Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure automaat käigukastiga (W211)
#1
Kui autoga külmast peast sõitma hakata vahetab käigukast kohati käigu jõnksuga ära, tunne on nagu hoiaks madalamat käiku pikemalt sees ning siis vahetab ja paar korda on ka olnud, kus hakkab vahetama käiku kõrgemaks, aga nagu ei läheks kõrgem käik sisse. Proovib paar korda ja siis läheb. Viga esineb ainult külmast peast, soojalt toimib laitmatult.
Kas keegi oskab antud probleemi kommenteerida.

Auto läbisõit väikene alla 100tuhande ning ka kastiõli hoolduses vahetatud.
Vasta
#2
kontrolli õlitase
Vasta
#3
kui Saksa või inglise keelt oskad siis võib ühe lingi panna - räägib kasti PESUST mitte õli vahetusest ainult. Eestis seda praegu keegi ei tee ja nagu nende meeste jutt seal on, et kasti õli vahetus alati ei aita, sest uus õli lahustab igalt poolt vana lödi lahti ja asi ei ole jälle hea.

Kui sul kasti õli vahetus tehti siis kas adaptsioonid lasti nulli ja kalibreeriti ära? Kui kuskil nurgataga õli vahetasid siis vaevalt. Adaptsioone on ka ise võimalik maha lasta ja hiljem uuesti õpetada, aga see on selline mõnekümne minuti teema.

Lisaks küsimus - kas kastile glükooli testi on tehtud (jahutsvedeliku olemasolu kasti õlis)?
Vasta
#4
Õli vahetus tehti MB keskuses juba aasta tagasi, aga probleem on hakanud nüüd külmade ilmadega alles esinema.

R129 Kirjutas:kui Saksa või inglise keelt oskad siis võib ühe lingi panna http://www.automatikoelwechselsystem.de/- räägib kasti PESUST mitte õli vahetusest ainult. Eestis seda praegu keegi ei tee ja nagu nende meeste jutt seal on, et kasti õli vahetus alati ei aita, sest uus õli lahustab igalt poolt vana lödi lahti ja asi ei ole jälle hea.

Kui sul kasti õli vahetus tehti siis kas adaptsioonid lasti nulli ja kalibreeriti ära? Kui kuskil nurgataga õli vahetasid siis vaevalt. Adaptsioone on ka ise võimalik maha lasta ja hiljem uuesti õpetada, aga see on selline mõnekümne minuti teema.

Lisaks küsimus - kas kastile glükooli testi on tehtud (jahutsvedeliku olemasolu kasti õlis)?
Vasta
#5
milleks oli seda vahetada aasta tagasi kui veel sn on alla 100t
Vasta
#6
Omal suht sarnane mure, esimeselt teisle vahetab häiriva jõnksuga ja seda nii külmalt kui soojalt. Teised käiguvahetused lülitavad normaalselt. Arvatavasti tuleb õlivahetus ära teha ja koos sellega ka radiaator välja vahetada, kuna varem või hiljem tuleb seda anyway teha ja glükooli test tundub antud hetkel aja ja raha raiskamine.... läbisõit ka sinna 250 k kanti ja auto aastast 2002.
Vasta
#7
eDiCk Kirjutas:milleks oli seda vahetada aasta tagasi kui veel sn on alla 100t

Sest spetsialistid soovitavad iga 60 000 km tagant õli vahetada.
Vasta
#8
R129 Kirjutas:
eDiCk Kirjutas:milleks oli seda vahetada aasta tagasi kui veel sn on alla 100t

Sest spetsialistid soovitavad iga 60 000 km tagant õli vahetada.

esimene vahetamine 100t pärast ja ainult pärast seda iga 60t
Vasta
#9
Mul vahetas ka natuke liiga suure jõnksuga, kylmast peast... pöördeid lasi ka rohkem ja vahetas aeglasemalt. Mul aitas hooldus + käigukasti õli vahetus.
Vasta
#10
max07 Kirjutas:Omal suht sarnane mure, esimeselt teisle vahetab häiriva jõnksuga ja seda nii külmalt kui soojalt. Teised käiguvahetused lülitavad normaalselt. Arvatavasti tuleb õlivahetus ära teha ja koos sellega ka radiaator välja vahetada, kuna varem või hiljem tuleb seda anyway teha ja glükooli test tundub antud hetkel aja ja raha raiskamine.... läbisõit ka sinna 250 k kanti ja auto aastast 2002.

Noo kas siis uuemal W211 on sama häda mis W210?
Igatahes kui tõesti kasti ja jahutus vedelik ka uuemal kokku jooksevad siis ma soovitaks sul kiiremas korras ikkagi veenduda, et se ei ole nii!
Juhul kui radikas lekib siis juhtub nii:
1) Ei tule enam käiguvahetustega toime kuna kastis on ainult jahutus vedeliku ja õli segu.
2) Kui aga kuuled mulinat ja kaboti alt on juba mahlad ka välja visanud siis arvatavasti on ka vee pump ära keedetud.
3) kastis lähevad kindlasti ka kettad kuna nende katted on kahjustatud tosoolist!
4) Turbiin vajab ka arvatavasti remonti aga seda ka eestis ei teostata vaid saadetakse saksa ja seal remonditakse.
5) Uus radiaator kindlasti arvesta raha sisse.
6) Kõvasti aega ja vaeva nägemaks kas ikka õnnestus ja suur hulk õli ling korralik kasti ja süsteemi pesu ca. 3-4 korda.

Ise olen selle kõik läbi elanud ja pappi läks kokku pea järgmine auto hindNod
Nii, et jõudu ja jaksu.
Vasta
#11
Tahtsin ka just seda mainida, et igaks juhuks kontrolli see üle kas tosool kasti ei leki, sest kui see on, on asi ikka väga paha. Edaspidi liiguta autot vaid nööri otsas.
Vasta
#12
Kui saada suhteliselt vara asjale jälile siis ei pruugi nii suurt summat välja käia kui kasti remondiks vaja läheb. Põhjus nimelt selles, et ajapikku tõesti siduri ja pidurikettad niiöelda punduvad tpsooli tõttu ning see takistab käiguvahetst kuni lõpuks süsteem täiesti kinni jookseb. Kuid teine aspekt on see, et muutub hõõrdejõud. Selle tulemusena üritab kast läbilibisemise vältimiseks kõvemini suruda ning ka järsemini vahetada. Tulemus pikas perspektiivis muidugi eriti hea ei ole.
Aga rasedustesti soovitan igal juhul ära teha, ning kui siis selgub et tõesti midagi peetis, tasuks arvestada uue radiaatori rahaga (NESSEN on näiteks suht OK hinnaga ja kvaliteet saklaste sõnul parem kui MB originaal) + õli, filter jne. Sõltuvalt sellest kui mögane kast seest on tuleks kindlasti vähemalt 2 korda õli vahetada. Aga asjal pole mõtet kui õli sisse ei panda puhastusainet mis tosooli ära seoks. Vastasel juhul hulbib tosool (ta ei segune õliga) igal pool põhjas edasi ja seetõttu päris puhtaks seda ei saagi.
Vasta
#13
Mis nimeline see puhastusaine on?
Vasta
#14
eDiCk Kirjutas:esimene vahetamine 100t pärast ja ainult pärast seda iga 60t
ära nüüd jaura Smile

Transmission, automatic 722.6xx/1
· Capacity: LubeCap 8 liter
· Use condition: First change only
· Service intervals: Change 60000 km

R129 Kirjutas:Kui sul kasti õli vahetus tehti siis kas adaptsioonid lasti nulli ja kalibreeriti ära?
adaption values reset on kindlast vajalik, aga räägi sellest kalibreerimisest, tavaliselt õpib ise uued "vahetuskohad" ära ju.


radika probleemid on likvideeritud tehase andmetel pärast 09/2003.
Vasta
#15
rauntz Kirjutas:Mis nimeline see puhastusaine on?

Ega ma seda käes pole hoidnud - lihtsalt samalt lehelt mille lingi panin lugesin.
Katsetati kolme elastomeeri.

Kes ei viitsi lugeda siis lühidalt kuidas selle vahetusega süsteem käib:
Lase 400 ml õli välja; lisa elastomeeri; sõida 15 min (kasutada tuleb W/C režiimi+kõiki käike, 1,2,3,4,D,N,R); lase õli välja (siin kasutavad nad seda seadet - et see süsteemi putaks puhuks - ma arvan, et suruõhuga saab ka OK); võta kasti põhi ära ja loase sealt viimane õli välja; puhasta magnet kui on; kui pole siis lisa magnet; vaheta filter ja tihend; pane põhi uuesti alla tagasi; pumpa kasti 4 liitrit õli sisse; siis kasutatakse seda masinat, et seda 4 liitrit uut õli kasti, trahvo, radika sees ringi ajada; samal ajal pannakse ka auto mootor käima; R (W/C) - 10 sekundit + D; auto seisma ja jälle survega õli välja (kui ikka veel musta õli tuleb siis protsessi korrata 2-3 liitri õliga); kui õli väljas täida kast normi piires uuesti õliga; sõida kuni vähemalt 3 käiguni ja kontrolli vastavalt temperatuurile õli taset.

Sõltuvalt autost (näiteks 4 matic) on õli välja laskmine tagasijooksust raskendatud (torud on peidus), siis saad erinevaid variante kombineerida ja õli näiteks läbi radika taguspidi jooksma panna.

Peale protsessi (eriti kui on glükool õlis olnud) tuleks kasti adaptsioonid uuesti sisse õpetada.

Sõltuvalt glükooli hulgast tuleks väljavõetud õli kindlasti kontrollida. Eriti suure glükooli sisalduse puhul tuleks alustada 600 ml elatomeeri kasutamisega ning seejärel kui väljalastav õli (2 sats) ei ole ikka veel nagu üks puhas õli olema peab siis korrata pesu 400 ml elastomeeriga.

Samal ajal (külma kastiga) võiks ka auto kasti aju kontrollida kas sinna näiteks pole mööda juhtmestikku õli tulnud. Kui on siis on pahasti, aga kui ka ei ole võiks kasti küljes olevat pistikut kontrollida ning kui see on sees õline siis osata uued tihendid (kontrolli et sa ikka mõlemad 2 tihendit sealt kätte saad). Originaal (vilets) on punast värvi, uus ja parem (203 540 02 53) on valget värvi ning kõige uuem versioon on musta värvi. Soovitatakse külmalt vahetada, sest siis saab pistiku paremini kätte ja on väiksem oht, et sa selle puru teed.

Loomulikult glkükooli kashjustuste puhul tuleks vilets VALEO radiaator välja vahetada. Ja ära võta VALEOT.

Peale seda võiks muidugi (eriti kui oli glükooli viga) nii kasti kui ka trahvo lukusti adaptsioonid maha lasta.
Vasta
#16
See W211 tüüpviga oli ju ainult ühe valmistaja radikatega.
Ei mäleta, kumb, Soome foorumites pikalt lahatud teema, sealt saate vastuse.
Vasta
#17
Kasti adaptsioonide maha laskmine:
1.võti asendisse 2 (ei käivita)
2.vajuta gaasipedaal põhja ja hoia 5 sekundit
3.keera võti 0 asendisse, lase pedaal lahti
4.oota 2 min

Adapsioonide "tekitamine" ilma arvutita:
lülita kliima välja; Mootor ja kast peavad külmad olema; pane auto käima, D sisse, rool otse; 20 sek oota kohapeal jalg piduril; siis sõida kuni jahutusvedelik on 18-22; rool otse; pane seistes uuesti D ja hoia 20 sek pidurit; pidur mha ja sõida kuni vesi on 38-42; jälle kohapeal D sisse; rool otse; oota 20 sek jalg piduril; sõida kuni vesi on 58-62; seistes jalg pidurile D sisse; rool otse; seisa 20 sek jalg piduril; sõida kuni vesi on 78-82; jälle seistes D sisse jalg pidurile; oota 20 sek. VALMIS

Teine võimalus, sõida pikka aega keskmiste pööretega (1500-2000) niikaua kuni mootor on töösoe. Kliima peab samuti väljas olema; Väldi äkilisi kiirendusi; Seejärel anna gaasi kuni 4000 pööret; Sõida vähemalt sellise kiirusega et kast lukustaks kas 4 või 5 käigu ära ja paneks trafo lukku; võta jalg gaasilt ja oota kuni auto jääb peaaegu seisma (käik on kogu aeg sees); lõpus vajuta muidugi pidurit sest vastasel juhul läheb test väga pikaks Smile; kui auto on paigal siis keera rool otseks ja oota kohapeal 5 min jalg piduripedaalil ja käik sees; peale 5 minutit VALMIS

Aga kes seda teha ei viitsi, siis suudab kast ca 800-1000 km ka ise need adaptsioonid ära õppida.
Vasta
#18
kas need temp.vahemikud on vastavalt kriipsud kellaplokis või?

kui viitsid pane DIY alla ka kopi-peist, siit keeruline leida hiljem.
Vasta
#19
R129 Kirjutas:(NESSEN on näiteks suht OK hinnaga ja kvaliteet saklaste sõnul parem kui MB originaal) + õli, filter jne.

kas Nesseni all mõtled Nissensit või need erinevad firmad?

Ja mis filtreid( käigu, õli, õhu jne) kasutada, et mis firmad on head? Hengst, febi jne??
Vasta
#20
max07 Kirjutas:
R129 Kirjutas:(NESSEN on näiteks suht OK hinnaga ja kvaliteet saklaste sõnul parem kui MB originaal) + õli, filter jne.

kas Nesseni all mõtled Nissensit või need erinevad firmad?

Ja mis filtreid( käigu, õli, õhu jne) kasutada, et mis firmad on head? Hengst, febi jne??

ple ju sygavat mõtet yhe tähe pärast nokkida!! kes tahtis aru saada see ka sai!!ja ilmselt jutt siiski kasti filtrist kui automaatkastist jutt!
saa suurex!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 3 100 Täna, 08:19 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 srs marekktt83 0 97 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 276 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 296 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 352 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 299 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 435 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 753 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 255 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,003 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne