Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KUMM vs REHV
#1
Lihtsalt huvi pärast tahaks põhjendusi kuula.

Milleks inimesed ostavad kasutatuid ca 4-5 mm profiiliga rehve kui võiks osta uued 8 mm sügavusega (on vist 8 mm uuel rehvil?). 4 mm profiilil saab ära sõita 2 mm; 8 mm profiilist saab 6 mm - ehk HEAL juhul 3 korda rohkem. OK kui kasutatud rehvil on 5 mm ning sõita ikka päris siledaks siis on vahe veidi üle ca 2 korra.

Kuid mis olulisem: Võib eeldada, et vana, brändi toode mis nüüdseks on PLASTIKUKS muutunu, rehvi pidamine on viletsam võrreldes uue kuid mitte kõige kallima vaid pigem hinnaklassis odavama rehviga.
Vahe tuleb just VIHMASE ilmaga - kus vanal plastikul pidamine ma julgen öelda ca 1,5 korda viletsam külglibisemises. Eriti hull on siis kui satud maanteel või linnas vanale asfaldile kus pigi juba killustiku vahelt kõvasti väljas ning vaja ohtlik manööver teha. No tõesti liumägi minu arvates.

Võtsin suvalise foorumist pakkumise
Müüa 195/65/R15 Michelin Pilot Primacy mustrisügavus 5mm  1500.- eek/4tk
Kuri kahtlus muidugi ütleb et rehvimüüja suurendab tiba ikka profiili sügavust Smile

ja kõige odavama mis ma eesti rehvimüüjatest leidsin
soodnerehv
MB klubi liige pidi ka veel mingi õrna sooduka saama, nii et eeldame et nakgkangi saab 3 kiloga kätte.

Kus on point foorumi kaaslased?
Edit hinnavahe ca 2 korda - aga mustri sügavus kulumisastmeni ka 2 korda suurem!!!!

Kusjuures tean kodanikke kes ostavad iga talv uued talvekad (ca 6 kilo) ning sõidab nendega ühe hooaja ning sügisel vahetult enne maaniat müüb ca 3 kiloga maha ning ostab uued 6 kiloga.
Vasta
#2
ilmselt samal põhjusel miks ostetakse bensiini 100-200kr kaupa. pealegi keegi ei vaata kulumismärke, vaid selleks indikaatoriks on riie! Smile

edit:

195/65R15 - 744kr/tk - 2976kr jooks...
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=...uct_id=138
Vasta
#3
marek Kirjutas:pealegi keegi ei vaata kulumismärke, vaid selleks indikaatoriks on riie! Smile

Icon_razz Icon_razz väga tabav, aga samas kurb reaalsus
Vasta
#4
Ma tellisin saksast Nankang NS II ja olen rahul, hind oli odav ja muster ikka muster.
Vasta
#5
R129 Kirjutas:Icon_razz Icon_razz väga tabav, aga samas kurb reaalsus
ja kui paar piiska tuleb, siis selline tunne nagu mõnel oleks kiilasjää...Retard

uudistest kuuled: "kaldus vastassuunda", "kaotas juhitavuse" jne. krt oleks vanade "päästerõngaste" asemel uued nankangid ostnud poleks seda juhtunud! Badgrin

Indrek Kirjutas:Ma tellisin saksast Nankang NS II ja olen rahul, hind oli odav ja muster ikka muster.
varsti ootame siis ülevaadet! Unibrow
Vasta
#6
Pikema arutamiseta ma pakuks, et lihtsalt vahe on ühekordses väljakäidavas summas: kui tegelane tuleb iga kuu ots-otsaga kokku ja tal on valida näiteks 5mm mustriga rehvid 1500kr jooks või jooks 8mm'se mustriga rehve 4500 kr eest, siis langetab ta tõenäoliselt otsuse esimese variandi kasuks. Olgugi, et neid 5mm'seid ostab ta endale ehk iga suvehooaeg, aga vähemalt ei pea ta 3000.- lisaks raiskama...
Selliselt mõtlevad kahjuks paljud.

PS! Aaja kuna viimasel ajal on eriti kuum teema see, et kõik teema pealkirja sisuga vastavusse paneks, siis siinkohal pean mainima, et teema pealkirjast ma sellist sisu ei oodanud - pigem, et miks keegi ütleb kumm, kui tegelikult on rehv jne...
Vasta
#7
Olgu rehvidega kuidas on, aga kummid on mõeldud ikkagi uuena ostmiseks ja ühekordseks kasutamiseks.

Ülejäänus nõustun voodooga.
Vasta
#8
marek Kirjutas:varsti ootame siis ülevaadet! Unibrow

Noh selle aja peale, kui miskit arvama hakkan, on nad juba kulunud. Aga eriti palju nad vaiksemad pole, kui mu MS oli.

Aga vahva oli 100 ga läbi veelombi sõita - selline tunne, nagu polekski lompi olnud, ainult veejuga paiskus kraavi - ei mingit pidurdamist, nagu kehva rehviga
Vasta
#9
allan1 Kirjutas:Viskasin täna suvekad alla, rehvid on suht lõpus juba.
Saksast saab uue falkeni koplekti veidi üle 5K.
Kasutatud junnid maksavad ca 3K. Need rehviärikad võiks oma hindadega maapeale tulla, ise saavad neid pastlaid tasuta siis nöörivad 800 per rehv sisse.Eusa_snooty

Kui asja sealt poolt vaadata, et soomest neid tasuta siia kilekottides tuuakse ja siin nende eest hingehinda nõutakse on ka muidugi omaette teema, mida ma ei salli üldse.

Kunagi talve alguses oli mul vaja ühte üksikut rehvi, leidsin mingisuguse näraka ja ütlesin, et andku vähe odavamalt, siis vastuseks kõlas - ma ei teeni muidu midagi. Noh - suhteline, kui palju ta poistele maksis et nood prügikonteineris soraks ja talle rehve välja otsiks...või kui suure summaga ta iseennast tagantjärgi premeerida tahtis, et ärimees ise konteineris sommide silme all sobras. (jutt reaalne, tean konkreetseid tegelasi kes soomes rehvitöökodade juures konteinerites rehve nillimas käivad ja siin rahaks teevad)

aga kisub teemast välja juba...
Vasta
#10
Kutsika puhul ei osta kindlasti tutikat rehvi, isegi kui raha kasvaks puu otsas, sest see pole mõistlik ega otstarbekas.

Ostan mõnesaja eest suht-koht korraliku (mustrit vähemalt 5-6mm) rehvi, saan sellega ka ära sõidetud. Pole ta etem tutikast 8mm mustrisügavusega rehvist, mis paari stardi järel on samuti 6mm`ne.

Ma sõidan üldjuhul pehme seguga, siis kulub ka neid rohkem. Kui ma peaksin iga kuu/kahe järel ostma uued rehvid (normaalsed alates 2-2.5k tükk), siis oleks küll kole kehva lugu.

Rinka peal pole mingit kompromissi, seal on vaja 100% iga sõit tutikad rehvid alla panna.
Vasta
#11
voodoo Kirjutas:Pikema arutamiseta ma pakuks, et lihtsalt vahe on ühekordses väljakäidavas summas: kui tegelane tuleb iga kuu ots-otsaga kokku ja tal on valida näiteks 5mm mustriga rehvid 1500kr jooks või jooks 8mm'se mustriga rehve 4500 kr eest, siis langetab ta tõenäoliselt otsuse esimese variandi kasuks.
marek Kirjutas:195/65R15 - 744kr/tk - 2976kr jooks...
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=...uct_id=138
uutega saab ka paigalduse tasuta reeglina, seega kasutatud jooksule pane 400-500 veel otsa.

imre16 Kirjutas:Olgu rehvidega kuidas on, aga kummid on mõeldud ikkagi uuena ostmiseks ja ühekordseks kasutamiseks.
kui kondoome võib kummiks kutsuda siis võib ka rehve. uuena tuleks ka rehve osta! mujal maailmas välja praagitud pask on meil okei kasutada?
Vasta
#12
Ilmselt küll teemast mööda aga mitte ei saa mainimata jätta neid Tehnikamaailma rehviteste kus odavama otsa või nn. säästurehve (nankang ja barum näiteks) tehakse tegelikult suht maha. Et kui ikka 2500 eeguseid nokiane ei osta oled ohuks iseendale ja teistele. Sõidan praegu barumi talvekatega Norpolaris ja suveks on komplekt Bravuriseid (kõik uuena ostetud). Pole kordagi tekkinud tunnet, et olen rehvi tõttu ohtu sattunud. Võibolla olen valesti aru saanud aga sorri, pole raha, et 10 kilojooksu alla magama panna. Sorri OT
Vasta
#13
Krt, uus rehv on ikka uus rehv, kel vähegi võimalik, peaks ikka sinna investeerima. Võrreldamatu kasutatud pasteldega. Samas, kunagi, kui rahalised võimalused olid märksa kasinamad, ostsin ainult kasutatud rehve ja näe- elus olen... Võta sa nüüd kinni, mida soovitada... Vaevalt, et selle pärast sõitmata jääb, kui pole raha korraga tutikate eest välja käia. Jääb üle ainult soovitada VÕIMALIKULT korralikke isendeid ja rahulikku meelt.
Vasta
#14
Kui inimene ei ole loomu poolest juba täielik ihnur siis vajalike vahendite olemasolul ostetakse tavaliselt ikkagi uus rehv. On endal kindlam ning korralikult sõites jagub neid vähemalt kaheks hooajaks. Samas, kui inimene tuleb vaevu ots-otsaga kokku ning auto on ainus viis, kuidas tööle pääseda, siis ostetakse kasutatud juustud, et hooaja saaks ära sõita ning, et ühekordne väljaminek oleks võimalikult väike.
Vasta
#15
Paar nädalat tagasi otsisin 245/45-17 rehve ja mingid tondid koplist küsisid 3mm rehvi eest 1000.-tkRetard...reifenis 1000.-uus.
Küsisin kuttidelt kas ikka endale aru kah annavad,siis vastuseks tuli..
võta või jätaEusa_silenced.
Ostsin (müügi autole)1200.-km-iga paar korralikeUnibrow

Pooldan HP(Hullu ProfessoriEusa_whistle) teemat,et miks maksta s.tta eest palju raha+
paigaldus,kui netist tellides saab juba oluliselt sootsamalt tutikad,millega sõidad paar aastat muretult.Kuid jah pärast müüd kasutatud(3mm) normplekiga veel maha.
Ka uusrehv ei otsi eriti teed,mis kasutatud rehvi puhul on 100% garanteeritud.
Rehve saab ju 2-he kaupa kah soetada.
Vasta
#16
Talveks vajaliku rehvijooksu ostsin uued "16 Michelin X ICE naastud, pidamine super ja kindel tunne hind oli veits üle 10 000.-
   Suveks sai nüüd "18 valu ostetud ja uue rehvi jaoks tõesti enam ei jagunud, aga lõpuks foorumikaaslaste abi ja vihjetega leidsin korraliku Michelin Primasy HP kasutatud jooksu, mustri jääk 5-6 mm 2800 eegu eest, super mu meelest, selline uus jooks maksab ca 15 500.-
   Katsetasin ka pidamist ja pidurdamist, peab mis koleUnibrow
Ma sõidan nii vähe, et mulle jätkub neid kaheks hooajaks ja siis ostan küll uued ja just mingid suvad, mitte nimed, kui just midagi nii soodsalt ei pakuta nagu nüüd juhtus.
Vasta
#17
Sõidan sellga millel mustrit on ja mida soodsalt kätte saab, pean mainima, et elus olen ja peale selle, et talvel kipun kinni jäämaIcon_rolleyes, pole nagu erilist vahet. Ei harrasta tänavatel võidusõitu seega ei pea väga oluliseks, kas on nüüd uus rehv või kasutatud. Kuigi järgmisel talvel ostan tutikad talvekad, sest tõsiselt kopp ees hoovis kinni jäämisestRetard
Vasta
#18
Kusjuures see kinnijäämine jne ei sõltu absoluutselt rehvist. See on rohkem tihendi viga, mis asetseb rooli ja istme vahel. Icon_biggrin

Point on selles, et miks maksta rohkem, kui sa ise suudad. Spordist võib sarnase võrdluse tuua: parem/parim mänguvahend ei tee sportlast ennast paremaks selle tõttu.
Nii lihtne ongi.

Meil pole paraku selliseid teid, kust rehvist 100% võtta. That`s it!
Vasta
#19
hents99 Kirjutas:Kusjuures see kinnijäämine jne ei sõltu absoluutselt rehvist. See on rohkem tihendi viga, mis asetseb rooli ja istme vahel. Icon_biggrin
Meil pole paraku selliseid teid, kust rehvist 100% võtta. That`s it!

Davai, teeme proovi järgmine hooaeg, ma panen need samad pastlad alla mis mul see talv olid ja proovid sellisel heal ajal ringi liigeldaUnibrow
Vasta
#20
HotPapa Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Kusjuures see kinnijäämine jne ei sõltu absoluutselt rehvist. See on rohkem tihendi viga, mis asetseb rooli ja istme vahel. Icon_biggrin
Meil pole paraku selliseid teid, kust rehvist 100% võtta. That`s it!

Davai, teeme proovi järgmine hooaeg, ma panen need samad pastlad alla mis mul see talv olid ja proovid sellisel heal ajal ringi liigeldaUnibrow

No ma ei tea, mis pastlad sul on. 3mm on miinimum, millega sõita võib.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne