Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500SEL, 1986 - Ester
Nii, tänu gurudele olen jälle targem.

Selles jamas on süüdi ÜPR.Puke 9-klemmilise releega (Kiirliftilt näpatu) on ABS OK, kuid tühikäik endiselt kõrge. Sillatud klemmidega on tühikäik OK ja ABS tuksis. Nojah, ega sillaga ei julge tegelikult sõita ka - ega see ÜPR päris asjata selles skeemis ikka ei ole...

Tunnistan üles, et tegelikult on loll loll olla...Retard Olen kaks päeva vahelduva eduga otsinud juhtmeid ÜPR ja arvatava ECU vahel. Aga tulemüüril on hoopis ABS kontroller. Pritse oma elab kindalaeka all...Eusa_wall

Sinna (nagu ka mujale, kui sild peale panna), jõuab vool kenasti.

Seega, nüüd pean korras ÜPR leidma. On kellegi, numbriga 2015400845?

Uus maksab 59 eurot, loodan siitkaudu vähe odavamalt saada...Eusa_think
Vasta
Too vana näha
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
Siinkohal täname kõiki kaasaelajaid ja kuulutame avalikult, et enne teleka laialilammutamist tasub veenduda juhtme seinasolekus...Retard

Toimiva ÜPR paigaldamise järel hakkas kõik toimima nii, nagu seni harjunud oleme: ABS ei lase rattaid lohisema, tühikäik on 600+ ja mootor reageerib gaasipedaalile adekvaatselt.

Seega võtke õppust: kui KE-Jeti tühikäik on 1500 ja ABSi tuli põleb, kontrollige esmalt ÜPR korrasolekut.Ninja

Ning tühikäiku mõjutavad need asjad.
Vasta
Vahepeal õnnestus mõne päeva isegi sõita suuremate probleemideta. Aga ei aita midagi, vanus painab...

Ühel õhtul teatas lasteaias üks möödajalutav tirts, et auto olevat loigu teinud. Nagu nende kutsikaski.

Oli loik jah, kenasti rohekassinist vedelikku.

Nivoosüsteemi rõhutoru lekib. Korroloom on märatsenud sedavõrd, et tuleb vahetada...

Kui kellegi just korralikku ei juhtu kuuriseinal olema...Icon_rolleyes

Tegelikult huvitaks mind, kas kellelegi on ette sattunud sellesinase toru pikkus. Lihtne on minna Hüdroskandi ja paluda kodanikel teha xxxx mm pikk toru, milell on vot need otsad. Palju tüütum on seda toru üritada enam-vähem elusalt liikumisvõimelise auto alt kätte saada, et pikkust mõõta...

Vaatasin üsna pikalt kõhualust ja mõtisklesin, et kuna mahtu süsteemil (ehk pumba tootlikkust) ju peaaegu ei ole, siis võiks katsetada 3mm rõhuvoolikut sobivate otstega. See kindlasti ei roosteta ja paigaldamine on kuurort terastoru väänamise kõrval...

Aga vaatame, mida järgmine nädal toob. Originaaltoru hind on 99 eurot ja tarneaeg 4 päeva. Pildi positsioon 17...
[Pilt: 55659-126Nivoo.jpg]
Vasta
Enda punnil panin tagumiste amortide rauast hüdro toru asemele tavalise vasest toru. 6mm. sisemine mõõt vist oli 1mm väiksem kui originaalil aga toimis ja kestab uuel omanikul siiani. Otsad lasin vanad lüüa ja 5 €.
Vasta
Ma ise soovitax ka lihtsalt 6mm vasktoru kasutada (piduritel 5mm) ja sellele vajalikud otsad muretseda või vanu kasutada. Toru pikkuse saab kõhu alt nööri abil mõõtes kätte. Ja et vanad otsikud võivad üsna kinni roostetanud olla, ei soovita sinna lehtvõtmega kallale minna vaid kasutada torude jaox mõeldud lahtist silmusvõtit või toru otsiku juurest ära lõigata ja padrunvõtmega otsik lahti keerata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
gaasipõleti teeb sellises kohas imet. Eriti muidugi bensiinipaagi ümbruses UZI
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(11-08-2012, 11:12 PM)Laur Kirjutas: gaasipõleti teeb sellises kohas imet. Eriti muidugi bensiinipaagi ümbruses UZI

Eesti kütuse põlevaid omadusi arvestades pole see ju eriti ohtlik ettevõtmine Icon_lol
Vasta
(11-08-2012, 09:49 PM)Werewolf Kirjutas: Ma ise soovitax ka lihtsalt 6mm vasktoru kasutada (piduritel 5mm) ja sellele vajalikud otsad muretseda või vanu kasutada. Toru pikkuse saab kõhu alt nööri abil mõõtes kätte. Ja et vanad otsikud võivad üsna kinni roostetanud olla, ei soovita sinna lehtvõtmega kallale minna vaid kasutada torude jaox mõeldud lahtist silmusvõtit või toru otsiku juurest ära lõigata ja padrunvõtmega otsik lahti keerata.

Eks ma hinna järgi vaatan, kumb odavam tuleb. S123le igatahes tuli survevoolik koos otstega 2x odavam, kui sama kogus vasktoru. Ning paigaldus oli täielik kuurortEusa_dance

Toru ümberthaaravate võtmetega ikkaNinja. Tavaliste lehtedega ei tee ühe meie talve (ja siin "libeduse tõrjeks" kasutatava solgi üleeelanud auto juures midagi muud, kui keerad kandid mahaCrybaby.

Korra juba ujutasin roosteemaldusega, teist korda teen veel. Las marineerib.Eusa_pray
Vasta
Kaks aastat ja üks kuu hiljem sai auto taas sõiduloa.Eusa_angel

Vahetatud said kardaani tagumine leevendusmuhv, tagaõõtsad, seisupiduritrossid ratastesse, nivootorud tagaosas ja pooles pikkuses ka kõhu alt, kummivooliku vastu kütusetrassi sillapealne osa. Likvdeeritud hulk roostepesi auto seeliku alt ja nii mõnigi tükk värske värvi.

Kogu tralli tulemusena pidin modifitseerima kütuse tagasivoolu , kuna mingine jama otsustas ummistada kütuse tagasivoolu. Täis paagist ei kostu midagi, kuid hommikul "õpilastule valgel" ülevaatusele veeredes oli mõnes kiiremas kurvis kerget solinat selja tagant kuulda. Kui oskasid kuulata...

Samuti on ära surnud nivoopaunad ja üks tagaamort ei rõõmustanud ka lammutamise üle ning otsustas lekkima asuda.

Janekult vastutavale hoiule võetud vedrupaaridest alla saanud 380 mm pikkune paar on liiga kõrge ja jäik, mistõttu on SEL praegu ebaväärikalt ninuli.Eusa_doh Peale kardulavõtmist teeme katset 370 mm vedrudega - ehk saabki hea. Selleks ajaks on vast nivoopaunad ka kohale jõudnud.

Üle mitme aasta taas kuuega sõites sai vahepeal juba kaduma kippunud mott oluliselt täiendust - SELlist autot lihtsalt peab elus hoidma.Ninja
Vasta
Kaua polnud vaja mõelda, kui ÜV tehtud, siis SELi rooli ja kruiisima. Paari päevaga ~300 km läbitud ja kommenteerida ei saa ega oska ja vist ei peagi...

Tunne, mis mind pärast seda lühikest reisi valdas oli ülimpositiivne ning ainus kurb hetk, mis peale tuli, oli see, et päikseline - kullaline sügisreis otsa sai.

... tähelepanu tuleb küll pöörata peale eelmise postituse loetule ka tagapiduritele. Pika reisi lõpuks oli üks va soojakesevõitu, teine aga kahjuks veidi veel "soojem".

Jäädvustus reisist ka Smile
   


Vasta
Talvesaastast küürituna:
[Pilt: 97787-IMG_1078.JPG]
Vasta
Kae kurja, terve aasta juba möödas...

Alustasime suvehooaega odonäidult 380 000 (sõna otseses mõttes keeras selle nullirea ette prooviringi alguses).

Sõidab küllEusa_angel

Perenaine vast paneb hiljem mõne pildi talvetolmusest autost ka.
Vasta
Hiline pilt tuli Icon_rolleyes
Tõeline hooajaalguse sõit algab täna, mille puhul sai SELlilt talvine kultuurkiht maha pestud ning paar klippi ka tehtud.
Nagu minule kohane, oli abilised ka olemas ... seekord 4jalgne Wink

Nüüd võib kohe-kohe simmanile sõita ja igatpidi reisi nautidaNod

[Pilt: 44888-Kasperiga.jpg]
Vasta
Minu silmarõõmudEusa_angel
[Pilt: 84958-PesuP2ev.jpg]
Vasta
(02-08-2016, 11:22 AM)v6sa Kirjutas: Minu silmarõõmudEusa_angel
[Pilt: 84958-PesuP2ev.jpg]

... see parempoole oblikas kaasa arvatud või ...Unibrow

Seekord alles pesu, kuid siiski ikka ja alati puhas. Viimase kahe sõiduga on SEL-i saanud neli korda pesta. Ja võin veelgi. Muud minu mõistus ei võta, kui ikka jätkuvalt oma 30 aastase SEL-iga naudinguga sõita või teda pesta ning imetleda.
Ta on selle oma juubeli saabumisel täiega ära teeninud Nod
Vasta
Läigib nagu prillikiviEusa_angel
Vasta
Ka selle-aastane ÜV sai veel viimasel viinakuu päeval kobinata läbitud.

Liiga vara sai tehtud, peale seda tuli ka see va valge ollus maha Big Grin

Arvestades siis hetke ilmaolusid, siis talvepuhkus sai alustatud katte all oma varjualuses. Nüüd kasutan neid ühe ja poolehabusejõulisi, kes kaarikut ja rege veavad Smile

... kui aga veidi uskuda neid ilmatarkasid, siis ehk saab SEL veel see aasta välja toodud Wink

Vasta
Sel aastal jäi ülevaatus suisa talverehvide aega. Kordusülevaatus, kui täpne olla. Teemaks klassikaliselt seisupidur. Ei pidanud piisavalt.

Aga viis-kuus kanti rattast juurde, kõhualune trossitasandi ka uuesti maagikänkrast liigendiks ja olid asjad täitsa nõuetekohased.

Ning mida aasta edasi, seda rohkem ma SELle autoga sõitmist naudin. Kütust õnneks veel müüakse. Ja 98 pole veel solkima ka jõutud hakata.
Vasta
Õnneks venes saab veel kütust.
Niiet nõuvörris Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 142 138,579 22-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: secman
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 452,536 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 35,792 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 15,226 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 177,819 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 137,246 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 116,380 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 17,605 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 11,183 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 38,670 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne