Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 bensiini n2idik
#1
probleem on selles et bensuseier ei n2ita palju paagis bensiini on. enamv2hem koguaeg n2itab, et stabiilselt pool paaki Icon_biggrin ja kilomeetreid dodkas ka ei m66da enam Icon_cry

kuidas ma vea saan lahendatud ??
kas ainult uued pulgad v6i on v6imalus kuhugi vastu ratast toksates asi korda saada ?
Vasta
#2
n2ib et keegi ei taha aidataIcon_sad
Vasta
#3
Alustad sellest, et teed kindlaks kumma viga on, kas seieri või paagi ujuki.

Lihtsalt uudisimust.
Miks ei kasuta neid tähti mida koolis emakeele tunnis õpetati ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
ei seier on timmis see jookseb mööda oma rada edasi tagasi, kütte kollane põleb aga näitab umbes pool paaki ja niimodi kõigub. aga kuidas ma paagi ujukile ligi pääsen?

universaal kerega 87a. w124
Vasta
#5
kummikana Kirjutas:ei seier on timmis see jookseb mööda oma rada edasi tagasi, kütte kollane põleb aga näitab umbes pool paaki ja niimodi kõigub. aga kuidas ma paagi ujukile ligi pääsen?

universaal kerega 87a. w124

Pääsed ligi paaki maha võttes (NB. loe lõpuni), põhjapolstri all pagasiruumis on pistik (ok mitte päris polstri all aga seda kaudu saab ligi). Endal 7-kohaline (nn. ämmaistmega) universaal ja seda lammutamist, et polstrit kätte saada oli omajagu (kavalad tüüblid on, ettevaatust et ära ei lõhu-lõhkusin nii mõnedki ära enne kui tööpõhimõttele pihta sainIcon_smile) Kui paagi juba maha kisud pese läbi ka-ilmselt halba ei tee. Mina omal ujukit tööle ei sanudki kuigi seda jama tuli sealt omajagu välja (ujukist), niiet minu autol ilmselt asi seieris (jääb esimesse veerandisse kinni). Tegu siis 3.0 diisliga w124. Aga esmalt kontrolli , et ehk saab ka paaki maha kiskumata kätte. Ei mäleta enam kuidas selle ruumiga seal oli, kas pääses ülevalt ka andurit välja keerama! (ise kiskusin paagi pesuks maha, vahet polnud) Targemad parandage, igastahes uuri järele ja edu.
Vasta
#6
Ma nüüd just mütsi sööma ei hakka, kuid minu mäletamist mööda on esimese luugi ja sellealuse polstri all kork, milel kaudu pääseb andurit maha kruvima.

Tuli võib küll töötada, kuid mõõdik võib olla nii saasta täis, et ujuk poolest paagist kõrgemale ei tõusegi. Või on keegi parandanud mõõdikut vale takistusega traadiga (mu esimesel 123-l sai nii tehtud). Kui seier aga üldse ei liigu, kuid tuli toimib, siis on vigane näidik armatuuris.

Odokalö on lihtsalt kilomeetrid täis saanud. See allub lammutamisele, kuid ehk on lihtsam leida korras mõõdik.
Vasta
#7
MBw140 Kirjutas:
Laur Kirjutas:Alustad sellest, et teed kindlaks kumma viga on, kas seieri või paagi ujuki.

Lihtsalt uudisimust.
Miks ei kasuta neid tähti mida koolis emakeele tunnis õpetati ?

naljakas jah, paistab, et ä ja õ on tal ikka olemas aga kust sellepeale küll tulla, et ä asemele number 2 panna ja õ asemele number 6?

näevad sarnased välja Big Grin
Vasta
#8
v6sa Kirjutas:Ma nüüd just mütsi sööma ei hakka, kuid minu mäletamist mööda on esimese luugi ja sellealuse polstri all kork, milel kaudu pääseb andurit maha kruvima.

Tuli võib küll töötada, kuid mõõdik võib olla nii saasta täis, et ujuk poolest paagist kõrgemale ei tõusegi. Või on keegi parandanud mõõdikut vale takistusega traadiga (mu esimesel 123-l sai nii tehtud). Kui seier aga üldse ei liigu, kuid tuli toimib, siis on vigane näidik armatuuris.

Odokalö on lihtsalt kilomeetrid täis saanud. See allub lammutamisele, kuid ehk on lihtsam leida korras mõõdik.

uurin j2rgi kas on seal Icon_smile

ja odokas vahepeal mõõdab ja siis jääb vahepeal seisma ning oma tahtmise järgi hakkab uuesti lugema, odoka näit on mingi 350k

kuidas ma armatuurist tabloo kätte saan? kõik on öelnud et lihtsalt tõmba välja aga ta ei tuleIcon_evil kas on kuskil mingi kruvi?
Vasta
#9
Spido tross tuleb ehk lahti päästa? Paras peavalu töö on küll(altpoolt käsi üles spidoploki taha ajada ja tross lahti keerata). Ülejäänud pistikud saab pärast lahti monteerida.
Vasta
#10
Kas spiotrossil ei olnud klambrit roolisamba/pedaalide juures.Kui sealt lahti lasta tuleb näidikuteplokk niipalju ette,et saab käsi lõhkumata kätte.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 210 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 170 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 403 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 245 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 314 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,911 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 409 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 677 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 763 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 545 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne