Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veojõukontroll
#21
marek Kirjutas:aga mis mudelil saab käigukangi juurest asr'i välja lülitada? tavaliselt see "asr - off" nupp ju keskkonsoolis kliimaploki peal...

S210 E 300 Turbodiesel T 1998



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#22
alates 1997.a. saab välja lülida. Tuli koos Smartkeyga
...
Vasta
#23
soul Kirjutas:S210 E 300 Turbodiesel T 1998
ongi Confusedilly: tegelt küürakal ju ka seal tuhatoosi kõrval...ahh vana pia kah juba.:demond:


to: Kati555
mul sõbral 96a küürakas ja tal on ETS, 3nurk vilgub, nuppu pole, aga midagi nagu teeb. :bigsmile: kas sul seal kellaplokis pole kuskil ETS kirjas?
Vasta
#24
marek Kirjutas:
soul Kirjutas:S210 E 300 Turbodiesel T 1998
ongi Confusedilly: tegelt küürakal ju ka seal tuhatoosi kõrval...ahh vana pia kah juba.:demond:


to: Kati555
mul sõbral 96a küürakas ja tal on ETS, 3nurk vilgub, nuppu pole, aga midagi nagu teeb. :bigsmile: kas sul seal kellaplokis pole kuskil ETS kirjas?

igaks juhuks kontrollisin üle, on küll selline tuli nagu ETS
Vasta
#25
aga kas keegi teab kus see ETS-i kaitse asub?
Vasta
#26
124 on ASD (kui on) ja seda ei saa tõesti välja lülitatada. Kuid miks peakski, toimib juu hoopis teistmoodi kui uuematel, nimelt plokeerib elektrooniliselt tagadiffri ning see ei sega mitte mingis situatsioonis kui veavad mõlemad tagumised rattad. ASD süsteem on kallim ja keerukam sellepärast kasutatakse uuematel "pidurdamise" tehnikat.
Kui 124 on ASD-ga siis esisilla veoga autod libedaga löögile ei saa.
Vasta
#27
Mul on ASD ja üldiselt libedaga ikka nii minema ei saa kohapealt nagu vaja oleks. Samas kurvides ja enda lõbuks tiirutamisel on päris asjalik:bigsmile:
Vasta
#28
Mersuvend Kirjutas:Mul on ASD ja üldiselt libedaga ikka nii minema ei saa kohapealt nagu vaja oleks. Samas kurvides ja enda lõbuks tiirutamisel on päris asjalik:bigsmile:

sõida täis paagiga näiteks, mitte ära tilguta 100kr kaupa...:demond:
Vasta
#29
Mul endal punnsilm Mercedes-Benz (E230 96/97) ja veojõukontroll peal, asjast pole aga erilist tolku, kuna libedaga vähe rohkem gaasi andes hakkavad rattad all ringi käima ja käivad seni, kuni gaasi annad. Eile Mustamäel ühel valgusfoori taga juhtus jälle nii, et rattad käivad alla ringi ja pöörded tõusevad 6000 peale, midagi piiravat ei rakendu, armatuuril aga hoiatusmärk (3nurk) rõõmsalt vilgub Sad
Vasta
#30
no mul põhimõtteliselt asi samamoodi kui tahan kiiresti kohapealt libedaga liikuma saada.
to marek: ple vahet kas täispaak või poolpaaki
Vasta
#31
Mersuvend Kirjutas:to marek: ple vahet kas täispaak või poolpaaki

on küll, ca 30-40kg olenevalt paagist! kui ma 124ga sõitsin siis oli küll suur vahe kas sõitsin täispaagiga või pool tühjaga, õigemini ei lasegi alla poole paagi. kui ei raatsi niipalju pentsu osta, pane liivakott või midagi pagassi, nagu vanasti veneajal tehti sigullidel.
Vasta
#32
Tegelikult on võimalik sõita ka ilma liivakotita ja peaaegu tühja paagiga. Gaasipedaalil on ka vahepealseid asendeid mitte ainult all ja üleval.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#33
Andres Kirjutas:alates 1997.a. saab välja lülida. Tuli koos Smartkeyga

on ka 1995 E-klassil lüliti olemas sai alles ühte E-320 lumes nügitud.
Vasta
#34
210 või 124? 124 peal saab vaid leevendada sekkumist. aga reaalselt sai vist alates 1992 lisana tellida seda nuppu näiteks R129-le. Ehk siis sai ka w210-le.
...
Vasta
#35
210 oli see nupuga võtmega
Vasta
#36
Markko Kirjutas:210 oli see nupuga võtmega

???
...
Vasta
#37
marek Kirjutas:
Mersuvend Kirjutas:to marek: ple vahet kas täispaak või poolpaaki

on küll, ca 30-40kg olenevalt paagist! kui ma 124ga sõitsin siis oli küll suur vahe kas sõitsin täispaagiga või pool tühjaga, õigemini ei lasegi alla poole paagi. kui ei raatsi niipalju pentsu osta, pane liivakott või midagi pagassi, nagu vanasti veneajal tehti sigullidel.

tavaliselt võtangi alati täispaagi (nii on hea kontrollida kütusekulu)...aga pigem lugu selles et kui on vaja kiiresti liikvele saada, siis ainuke asi on see et tagumised rattad käivad ilusti ringi ja kohapealt ikka minema ei saa nii nagu vaja oleks. Selleks et seda vältida peaks vist olema ASR kui ma õieti aru saan?
Vasta
#38
tõsi ta on. 162kw mootoriga 1,5 tonnine auto ei kipu kuskile minema kui lihtsalt gaasi vajutad libeda peal Smile

loodan, et tutikatest orig. klotsidest midagi alles ka on jäänud talvega. suht tubli töö on ASR ära teinud. auto pole ka kordagi kuskil käest ära läinud. isegi tahtlikult pole saanud 180' hakkama Smile
...
Vasta
#39
minul 560SECil ei olegi vist seda lylitit, teeb oma tööd ja kui huvi libistada siis maha nagu ei saagi:S...aga vahet pole....hetkel nigunii mootor ysna koos ja läheb tegemisele
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ABS ja veojõukontroll mb w210 270cdi...... rootor 4 3,576 08-12-2014, 05:02 PM
Viimane postitus: killer666
  w210 290 td veojõukontroll MBE290 12 8,611 03-11-2013, 10:10 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne