Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 bens probleem temperatuuriga
#21
ce300 Kirjutas:kuidas saaks kontrollida kas radikas umbes või kuidas veepumpa kontrollida?kuidas radikat puhastada?

arvan,et probleemi lahendab õige termostaat ja radika kork.Kui term. natukenegi ei pea tekib radikas vastu surve ja mootori temp. tõuseb.Kui võtta 3,0 bens. term. välja,läheb kohe keema.Ja radika kork olgu org.
Vasta
#22
radikal endal ju polegi korki.on paisupaagil ja see originaal.missugune see õige termostaat on?kas esinduse termostaadist on veel õigemat?
Vasta
#23
Rõhu kontrollimiseks jahutussüsteemis pane õhupall (kui mõni parem esmaabivahend autos puudub) äravõetud korgiga paisupaagile peale.
Vasta
#24
No kui pump ka veel korras ning radiaks just 100 % umbes pole siis lõhnab küll surve järgi.
Kõige lihtsam kontroll: kui mootor külm kontrolli lõhvikut (on pehme?); pane auto käima - kui mõne aja (suhteline mõiste - oleneb kui kildudeks su mootor on) möödudes lööb surve süsteemi sisse, siis on selge, et miski tekitab lisagaase.
Teine võimalus on paigupaagi peale selline veepudel tagurpidi ehitada. Ühesõnaga et näeksid kui vedeliku tase tõuseb üle paisupaagi ääre. Ja kui siis ka veel mulle vedeliku sisse ajab, siis on selge ... Icon_sad
Vasta
#25
nii nüüd on korras.survet ei tekkinud jahutussüsteemis.pääsesin praegu jahutussüsteemi pesuga.ostsin bensukast mingise jahutussüsteemi pesuaine mis maksis 60 eeki ja lasin selle süsteemist läbi ja loputasin ära ning uus tosool sisse ja hetkel toimib igatahes.aga jube siuke hallikas valge lurr tuli sealt peale pesu välja
Vasta
#26
niikauaks seda rõõmu oligi. eile hommikul panin auto käima, mootori temp juba normis aga tuba külm. sooja ei tule kuskilt otsast. arvasin ehk tosooli vähe, aga see normis kõik. mõtlesin oma lolli peaga et sõidan vähe küll puhuma hakkab, aga ei midagi. proovisin, et lasen vähe rohkem pöördesse nii 5-6 tuhandeni, korras sooja tuli kohe kotiga. aga siis järgmine mure jälle foori taga seistes ja ülde madalatel pööretel sõites kipub mootori temp 100 ligi minema. foori tagant lasin käigud peeneks siis läks jälle normi. aga rohelises laines pikalt sõites nii umbes 1500 pööret siis kadus toasoe jälle ära. natuke pöördeid siis soe tagasi aga mootor kipub kuumaks minema. hommikul soojendades läks ka kuidagi kiiremini mootor soojaks kui tavaliselt. ise mõtlen et äkki veepump hakkab õhtale saama. teab keegi äkki midagi targemat öelda selle kohta? survet jahutussüsteemis pole, radikas ilusti soe nagu peab ja termostaat ka toimib ilusti.
Vasta
#27
Minul oli vene pilliga selline kogemus, et kuna mootor oli pikka aega seisnud siis oli ilmselt veesärgis korrosioon oma tööd teinud. Aretasin tavalise torumehe veefiltri sinna vahele ja oi oi oi kui palju seda jama sealt ikka tuleb. 10 korda olen vist juba puhastanud ja lõppu ei paista. Kui filtrit polnud siis ummistas ka kohe salongi radika ära.

No sooja ei tule sinul sellepäast, et salongi ei jõua soe vesi - kas teda ei lükata või on midagi ees.
Vasta
#28
Mul c124 oli sama jama soojendusega. Soojendusradikas oli nii umbes, et vaevu liikus sealt õhkki läbi. Ühendasin mõlemast otsast lahti radika voolikud, ja sinna otsa uued suvalised voolikud. Vooliku otsad hoidsin üleval ja kallasin sooja vett koos pesuvahendiga, kuni radikas täis. Ootasin mõne aja ja siis lasin soga välja kanistrisse. Filtreerisin ära ja uuesti sisse, ja nii mingi 10 korda. Poleks uskunudki, et nii palju ebavajalikku kraami mahub sinna radikasse. Pärast super.
Vasta
#29
täna puhus ilusti sooja aga madalatel pööretel kipub ikka mootori temp 100 ringi.ise kahtlustan siiski veepumpa, sest nädal tagasi sai kogu jahutussüsteem läbi pestud, kuna radikas oli umbes ja praegu tosool ilus puhas nagu.peale pesu tuli selline hallikas valge vedelik radikast välja.sai pestud nii kaua kuni enam vähem selge vesi ainult tuli. sellepärast ei usu et süsteemis mingi sodi võiks olla. kui veepumpa muidu vahetada kas peab koos sellega veel midagi vahetama?
Vasta
#30
minu mõistus on nüüd otsas. termostaate vahetatud, veepump uus küljes nüüd, ventika sidur on uus ja jahutussüsteem 3korda läbi pestud. aga tee mis sa tahad tühi käigul läheb keema. kui sõidu ajal pöörded kuskil 1700 ja üles on kõik tip top, aga kui alla siis hakkab temp vaikselt tõusma kuni lõpuks keemiseni välja. kõik arvamused on oodatud.
Vasta
#31
ce300 Kirjutas:minu mõistus on nüüd otsas. termostaate vahetatud, veepump uus küljes nüüd, ventika sidur on uus ja jahutussüsteem 3korda läbi pestud. aga tee mis sa tahad tühi käigul läheb keema. kui sõidu ajal pöörded kuskil 1700 ja üles on kõik tip top, aga kui alla siis hakkab temp vaikselt tõusma kuni lõpuks keemiseni välja. kõik arvamused on oodatud.

Kaanetihend tõenäoliselt. Mul sama jama oli ühe autoga, ei mingit jah.vedeliku leket, ei mullikesi paisupaagis, ei kokteile veesärgis jms, kõik nagu tundub tip top, ent linnas tiksus 100 ja enam kraadi suveilmadel. Maanteel tuleb tuul appi jahutama, R6 ja edasi mootoritel on radiaator täitsa suur, nagu elutuba, rahustab protsessid maha küll kiiremini sõites. Muidugi pidevalt on põhisüüdlaseks siiski viskovurr, peatasin töösoojal käival mootoril (3 paari pakse kindaid käes) ventika kinni ja lükkastin teist pidi pöörlema... sai testimiseks paigaldatud jäik jahutusvent, mis surab siis täispas*ga käiskäes mootoriga kaasa ja vuhistab hullult, ka jõud raugeb masinal pisut, ent keema enam ei lähe. Ajutine lahendus a ajab suures hädas asja ära.
Kindlasti ei mõju ka veepumba laagrile hästi.
Vasta
#32
ralak Kirjutas:Kaanetihend tõenäoliselt. Mul sama jama oli ühe autoga, ei mingit jah.vedeliku leket, ei mullikesi paisupaagis, ei kokteile veesärgis jms, kõik nagu tundub tip top, ent linnas tiksus 100 ja enam kraadi suveilmadel. Maanteel tuleb tuul appi jahutama, R6 ja edasi mootoritel on radiaator täitsa suur, nagu elutuba, rahustab protsessid maha küll kiiremini sõites. Muidugi pidevalt on põhisüüdlaseks siiski viskovurr, peatasin töösoojal käival mootoril (3 paari pakse kindaid käes) ventika kinni ja lükkastin teist pidi pöörlema... sai testimiseks paigaldatud jäik jahutusvent, mis surab siis täispas*ga käiskäes mootoriga kaasa ja vuhistab hullult, ka jõud raugeb masinal pisut, ent keema enam ei lähe. Ajutine lahendus a ajab suures hädas asja ära.
Kindlasti ei mõju ka veepumba laagrile hästi.

Kaanetihendit nagu kahtlustasin ise ka vähekene, sest sealt vist lekib ka õli mingil määral (10 000km jooksul kuskil 4-5l valan juurde). Altpoolt plokikaant on ka mootor õline kõik. Õli ise puhas, selles suhtes et ei ole tosooliga segamini ja ka jahutussüsteemis tosool puhas. Ei ole ka survet jahutussüsteemis. Mis kaanetihendi vahetus maksma võiks minna umbakaudselt, kui keegi teab?
Vasta
#33
ce300 Kirjutas:
ralak Kirjutas:Kaanetihend tõenäoliselt. Mul sama jama oli ühe autoga, ei mingit jah.vedeliku leket, ei mullikesi paisupaagis, ei kokteile veesärgis jms, kõik nagu tundub tip top, ent linnas tiksus 100 ja enam kraadi suveilmadel. Maanteel tuleb tuul appi jahutama, R6 ja edasi mootoritel on radiaator täitsa suur, nagu elutuba, rahustab protsessid maha küll kiiremini sõites. Muidugi pidevalt on põhisüüdlaseks siiski viskovurr, peatasin töösoojal käival mootoril (3 paari pakse kindaid käes) ventika kinni ja lükkastin teist pidi pöörlema... sai testimiseks paigaldatud jäik jahutusvent, mis surab siis täispas*ga käiskäes mootoriga kaasa ja vuhistab hullult, ka jõud raugeb masinal pisut, ent keema enam ei lähe. Ajutine lahendus a ajab suures hädas asja ära.
Kindlasti ei mõju ka veepumba laagrile hästi.

Kaanetihendit nagu kahtlustasin ise ka vähekene, sest sealt vist lekib ka õli mingil määral (10 000km jooksul kuskil 4-5l valan juurde). Altpoolt plokikaant on ka mootor õline kõik. Õli ise puhas, selles suhtes et ei ole tosooliga segamini ja ka jahutussüsteemis tosool puhas. Ei ole ka survet jahutussüsteemis. Mis kaanetihendi vahetus maksma võiks minna umbakaudselt, kui keegi teab?

Hinnad ja ka tegijad erinevad siin seal. Nii suur õlikulu võib muudest asjaoludest ka tekkida + siis leked. Soovituslik kogu ülemine osa üle lasta käia, klapisääretihendid jne, nagu ikka.
Pakun huupi, koos juppide ja kaanetöödega mingi 5st kuni 10k-ni, ise käsi määrimata.
Vasta
#34
ralak Kirjutas:Hinnad ja ka tegijad erinevad siin seal. Nii suur õlikulu võib  muudest asjaoludest ka tekkida + siis leked. Soovituslik kogu ülemine osa üle lasta käia, klapisääretihendid jne, nagu ikka.
Pakun huupi, koos juppide ja kaanetöödega mingi 5st kuni 10k-ni, ise käsi määrimata.

Kui kaanetihend vahetada siis vaja ka kaan lihvida? Ise mõtlen õlikulust, et kui leket mitte arvestada siis kas ei peaks tagant sinist viskama näiteks klapisääre tihendite puhul?
Vasta
#35
Kuidas sa kontrollisid et survet sisse löö? Kas nii et panid külma auto kohapeal käima ja andsid "normaalselt" gaasi ning siis käega (enne jahutusvedeliku soojenemist) katsudes olid lõhvikud veel niiöelda tühjad?

Ma ei kujuta ette mis seal siis on kui tõesti survet sisse ei löö ja süsteem on täitsa puhtaks pestud.
Vasta
#36
R129 Kirjutas:Kuidas sa kontrollisid et survet sisse löö? Kas nii et panid külma auto kohapeal käima ja andsid "normaalselt" gaasi ning siis käega (enne jahutusvedeliku soojenemist) katsudes olid lõhvikud veel niiöelda tühjad?

Ma ei kujuta ette mis seal siis on kui tõesti survet sisse ei löö ja süsteem on täitsa puhtaks pestud.

Sooja mootoriga kontrollisin.
Vasta
#37
Külmaga on kindlam, sest minu kogemus lõhkiste kaantega on olnud, et surve lööb ikka suht kohe sisse (mõni minut) kuid selle ajaga ei ole veel plokk üles soojenenud, et jahutusvedelik paisuma saaks hakata. Soojaga on selline kahevahel olek - et pisut kauem oodates ei saa enam kindel olla kas surve on tekkinud soojusest või siis gaasidest mis kohe kuidagi ei tohiks veesärki minna.
Vasta
#38
käisin nüüd õues panin käima ja ei ole ka külmalt survet sees. Enne jäi ütlemata, et päeval kui käima sai pandud ja soojendus täiesti välja oli lülitatud siis jäi kohapeal töötades temperatuur normi piiresse. Pärast lülitasin soojenduse sisse (autol kliima ja puhus siis selle kõige nõrgema astme peal) siis nagu tõmbas temperatuuri korraks 80 peale ja hakkas vaikselt tõusma ja sajani välja.
Vasta
#39
katsu kas radikas ühtlaselt kuum temp.90-100 kui paremalt alt külm siis ikkagi termostaadi jama.pane kõige külmema varjandiga termostaat kui ei aita siis ainult tsirkulatsiooni pump võib jamada
Vasta
#40
liiv Kirjutas:katsu kas radikas ühtlaselt kuum temp.90-100 kui paremalt alt külm siis ikkagi termostaadi jama.pane kõige külmema varjandiga termostaat kui ei aita siis ainult tsirkulatsiooni pump võib jamada

Alt on jahedam. termostaat on 87 kraadine. Kas on sellest madalama kraadiga?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 113 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 126 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 352 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 181 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 355 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,463 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 441 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,704 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 321 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne