Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toonkile mahavõtmine viru ringis
#41
Martin Kirjutas:
python Kirjutas:See linnalegendiks saanut jutt, kus naine maha lasti on jura. Kui natukenegi katsuda mõelda siis pole see loogiline. Kui see ongi tõsi siis miks peavad ülejäänud kannatama ühe ebapädeva politseiniku pärast.
Pole mingi linnalegend, juhtus minu kooli juures ja tulistaja oli ka veel juhuse tahtel meie kooli abiturient.

Jah, sündmus iseenesest on juhtunud jah, kahju küll, aga see ei olnud ja ei ole põhjuseks, miks toonklaas ees keelatud on.
#42
Need, kes ei viici,oska,taha seadustest kinni pidada seoses toonklaasi lubatavusega- võiksid enda esiklaasid musta paaditõrvaga ülevõõbata ja siis 200-ga vastu seina sõita. Kui asja mõistusega võtta, siis saab aru. Kui tuua põhjenduseks, et autol pole konditsioneeri ja sellepärast on mul esiklaasid toonitud- siis ei peaks autot saatma korduv TÜV vaid hoopis selle inimese enda kontrolli saata. Kui teemasse sügavuti süübida, siis peaks aru saama natukenegi haritum tegelane, et antud nn. esiklaaside kiletamise keelamine on kõigi julgeoleku küsimus siiski. Ja kui ei sobi sõita autoga, millel pole välimust, siis lihtne lahendus ju olemas- tuleb osta auto, millel on välimus ja stiilsus. Simpel. Ja kui jutt on privaatsusest, siis äkki peaksid need häbelikud või lihtsalt paranoiadega inimesed sõitma öösel kottpimedas kella 2-st 4-ni.

Halter@ muidu rahulik inimene, kellele ei meeldi virisemine ja halamine. Seadused on seadused ja kui ei meeldi, siis tõepoolest nagu Indrek juba korra mainis, et tegu on vaba maailmaga ja võib asjad kokkupakkida ja piiritaha kimada.
PeaceEusa_shhh
#43
Indrek Kirjutas:
Martin Kirjutas:
python Kirjutas:See linnalegendiks saanut jutt, kus naine maha lasti on jura. Kui natukenegi katsuda mõelda siis pole see loogiline. Kui see ongi tõsi siis miks peavad ülejäänud kannatama ühe ebapädeva politseiniku pärast.
Pole mingi linnalegend, juhtus minu kooli juures ja tulistaja oli ka veel juhuse tahtel meie kooli abiturient.

Jah, sündmus iseenesest on juhtunud jah, kahju küll, aga see ei olnud ja ei ole põhjuseks, miks toonklaas ees keelatud on.
Ei, ei ..seda ma ei väidagi, lihtsalt üks õnnetu juhus mis mul selle toonklaasiga meelde tuli, samas mõtlemapanev Nod
#44
halter Kirjutas:Kui tuua põhjenduseks, et autol pole konditsioneeri ja sellepärast on mul esiklaasid toonitud- siis ei peaks autot saatma korduv TÜV vaid hoopis selle inimese enda kontrolli saata.

Loogiline, et see pole Eesti oludes mingine vabandus, kuna seadused on sellised, kuid lihtsalt stateerisin fakti, et auto on seest jahedam, kui klaasid on toonitud ning ma ei mõtle pm akende tõrvamist vaid ka küllaltki õrn toon on abiks(parajalt tume, et välja näed ilusti ning sisse ei näe).


Ja kui ei sobi sõita autoga, millel pole välimust, siis lihtne lahendus ju olemas- tuleb osta auto, millel on välimus ja stiilsus. Simpel. Ja kui jutt on privaatsusest, siis äkki peaksid need häbelikud või lihtsalt paranoiadega inimesed sõitma öösel kottpimedas kella 2-st 4-ni.

Näiteks S - klass on vägagi stiilne auto, kuid ilma toonita on ta täielik akvaarium. Ning privaatsuse all ei mõtlend ma häbenemist vms, vaid seda, kui vargapoiss kõnnib su autost mööda ning sisse kiikab, siis läbi tooni ta ei näe, mis seal sees toimub või mis asjad Sa oled sinna ripakile jätnud.


Halter@ muidu rahulik inimene, kellele ei meeldi virisemine ja halamine. Seadused on seadused ja kui ei meeldi, siis tõepoolest nagu Indrek juba korra mainis, et tegu on vaba maailmaga ja võib asjad kokkupakkida ja piiritaha kimada.


Mina saan aru väga hästi seadustest ning ka täidan neid, kuid kui tagumised klaasid võivad olla pm süsimustad, siis ka esimeste küljeklaaside lubatud toon võiks olla suurem.
#45
Ei ole see vabandus, et mul peab olema autol toon klaas esimestel klaasidel kuna sa jätad oma vara sinna ripakile, mis on igaljuhul vargale ahvatluseks.
#46
See polegi mingiks vabanduseks, ning pole seda isegi poole sõnaga maininud. Mina isiklikult räägin seda, et igal asjal on nii miinus- kui ka plusspooled, samamoodi ka toonkilel.
#47
Ise juba täiesti ära harjunud ringi sõitvate autodega, millel esiuste klaasid toonimata- ja just vene masinad üleni tooniga jätavad väga kummalise mulje. See selleks.

Minu poolest võiksid kõik autojuhid kasvõi tankidega ringi liikleda, kui nad teistele ohtu ei kujuta ja suudavad sellise piiratud nähtavusega hakkama saada- trahvid, mis nad politseilt saavad, on juba nende enda probleem. Aga probleem ongi just selles, et teatud autojuhtide nähtavus ongi max 3-4m ja kui ülejärgmine auto järsemalt pidurdab, hakkab paanika pihta.. Rääkimata siis ntx sellistest juhtidest, kellele maanteedel sõitvad jalgratturid justkui täiesti maa alt välja ilmuvad ja nad on fakti ees, kuhupoole nüüd rool keerata- nö maanteede omanikud siis meil.

Praegu on meil sellised seadused- ja kui ei meeldi, siis täida seadust või maksa trahvi. Siin foorumis küll mingeid seadusemuudatusi ette ei hakata võtma ja seda hala pole mõtet siin ajama hakata. Kui toonklaas esiustel nii eluliselt vajalik, et tervis saab juba kahjustatud, võiks tõepoolest kaaluda teise riiki auto regamist Icon_biggrin
#48
hents99 Kirjutas:Pimedal ajal tumeda visiiriga on ikka väga kehva sõita. Autoga sama efekti saavutamiseks peab vist 95% pimendusega toonkile olema Icon_rolleyes

Just, täiesti nõus, olen ise ka paar korda pimeda peale jäänud tumeda visiiriga, ausalt pole väga meeldiv kogemus Smile Sellepärast veangi heledat kaasas alati, kui on oht pimeda peale jääda...
#49
halter Kirjutas:Need, kes ei viici,oska,taha seadustest kinni pidada seoses toonklaasi lubatavusega- võiksid enda esiklaasid musta paaditõrvaga ülevõõbata ja siis 200-ga vastu seina sõita. Kui asja mõistusega võtta, siis saab aru. Kui tuua põhjenduseks, et autol pole konditsioneeri ja sellepärast on mul esiklaasid toonitud- siis ei peaks autot saatma korduv TÜV vaid hoopis selle inimese enda kontrolli saata. Kui teemasse sügavuti süübida, siis peaks aru saama natukenegi haritum tegelane, et antud nn. esiklaaside kiletamise keelamine on kõigi julgeoleku küsimus siiski. Ja kui ei sobi sõita autoga, millel pole välimust, siis lihtne lahendus ju olemas- tuleb osta auto, millel on välimus ja stiilsus. Simpel. Ja kui jutt on privaatsusest, siis äkki peaksid need häbelikud või lihtsalt paranoiadega inimesed sõitma öösel kottpimedas kella 2-st 4-ni.

Halter@ muidu rahulik inimene, kellele ei meeldi virisemine ja halamine. Seadused on seadused ja kui ei meeldi, siis tõepoolest nagu Indrek juba korra mainis, et tegu on vaba maailmaga ja võib asjad kokkupakkida ja piiritaha kimada.
PeaceEusa_shhh

Kuskile ma ei lähe Icon_lol A ei hala ka, kui kordus TÜV määratakse, siis tean vähemalt mille eest. Mitte et see midagi muudaks.
Kelle julgeoleku küsimus on see, et minu klaasid eest kiletatud on? VO on neid raskem lõhkuda, seetõttu võtab autost varastamine sekund-paar vähem aega Smile
#50
Paljud asjad on siin riigis keelatud, ikka tehakse. Toonitud klaaside kontroll esiustel on küll kõige mõettetum politsei ressursi ja aja raiskamine. Mingu ja püüdku pätte, kuskil "Ida Blokis" lubavad "Külalised" Eesti lipu näitamise eest eestlasi maha tappa, meie kontrollime klaaside läbipaistvustIcon_twisted Kilel esiustel on ka plusse: kui mõni kana sulle küljepealt sisse kihutab, siis pole vähemalt suu ja silmad klaasikilde täis. Tean konkreetseid juhtumeid. Kui kile nii vastukarva on siis proovige 1 päikseline päev ilma päikseprillideta sõita, siis saate aru milleks kile hea on.
#51
ma kusjuures kasutan päikeseprille ja on päevi kus tõepoolest kirun ennast, et prillid unustasin koju vms. Aga sellepärast ei kihuta ka klaase kiletama. Aga on ju võimalik lasta turvakiletada aknad. Ei pea ju olema kohe toonitud. Aga see teema on selline, et nii palju kui on inimesi on ka arvamusi ja musta valgeks rääkida ei õnnestu ilmselt. Eks need, kes aru ei taha saada, ei hakka seda ka saama. Igaühele jäägu siiski oma arvamus. Demokraatia nagu tavatsetakse öelda. Aga viimasele kirjutajale niipalju, et kindlasti oled Sa(nagu ka minagi) kirunud korduvalt jalakäijaid, kes vale koha peal teed ületavad. Nemad ju samamoodi rikuvad seadust tegelikult. Sellisel juhul peaksime kõik vägagi vaikselt võtma seaduste täitmistSmile. Nagu öeldakse -seaduse ees on kõik võrdsed...
#52
Need mehed, kes kardavad "akvaariumis" ringi sõita on vist väga lühikesed mehed või mida te häbenete/kardate?

Ma saan aru, et oleks see Talbotifoorum, et peab häbenema, aga see on ju Mersufoorum. Badgrin

Mulle tundub, et üks argument, millest ei räägita on see, et tume klaas võimaldab pärast liikluses siga mängimist kaassõitjate vihaste pilkude eest pääseda.
#53
Blue Chip Kirjutas:Need mehed, kes kardavad "akvaariumis" ringi sõita on vist väga lühikesed mehed või mida te häbenete/kardate?

Ma saan aru, et oleks see Talbotifoorum, et peab häbenema, aga see on ju Mersufoorum. Badgrin

Mulle tundub, et üks argument, millest ei räägita on see, et tume klaas võimaldab pärast liikluses siga mängimist kaassõitjate vihaste pilkude eest pääseda.

BadgrinBadgrin 5+
#54
vot see on ilus
http://img8.auto24.ee/auto24/560/803/9268803.jpg
http://img9.auto24.ee/auto24/560/324/7185324.jpg
#55
S300 Kirjutas:vot see on ilus
http://img8.auto24.ee/auto24/560/803/9268803.jpg
http://img9.auto24.ee/auto24/560/324/7185324.jpg
See on kena auto (w140) olenemata toonklaasist. Ära saa must valesti aru, aga ma pole ise paadunud toonklaasi vastane, kuid sellest toonklaasi kinnisideest ka aru ei saa.
#56
Ma usun, et kellegil ei ole siin toonklaas kinnisideeks, vaid selle kohta käivad seadused võiksid olla leebemad, et jääks inimesele alles tema valikuvabadus. Mõnele meeldib ema, teisele tütar, samamoodi mõnele meeldib toonitud klaasidega auto ning teisele akvaarium. Nii palju kui on inimesi, on ka arvamusi. Ning endiselt see väide, et kellegile keeras ette auto, millel olid klaasid toonitud ja siis läbi selle sind ei näinud, ei pea absoluutselt paika. Autojuht lihtsalt ei vaatand korralikult. Olen ise sõitnud autoga, millel oli terve tooniring, va esiklaas ning näeb seal välja täitsa kenasti.
#57
Esiteks: akvaariumis on vesi, sellest ka tema nimetus (akva).

Teiseks: seadus ongi leebe, sest lubatud on ikkagi poole auto klaaside kiletamine.

Milles probleem?
#58
Edit: topelt post
#59
Esiteks: Ma tean väga hästi, mida akvaarium tähendab, kuid selle metafoorilist tähendust Sina, Martin, ilmselgelt ei tea või ei tunnista. Sõna akvaarium kasutatakse tänapäeval ka auto kohta, mille ükski aken pole toonitud.

Teiseks: Seadus lubab toonida tagumised klaasid täiesti süsimustaks kui on soovi, kuid esimesi küljeklaase praktiliselt tumedamaks teha ei tohi. Just esimeste klaaside(va esiklaas) toonimise suhtes võiks olla seadus leebem.
#60
Allarr Kirjutas:Esiteks: Ma tean väga hästi, mida akvaarium tähendab, kuid selle metafoorilist tähendust Sina, Martin, ilmselgelt ei tea või ei tunnista. Sõna akvaarium kasutatakse tänapäeval ka auto kohta, mille ükski aken pole toonitud.

Teiseks: Seadus lubab toonida tagumised klaasid täiesti süsimustaks kui on soovi, kuid esimesi küljeklaase praktiliselt tumedamaks teha ei tohi. Just esimeste klaaside(va esiklaas) toonimise suhtes võiks olla seadus leebem.

Seadus ongi leebe ju - lubatud on toonklaas, aga....

tuuleklaasi läbipaistvus juhi vaateväljas peab olema vähemalt 75%, v.a DOT või SAE tähisega tuuleklaas või enne 1. jaanuari 1985. a esmakordselt kasutusele võetud sõiduki tuuleklaas, mille läbipaistvus juhi vaateväljas peab olema vähemalt 70%. Tagumises asendis oleva juhiistme seljatoest eespool asuvate sõiduki külgakende läbipaistvus peab olema vähemalt 70%, sõltumata nende valmistamise aastast. Kui eriotstarbelisel soomussõidukil on tuuleklaas või ülalnimetatud külgakna klaas kuulikindlast klaasist, siis nende läbipaistvus peab olema vähemalt 60%. Kui tagaakna läbipaistvus on alla 70%, peavad sõiduki mõlemal küljel olema tahavaatepeeglid. (Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded 1 )

Seega asi lahendatud, toonklaas on esiklaasidel lubatud, aga läbipaistvus peab olema 70-75%




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne