25-03-2009, 09:49 PM
v6sa Kirjutas:On täiesti võimalik, et eelmine asendus on tehtud petsialitsi poolt ja KE-Jetist on saanud sujuvalt K-Jet. Kas moootor käivitus ühtmoodi hästi nii soojalt kui külmalt? Kas soojenedes töötas tõrgeteta? Kas külmalt koormust talus hästi (ei puterdanud kiirendades)?
Käivitus poolest pöördest, kuigi oli nädal aega seisnud ja küünlad olid süsimustad. Siis sai silndrite surved ära mõõdetud, kõik olid 13 bari ümber.
Panin teised küünlad peale ja siis avastasin, et üks süütejuhe on pmst pooleks ja sellest tuli ka puterdus. Kuigi arvestades ühe juhtme poolikust, töötas mootor peaaegu sujuvalt, gaasi andes mõtles ainult hetke ja kõik toimis. Soojaks ei jõudnudki ajada mootorit.
Aga kui ma nüüd seda aju ei leia, kas on kuidagi võimalik see masin korralikult tööle saada ilma ajuta. Ja kuidas ma saan kindlaks teha, kas pritse on KE-Jet või K-Jet?