Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 210 Käimar kooles???
#1
Massin aastast 98 2.4 ja 5 automaat.
Sidur enam ei lahuta.Käivitan auto-pidur põhja-käik sisse-kooleb ära.
Ei lahuta ei edasi ega tagasi.
Kellegil mingeid ideid,kelle poole pöörduda?
Massin Tallinnas.
Tänud.
Peter.
Vasta
#2
Oota kas tegemist on ikka automaadiga - mis siduri lahutamisest sa räägid?
Esialgu arvan küll et tegemist ei ole kasti rikkega vaid ikka mootori võimekusega D režiimis tühikäiku hoida!

Kas käiku sisse pannes käib mingi kõva jõnks läbi, niiöelda haagib 100% taha? Mis juhtub kui pidurit mitte põhja panna ning gaasi jalaga peal hoida ning siis käik sisse tõmmata?
Vasta
#3
Automaat ikka.
Et kohalt minna,pidur-käik sisse ja pidur lahti.Enne,kui piduri lahti jõuab lasta kooleb maha.Kui käivitada neutraalilt ja gaasi andes raiuda käik sisse,siis hakkab liikuma kah.Sama kehtib ka tagurpidi käigu kohta.Kui tagurpidi käik juba sees,aiis hüppa või kahe jalaga pidurile,aga ikka veab.

Lisaks veel,et mingeid anomaaliaid 2 aasta jooksul pole esinenud.Sõitsin koju,peatusin,et käia poes .10 minutit poes ja käivitades see jama hakkaski.3 tänavavahet ukerdasin koju.
Vasta
#4
vaata andurite töökus yle Tongue ehk kylasta imret Icon_smile
Vasta
#5
Andurid....need siis kasti küljes?

USA-st leidsin-
This is not an exact quote but was in an MBenz club magazine. Those transmissions have graphite clutch packs. As the transmission wears the graphite leaves behind a black residue. That residue will eventually block the transmission sensors from seeing their signals. The sensors are behind clear glass. Recommendation: The transmission fluid is a lifetime fluid but to due clutch pack wear the transmission fluid should be changed every 50K miles.

Prooviks siis alustuseks õli vahetada?
Vasta
#6
Kasti trahvomuhv on lukku jäänud - või hüdraulika plokis mingi siiber kinni (või loogika viga) ja juhib rõhku trahvosse. Tavaliselt on sellised asjad iseenesest korda läinuds (kui auto on pikalt seisnud ja trahvo on lukku jäänud).
Vasta
#7
Sõitnud iga päev.OK mõni laup või pühap vahele kah jäänud.
Eks hommik on õhtast targem ja kaeme,mis saab.Icon_biggrin
Vasta
#8
No sõida SUND teisega 2000p ja vajuta pidurit ning pane ohtralt gaasi. Auto peaks gaasi küll maha võtma aga vajuta uuesti gaasi. Kui siis lahti ei murra, siis vaheta veel õli ära ja kui ikka ei aita siis mine remonti.
Vasta
#9
Miski sahin kah tekkinud,nagu käiaks tühjalt.Kastis muidu õli sees.
Tuleb teine ikka Silberisse diagnosti alustuseks vedada.
Tänud.
Peter.
Vasta
#10
Mis vahepeal saanud on? Käisid diagnostis ära?
Vasta
#11
Remonti läksin Kadaka teele Automaailma kõrvale.Seal tegeletakse automaatkastidega.Kui järgi läksin näidati peotäis pudinaid ja küsiti raha.CrybabyVäga bro koht.Icon_biggrin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 170 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  210 uksed Lehetu7 2 619 14-04-2021, 02:21 PM
Viimane postitus: TõnisL
  ew 210 2001 aasta automaatikäigukasti õli w0w 1 2,514 11-04-2016, 02:50 PM
Viimane postitus: R129
  EW 210 2001 aasta käigu vahetamis probleem. w0w 3 3,561 03-04-2016, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  210 300 diisel ansip41 0 1,518 03-11-2015, 07:02 PM
Viimane postitus: ansip41
  K:W 210 2000.a.320cdi käivtus anomaaliad arcar 13 8,916 27-10-2015, 02:29 PM
Viimane postitus: arcar
  S 210 hüdroamortide osade koodid? kriipspois 5 3,676 17-12-2014, 10:48 PM
Viimane postitus: kriipspois
  210 kardaani tugilaagri muhvi vahetus kraabus 0 1,771 27-09-2014, 02:44 PM
Viimane postitus: kraabus
  210 tulede kohta küsimusi. warum 10 8,499 23-09-2014, 09:35 AM
Viimane postitus: kentq
  w 210 270 cdi 2000a lõi airbagi sõidu ajal lahti udmurd 2 2,511 31-08-2014, 11:07 PM
Viimane postitus: udmurd



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne