasta
#12
R129 Kirjutas:
ralak Kirjutas:Ei ole trossi pingutamiseks mingit skeemi vaja, vanad sõitnud kastid on kõik isemoodi kulunud ja võib lähendeda ka pigem jalalaba tunde järgi.

Oot oot - kasti siduriketaste kulumine ei mõjuta ABSOLUUTSELT käigu vahetuse aega (ainult vahetuse kvaliteeti). Vahetuse hetk tehakse ikka survetega millest üks komponent on pedaali asend (trossi tõmme) teiseks vaakum (koormus) ja kolmandaks pöörlemise kiirus (kasti tagaostas tsentrufugaalmehhanism).
Kui juba nii kulunud on, et vastavad klapid enam rõhku ei pea või pump piisavalt rõhku ei tooda, siis on kast paras prügimäele viia.


Ok, ma saan sinust aru, aga milline see skeem on mille järgi trossi pingutatakse?
Vasta
#13
Ega see ei olegi eriline skeem tegelikult Smile - Igal mootoril on see natukene erinev ilma pildita on raske seletada - kolm võimalus oli vist erinevatel pillidel (kas noolekesed kohakuti, muna oma pessa, või silindri keskkoht õigesse positsiooni).
Aga kui mõistusega võtta ja loogiliselt mõelda siis saab ka silma ja tunnetusega asja paika.

Sellist jama (käigu vahetus väga madalal) põhjustab muidugi ka see kui tross on ikka suht metsa pandud (täitsa lõhva). Kast arvab kogu aeg et gaas on maas. Kuid kick down lülitile surudes peaks see niiöelda juhtimise üle võtma - mida antud juhul ka vist prooviti aga eduta.
Vasta
#14
aga milles on probleem, et 5. käik sisse ei lähe??? Ja 1.käik???

See vennike, kellelt kasti sain lubas uurida kus autol n.ö. aju on( ehk siis juhtplokk või siis juhtmoodul)
ma usun et tegemist võib olla ikkagi elektroonilise veaga...kuna alguses töötas kast ideaalselt( kui asi kulunud on siis ei lähe ta sekundi pealt nässu nagu minul)
Vasta
#15
R129 Kirjutas:Oleneb kui kõva remondimees oled - edasi saab juba TCM sisenditest rääkida. Neid võiks kontrollida.
Smirk

Kui sa väga selle autondusega kodus pole, ei ole mõtet siin anduried ja nende asukohtasid üles lugema hakata. Lisaks veel muud signaalid.

See on loomunguline töö mitte selline tee A, B ja C ning siis on korras. Ma kahjuks ei ole nii pädev vend et oskaksin 100 % kindlalt öelda mis sul autol viga on - enda autol on 4 kast.
Vasta
#16
täna uurisin sellist asja, et kakkusin ajudel pistikuid küljest
3 aju ja 4 pistikut
keskmine aju oli kahe pistikuga-need võtsin küljest mootor enam ei töödanud

aga kui teised kaks aju kõrvaldasin siis kast töötas ikka sama moodi
mind huvitab, et milline ajudest mõjutab kasti tööd...ma võiks proovida sellisel juhul kasti päritoluga autolt aju

lisaks sain nii palju selgemaks et ka 1.ne käik töötab kuid 2m ja vahetab juba järgmise peale
Vasta
#17
Sa tahad teada milline on käigukasti juhtplokk?
Vasta
#18
jah vb saab juhtploki vahetusest abi
Vasta
#19
Kas selline mudel nagu E320 on üldse Euroopas olemas olnud (mina ei leidnud) - pane win koodi 6 esimest numbrit siis saab otsida, aga mida vanemad pillid seda tuugam värk on nende skeemidega.
Vasta
#20
R129 Kirjutas:Kas selline mudel nagu E320 on üldse Euroopas olemas olnud (mina ei leidnud) - pane win koodi 6 esimest numbrit siis saab otsida, aga mida vanemad pillid seda tuugam värk on nende skeemidega.
loomulikult on, WDB124032 93-95a.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  e320 3.2 v6 w211 2002 tagaluugi lukk Merkeles 2 319 09-04-2023, 12:02 PM
Viimane postitus: wolwer
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 569 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,233 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 655 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
Sad E250 atm kastiga mingi jamps Steltsik 1 637 28-05-2021, 12:25 PM
Viimane postitus: vreps
  W211 E320 2007 ei käivitu muda 10 1,839 27-03-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: muda
  w211 e320 2005 käivitus probleem qwerty1579 8 4,875 18-02-2021, 09:26 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 3,838 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  w211 soojapuhumisega probleemid. TeccccccH 1 1,694 29-07-2020, 01:10 PM
Viimane postitus: hellrix
  w124 e320 veakood. --Arx-- 3 2,407 19-05-2020, 08:51 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne