23-03-2009, 08:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2009, 10:11 PM ja muutjaks oli suusabaas.)
Nii, tekkinud paras ports küsimusi seoses w123-dega.
Mul oli autol peal 77' karbussiga mootor(200)(edasipidi "sinine"), asendasin selle nädal tagasi w124 91' (230 E) vastu. Mootori võtsin w123 82' pealt, kuna eelmine omanik oli selle juba sinna istutanud.(edaspidi "roheline")
1) Kas tõesti ei leidu siin foorumis inimest, kes oleks kunagi endal asendanud karpaga mootori sissepritse vastu? Isegi kui kellegi vanaema vend seda tegi, siis ootan, et kirja pandaks igasugused mõtted.
2) Harutasin neid juhtmeid ja ei suutnud kuskilt leida seda nn aju, mis peaks olema w124 mootoriga kaasas. Kus asub muidu 82 aasta w123-l see pritse aju(kuna võtsin selle mootori selle 82 aasta kolme pealt, siis vb eelmine omanik ei vahetanudki ajusid)
3) 230 E-l on paagiväline pump, sinisel seevastu on pump paagis sees.
Kas ma pean nüüd paagid ka ringi tõstma? Kuna mulle öeldi, et torud tuleks ringi tõsta, siis peaks ju seal paagi pool need torud teise kohta jooksma ja sinise omad ei sobi? Kas paagisisene pump annab vajaliku surve selle sissepritse süsteemi jaoks?
4) Kas kellegil on mulle anda igaksjuhuks 200 karpa elektriskeemi, juhtmetest, mis jooksevad armatuuri. Loodan, et ei võta omanikul tükki küljest.
Soov oleks nüüd enne suve masin ikka liikuma saada, loodan, et mersuklubi soovib ikka ühte korras kolme tänaval sõitmas, mitte kuskil garaazis skeeme ootamas.
Kuna endal puudub kogemus sissepritsega mootori vahetamisega karpa vastu, siis loodan abile. Lisaks mainin, et siia teemasse võivad kõik ettepanekuid teha.
Mul oli autol peal 77' karbussiga mootor(200)(edasipidi "sinine"), asendasin selle nädal tagasi w124 91' (230 E) vastu. Mootori võtsin w123 82' pealt, kuna eelmine omanik oli selle juba sinna istutanud.(edaspidi "roheline")
1) Kas tõesti ei leidu siin foorumis inimest, kes oleks kunagi endal asendanud karpaga mootori sissepritse vastu? Isegi kui kellegi vanaema vend seda tegi, siis ootan, et kirja pandaks igasugused mõtted.
2) Harutasin neid juhtmeid ja ei suutnud kuskilt leida seda nn aju, mis peaks olema w124 mootoriga kaasas. Kus asub muidu 82 aasta w123-l see pritse aju(kuna võtsin selle mootori selle 82 aasta kolme pealt, siis vb eelmine omanik ei vahetanudki ajusid)
3) 230 E-l on paagiväline pump, sinisel seevastu on pump paagis sees.
Kas ma pean nüüd paagid ka ringi tõstma? Kuna mulle öeldi, et torud tuleks ringi tõsta, siis peaks ju seal paagi pool need torud teise kohta jooksma ja sinise omad ei sobi? Kas paagisisene pump annab vajaliku surve selle sissepritse süsteemi jaoks?
4) Kas kellegil on mulle anda igaksjuhuks 200 karpa elektriskeemi, juhtmetest, mis jooksevad armatuuri. Loodan, et ei võta omanikul tükki küljest.
Soov oleks nüüd enne suve masin ikka liikuma saada, loodan, et mersuklubi soovib ikka ühte korras kolme tänaval sõitmas, mitte kuskil garaazis skeeme ootamas.
Kuna endal puudub kogemus sissepritsega mootori vahetamisega karpa vastu, siis loodan abile. Lisaks mainin, et siia teemasse võivad kõik ettepanekuid teha.