Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S 320,2002a õhkvedrustus
#1
Lugu selline,et jahedamate ilmadega seisab auto üleval aga suviste soojade ilmadega laseb esiotsa vasta maad.kui käima paned lööb kompressor jälle esiotsa õigesse asendisse ja sõit võib alata.On see normaalne et esiotsa niimoodi vasta maad laseb või äkki on kompressoril mingid klapid läbi.Oskab äkki keegi nõu anda?
Vasta
#2
Mine kontrolli kindlasti ära - ilmsaelt kuskil mingi leke. Kui kaua niimoodi jebid, siis vahetad kompressori (6 kilo) ning kui veel kauem (sõidad tühjade patjadega) siis ostad ka uued padjad $$$$$$
Vasta
#3
Südamlik kaastunne ;D;DDD....
Vasta
#4
Tere,tere!Oli minulgi selline mure,aga vajus alla ilmale vaatamata.
Läksin Silberisse kontrolliti kõik üle(maksis see teenus 1000.-)vastus
oli olemas:klapiplokk hõre,kompressor lööb ka nagu viletsalt vist, vahetasingi mõlemad
ära ca 13000.-Siis helistati,et ammort esimene ikka ka lekib 1tk=17340+vahetus(tehtud)
Oleks pidanud sellest alustamagi.Nüüd mul varukompressor olemas ja
selgus,et ammorti  oleks olnud ka võimalik remontida,kui padi tuksis ei ole.See laskis läbi ülevalt ja sinna pidi saama uued tihendid panna,alla2 tuhhi!???
Mul on W220 99a.öösel pandi juhipoolne peegel rotti,esinduses muidugi olemas,panevad kohe külge 6570.-Peab enne nats kosuma kui kuskilt mujalt ei leia.
  Kõike kaunist ja jõudu!
Vasta
#5
Olgu see õhkvedrustsus ükskõik mis auto (MB või Land Rover või mis iganes) küljes, töökindlad pole nad ükski, nii palju kui minul nendega kokkupuudet on olnud.Pakuti Silberautos minu MB -le panna tavalised vedrud ja amortisaatorid , aga kui teha klapisüsteemi vahetus, siis on mured murtud.Läksin õnge,Crybaby järgmine lugu oli siis kui pauguga lõhkes õhkpadiCrybaby, jälle sama jutt,paneme uued, siis on kõik ok!!!!!, siis kompressor, siis mingid voolikud Crybaby ja peale selle , kui aku juhtub seistes tühjenema, põleb rõõmsalt armatuuris tuluke , mis mind ikka Silberi poole juhatabCrybaby ja minu muredele vastab rõõmus Prill Pärnu Silberist Retard, kes ütleb , "et elektrikul on vaba nädal ja üldeüldse räägi ruttu , mul on siga kiire."
Aga kui kuri saatus natukenegi minu poolt on ja vahest on Prillil ka vaba nädal , siis üks tõsiselt võetav mees nimega Lembit on meid ikka aidanud ja tänu temale  see auto ikka vedrutab veel.Ja ainus asi , mis mu R129 tõrgub on see nivoosüsteem , igastahes edaspidi oma autosid valides väldin ma igasuguseid õhk - ja nivoosüsteeme....Eusa_whistle
Asi polegi tähtis, kui palju maksab remont, vaid mul puudub kindlustunne,kui lähen oma bussiga nt. põhja-soome suustama, mida teeb siis pikal reisil õhksüsteem, kas keset reisi jälle tulukesed süttivadIcon_twistedIgatahes soovin teile mõnusat vetrumist ja vedamist vetrumise saavutamisel.
Vasta
#6
Pole need süsteemid saatanast. Saatanast on autod, mis vajavad nende vahetust ja vahetus on üsnagi normaale sellise aja pärast, mis need autod sõitnud on. Ka tasuks mainida Eesti teeolusid, mis kiirendavad igasuguse vedrustuse vastupidamatust.

Ega piduriklots kehva pole kui ta kulub ja vahetust nõuab, vahe on ainult selles, et üks vidin on kallim kui teine, kõik liikuvad osad kuluvad.
Vasta
#7
Kuna elan ja töötan suurema osa ajast Soomes siis sai käidud kohalikus esinduses ja asi 170 euri eest üle kontrllida lasta.Vastuseks öeldi,et õhkpadi lekib.Rahakott nüüd 1400 euri kergem aga vähemalt ei pea Eesti minnes ja sealsetes karttulivagudes sõittes airmatiku pininat kuulama enam.
Vasta
#8
Sulle kel öösel peegel pihta pandi uuri romulatest veidi asja.Ei tea mis värvi su auto on aga Vääna autolammutuses üks S sees on siis Prillimäe romulas oli neid lausa mittu masinat ja Betooni lammutuses oli ka midagi
Vasta
#9
jyrxxs Kirjutas:Sulle kel öösel peegel pihta pandi uuri romulatest veidi asja.Ei tea mis värvi su auto on aga Vääna autolammutuses üks  S sees on siis Prillimäe romulas oli neid lausa mittu masinat ja Betooni lammutuses oli ka midagi
    Teen seda kindlasti,peab nats taastuma rahaliselt.Jutti ju läksid:
ammort,kompressor,õhkude klapiplokk,nüüd siis veel käigukasti juhtplokk
kokku novembriga 40k nüüd veel jõulud ka...
Vasta
#10
Karm värkk.Ma siin juhtusin ühe Soome romula lehele ja seal üks põlend tagaosaga 1999a S 430.Siin küll juba suured jõulu juhlad ja ei oska öelda,et kas keegi telefoni vastu võtab aga helistan homme sinna ja uurin,et palju pappi tahavad küljepeegli eest.
Vasta
#11
Tänud sulle vaeva eest,auto on muidu hõbedane metallicu värvi...
Vasta
#12
Ei ole need soomlased ka lollid,tahavad 300 euri kogu peegli eest.Ja paistab,et S klassi mersudega on siin väga tuuga.Leidsin 20 ne lammutuse kohta vaid ühe W220 kerega auto.Eks ta tigedaks teeb küll mingi kuradi peegli eest 5-6 tonni ära anda aga see on elu ja eks väga harjumatu on kui vaatad sõidu ajal küljepeeglisse ja seal must auk vastu vaatab.Ja eks kui mulle siin kuskil mingi kuulutus lähiajal peaks silma jääma siis annan teada
Vasta
#13
Aitäh sulle!
Vasta
#14
Muidugi päris tühi auk ka vastu ei vaata,ilma soojenduseta(pistik katki) originaal küljes,õli laiali veitsa...Saan hakkama,praegu kyll.
Vasta
#15
jansa48 Kirjutas:Muidugi päris tühi auk ka vastu ei vaata,ilma soojenduseta(pistik katki) originaal küljes,õli laiali veitsa...Saan hakkama,praegu kyll.
V PEEGEL OLEMAS KOMPLEKTNE 2000EEK 56985378
Vasta
#16
w220 2000a. õhkvedrustuse kompressor läks läbi. Nüüd otsin kompressorit. Esinduses öeldi hinnaks 5900+tööraha. Äkki keegi oskab soovitada kust võiks natuke mõistlikuma hinna eest kompressorit otsida (tellida) ning äkki isegi vahetuse ära teha. Auto asub Tartus.
Vasta
#17
Võid helistada ja uurida sellisest paigast nagu Hort Auto.Asub see Tallinnas Madara tänaval.Koduleht on http://www. mbhooldus. ee
Vasta
#18
Mul oli ju sama jama, läksin silberisse, oleks võinud ära vahetada ainult esimese ammordi, mis läbi laskis, kompressor töötas küll, pumpas uuesti üles, hommikuks jälle maas. Mina ei teadnud siis veel sellistest asjadest midagi, ainult Silber, aga alustati valest otsast ning selle tulemusena suutsid nad mulle veel maha müüa kompressori ja klapiploki, niiet mul on töötav kompressor olemasIcon_razz
Vasta
#19
Väike nõuanne-Enne kui te õhkpatju hakkate vahetama,laske ka õhkpadja ülemises otsas olevad tihendeid kontrollida.Olen kuulnud juhtumitest kus padi mingil põhjusel tühjeneb ja siis on ju töömehele kõige lihtsam variant uus padi panna.Aga vahel pidi ka aitama kui vahetada tihendid
Vasta
#20
Mulle öeldi tookord, kui ma kimpus olin airmaticuga, et esimesi ammorte saab remontida, kui õhkpadi terve on e. siis, kui ülevalt läbi laseb, aga tagumisi miskipärast ei saa üldse parandada ( seda sain ma teada muidugi alles siis, kui oli Silberis töö tehtud ja meister ütles, et laskis ülevalt läbi). Mina natuke kiirustasin ja ega keegi mulle Silberis ei öelnud ka, et vaheta esiammordil tihendid ära max. 2000.- ja ära osta uut ammorti 17500 eeku. Nüüd vedeleb, vaevalt mul seda kunagi vaja läheb, pole mõtet ju lampi ära ka remontida ja oodata, et äkki saab kellegile odavalt maha müüa!? Romulast olid kõik mha müüdud 7000.- kt. jubedad hinnad on ikka lammarites.

  Siit moraal: Tark ei torma!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 356 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W221,320,2008a elektrikala S3pp 1 925 13-06-2023, 12:50 PM
Viimane postitus: S3pp
  MB,w221,320,2008a. raadioplokk S3pp 23 5,885 16-03-2021, 09:05 AM
Viimane postitus: S3pp
  W221, S 320 CDI piitre 1 1,843 19-10-2020, 10:22 AM
Viimane postitus: supercharger230
  S 320 7G tronicu anomaalia arcar 2 3,274 11-05-2016, 03:58 PM
Viimane postitus: arcar
  S 320, 2000a ei puhu sooja ega külma keven1 2 2,844 01-02-2015, 11:18 PM
Viimane postitus: s320
  W220 320 CDI 2002 tahavaate peeglid ei avane sass128 2 3,088 19-01-2014, 02:24 PM
Viimane postitus: evilman
  2002a S320 CDI Käigukast jyrxxs 10 8,802 11-11-2013, 03:18 PM
Viimane postitus: Suurego
  S 320, 2004 õhkamordid triin84 5 5,002 23-08-2013, 07:07 PM
Viimane postitus: kaupo51
  S 320 cdi õõtsub sõites, triin84 5 5,727 21-06-2013, 02:33 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne