Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W220 S600L 2001
#1
Tere!

Kuna eelmine hobiauto sai maha müüdud ja soov oli leida midagi mugavamat millega pühapäeviti liigelda. Eelnevast autost saab lugeda:
https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/proov...-pereauto/

Auto24´jas oli müügis üks S600, mis jäi silma. Auto on toodud Jaapanist ja on meeldivalt väikese läbisõiduga. MNT millegi pärast arvas, et auto sinist värvi, tegelikult tume roheline. Mis kõige parem, puudub igasugune rooste. Põhja all ei ole isegi pindmist roostet. Auto ostueelse kontrolli teostas Silberauto. Nende poolne vigade nimekiri on järgnev:
*Üks veljekapsel puudu - originaal tellitud
*Vihmasensor ei tööta - tegelikult töötab
*Katuseluuk ei lähe ühe puutega lahti - katuseluugi asend oli mällu sisestatud
*Juhiukse softclose ei tööta - kui kaitse eemaldada töötab 5 korda.
*Mootori põhjakate puudu - originaal tellitud
*Juhiukse pakettklaasi ülemise ääre vahel vesi
*Roolivõimendi õli minimum aga leket ei tuvastatud
*Esimesed ristivardad loksuga - peale ostu käisin uuesti veermiku kontrollis ja ühtegi viga ei tuvastatud.
*Stangel olev kroomliist lahti - uus originaal paigaldatud
*CD poksi sahtel puudu - Jaapani versioonil on CD sahtel mõeldud 12´ne CD jaoks ja selle leidmine on osutunud päris keeruliseks. Silber vastavat varuosa leida ei suuda.

Eriti rahul Silberi ülevaatusega kahjuks olla ei saa. Proovisõit unustati teha. Siis oleks mõned vead veel välja tulnud.
*Rool on veidi vasakule viltu
*Kui vedrustus on kõige kõrgemal asendis on tagant kuulda klobinat

Autoga olen väga rahul ja nii mugavat liikurit varem omanud ei ole. V12 käivitus on juba midagi väga teistsugust ja see sujuvus...


Kuna auto on alles 3ndat nädalat siis palju peale auto tundma õppimise teha ei ole jõudnud. Järgnevad asjad on tehtud või ootavad tegemist:
*Klaasipesupaagi kork ja soojenduse läbiviigud on katki - originaal komplekt tellitud
*Küünlad - kõik 24tk vahetatud
*Kapoti avamis vedru on katki - tellitud
*Jaapani Comand 2.5 vahetatud EUR mudeli vastu. Olemasolev jaapani TV moodul kuidagi toimima saada ja telefon ühendada.
*Küünlad ja silikon katted vahetatud(teglik vajadus puudus). Lisaks ka bensiinifilter mis oli Knecht toodang koos Mercedese märgiga ja kuupäevaga 19.06.2001.
Asemel läks sammuti Knecht filter.
Auto üldine seisukord tundub olevat väga hea. Jaapani esindus on vahetanud kõik kettad ja klotsid jne.

Juhin tähelepanu, et paremal olevad filtrid ei ole aktiivsöefiltrid.
Asemele läks Boch toodang. Huvitav, et teised aktiivfiltrid olid vahetatud aga neid odavaid ei viitsitud vahetada.
[Pilt: IMG-20191114-170009.jpg]

[Pilt: IMG-20191108-165917.jpg]

Autost leidsin karbi kus sees oli pult, mida ei olnud kordagi kasutatud. Mercedese kirjadega patareid olid eraldi kaasas. Tagaistujale päris hea lisa.
[Pilt: IMG-20191116-163300.jpg]

[Pilt: IMG-20191101-203252.jpg]

Üks müügikuulutuse pilt:
[Pilt: 127591707.jpg]

Lisavarustuse nimekiri:
189U GREEN BLACK METALLIC
219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
247 SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 SELECTOR LEVER, WOOD
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM
352 COMAND 2.5
401 DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
402 COMFORT REAR SEATS WITH VENTILATION AND SEAT HEATE
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
407 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR LEFT
408 FOLDING TABLE,MANL.ADJUSTAB.,IN REAR RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
479 ADJUSTABLE SUSPENSION
479 CYLINDER CUT-OUT SYSTEM (ZAS)
487 ABC SUSPENSION (ACTIVE BODY CONTROL)
498 JAPAN VERSION
500A LEATHER, EXCLUSIVE
511A LEATHER EXCLUSIVE, BLACK/ANTHRACITE
524 PAINTWORK - PRESERVATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
617 XENON HEADLAMPS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
761 RADIO RC W. REDUCED RANGE W/O PANIC (315 MHZ)
810 SOUND SYSTEM BOSE
819 CD CHANGER
860 TV-TUNER ANALOG
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
883 POWER CLOSING SYSTEM
M137 V12-GASOLINE ENGINE M137

Kristo
Vasta
#2
Sile masin jaaa. Isegi aegajalt piilusin seda 24s. Aga kuna suve algul sai just 2003a S500L 4matic võetud, siis ainult vaatamiseks see jäigi Eusa_naughty
Mugav on tõesti ja avastamist palju Smile
PS: näen, et keskmine puhur on Automaatse seadistuse peal. Endale meeldib hirmsasti see, et mujalt lased salongi soojaks, aga keskelt sätid näo peale jahedamat õhku puhuma. Ülimõnus lisa Eusa_dance

Ainus niiöelda miinus minu jaoks on pre-facelift. Uuemal tüübil on salongi kujundus natuke sujuvamaks muutunud.


EDIT: Võtaks selle softclose teema ka korraks üles. Endal täpselt sama jama, kõikide ustega. Kaitse eemaldad, töötab teatud arv kordi. Mis ma siis teada olen saanud -
* Selle funktsiooni lööb tagant ära pumba ületöötamise kaitse. Kui ust täielikult kinni ei löö ja softclose aktiveerub, peaks pump töötama ca 5sec. Ületöötamise kaitse aktiveerub vist siis, kui pump töötab kauem kui 11 sekundit. Kui nüüd see juhtub 2-5 korda järjest(pole kindel), siis süsteem lülitab selle funktsiooni välja, pumba kaitsmiseks. Minu auto puhul töötab pump ca 16 sekundit.
*Pumpa karbis on reguleerimis kruvi. Olen seda karpi korduvalt lahti võtnud ja seda kruttinud igatepidi, isegi jälginud lahtise karbiga, kuidas asi töötab. Minu puhul see ei aita. Minu arust see asi ei teegi midagi, ükskõik kuhu keerad, aeg sellest ei muutu.
*Muud funktsioonid(uste lukustus, tagumised peatoed, õhk istmetes) töötavad kenasti. Lased uksed lukku, pump töötab mõned sekundid ainult. Sama ka peatugedega.
*Lekked. Nii palju kui aru olen saanud, peaks muret tekitava lekke tuvastama ka terav kõrv. Olen vaikuses kõik uksed ja salongi üle kuulanud, soft close funktsiooni testides. Ei kuule mitte kuskilt susinat. Samuti, kui see funktsioon aktiveerub, siis ukse imeb kinni väga kiiresti ja hoiab selle kogu 16 sekundit ust pinges. Kui pump töötamise lõpetab, siis uks läheb oma asendisse.

Hetkel olen loobunud otsimast. Pole viitsinud tegeleda. Vahepeal täitsa unustasin ära, et selline funktsioon olemas on, aga peale aku eemaldamist ja tagasipanekut, töötas süsteem jälle mõnda aega ja siis oli küll mõnus tunne, kui uks esimese hooga päris kinni ei läinud ja käsi haaras juba lingi järele aga auto tegi selle liigutuse minu eest ära Smile


Huvi pärast kuulaks, mitu sekundit pump töötab pagassis, kui softclose juhiuksel aktiveerub?
Vasta
#3
Selle softclose teemal teeks ma esimese hooga selgeks kas auto ise üldse saab aru, et uks on lõpuks kinni imetud? Seal peaks olema kaheastmeline ukselüliti, järksu vajab see vahetamist või seadistamist.
Kas Silberi ostueelne kontroll siis arvutit ei pannud sappa või ei olnud ühtegi viga mälus?
Vasta
#4
Meeldiv on näha, et on tekkinud juba arutelu.

Softclose - üritasin ka kuulmise järgi leket leida. Eemaldasin polstri ja üritasin kuulata aga ei miskit. Rohkemat ei ole jõudnud uurida.
Internetist otsides olen leidnud vastakaid jutte. Ühed kirjutavad, et pump ei saa eraldi seksioone välja lülitada, ehk kui on leke, peaks kõik uksed oma töö lõpetama. Teised kirjutavad, et lükkab eraldi seksioonid välja.

See kaheastmeline lüliti tundub hetkel võimalik probleem olevat.

Silber luges veakoode aga leiti ainult:
*vasak amordi kõrguse andur olevat kunagi viga andnud
*vihmasensoriga ei saa ühendust

Softclose teemaga veel tegeleda ei jõua. Reedel tuleb ports varuosi ja teen ABC õli vahetuse ära.

Eile vahetasin mootoriõli ja filtri. Õliks valisin Valvoline 0w40 millel on kõik vastavad serdid olemas. Eelnevalt oli sees 5w40. Manuali järgi sobivad meie kliimasse mõlemad.

Facelifti puudumine oli minu jaoks selle auto ainus puudus. Mitte roostetav kere ja seisukord oli minu jaoks tähtsam. See facelift teema tekitab väikse dilemma, kas vahetada tuled ja kõik ülejäänud mudru facelifti vastu või jätta originaal. Poolikut asja ei taha ja pigem meeldivad asjad mis on nii nagu tehasest tulnud.

Ehk oskab keegi õelda kuidas Jaapani mudelil näidikute hooldus menüüse saab? Eur mudelite lahendus ei toimi. Või on siin foorum keegi kes saaks näidikud ümber kodeerida? Hetkel näitab nt keskmist kulu 9.8km/L ehk siis 10.2l/100km. Enamasti on mnt ja tavaline sõit kulgeb Pirita - Jüri - Peetri.

Kristo

Vasta
#5
Facebookis Lauri Hallimäe. Tegutseb soomes, aga käib ka Eestis. Ta kodeerib ja teeb igasugu muid trikke Mercedes-Benz elektri poolega.
Vasta
#6
Minu CLS kodeeriti Silberis ära.
Vasta
#7
Tere tulemast V12 klubisse. Endal sama mootoriga masin. Kui sina tunned naudingut vaiksest V12 mida m137 pakub siis kuna ise olen omanud m120 tähisega mootorit, mis siis SOCH asemel DOCH...siis mina just tunnen puudust mehisemast V12 helist. Maitse üle ei vaielda Smile. Õige tegu sai kohe küünalde vahetus. Kui ei vaheta siis võivad süütepoolid viga saada. ABC süsteemi läbipesu on samuti tark tegu, ise kasutasin kõikevõimsat youtube´i, kus paar detailset juhendit olemas kuidas DIY´ida.
Jaapanist saada distronicuga variant on üsna haruldus.

Edu masinaga!
Vasta
#8
Softclose pump on väsinud. Tavaline teema mb puhul.kui juhiuks mõne teise uksega ära vahetada pumbal siis 99% et viga kandub teisele uksele. See ukse lüliti väga ei tahaks uskuda, niipalju kui ma olen teinud on olnud pump ise ikkagi. Olen 5-6 autol softclose korda saanud.
Vasta
#9
Hetkel ma kahtlustan pigem ukses olevat aktuaatorit, kuna kõik ülejäänud õhuga liigutatavad asjad toimivad. Täna võtan pumba lahti ja vaatan kas paistab midagi ilmselget.

Pumba kohta leiab head infot siit:
https://w220.ee/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump

Eelneva lingi kohaselt on süsteemis ka filter. Eeldatavasti on filter ka juba selles staadiumis, et filtreerib rohkem kui peaks. Asenduseks leidsin Knecht KL 13 OF mis võiks olla otsene asendus.
Vasta
#10
Mida mina soovitan - pumbal vaakumvoolik tagant ära ja lasta pumpa WD40 sinna sisse natuke.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Hmm... enne ei julge seda wd40 sinna lasta, kui pump on puhastatud. Saan aru, et sinna tekib miskine tolm ja eeldan, et koos wd40ga vb midagi ära ummistuda.

Eile pumpani ei jõudnud kuna kohale jõudsid mõned varuosad. Siiamaani olen tellinud kõik asjad ka originaal osad Ladu24´jast.

Klaasipesupaagi kork ja läbiviigu tihended tuli topelt - kui keegi soovib siis kirjutage.
[Pilt: IMG-20191120-192121.jpg]

[Pilt: IMG-20191120-192215.jpg]

[Pilt: IMG-20191120-192225.jpg]

Easyest fix ever...
[Pilt: IMG-20191120-192243.jpg]

Ja lõpuks ei pea kahekesi kapotti avama
[Pilt: IMG-20191120-192654.jpg]

Käigukasti põhjakate on veel puudu.

Hõbenooles lasin kk õli vahetuse teha. Vana õli olevat värvi järgi OK. Erilist vahet peale vahetust ei ole märganud.

Sellega seonduvalt, kas keegi saaks kk ja mootori õlivarrast laenata? Umbes vedelike lisamine tundub kuidagi loogika vastane ja elektroonikat ei tahaks nii väga uslada.

Kristo
Vasta
#12
Täna avastasin, et mul ka õlivarras puudu...võiksin vanduda, et paar kuud tagasi mõõtsin veel õlitaset, müstika.
Ja avastasin, et klaasipesupaagi korgi ühendus julla on katki(see mis takistab korgi ära kadumist).

Softclose koha pealt ka veel. Kuna juhiuks saab enim kasutust, siis panin tähele, et teised uksed töötavad, aga juhiukse softclose on välja lülitatud. Kui viitsid, võta aega, kaua pump pagassis töötab peale softclose aktiveerumist Smile
Vasta
#13
(21-11-2019, 07:50 PM)supercharger230 Kirjutas: Täna avastasin, et mul ka õlivarras puudu...võiksin vanduda, et paar kuud tagasi mõõtsin veel õlitaset, müstika.
Ja avastasin, et klaasipesupaagi korgi ühendus julla on katki(see mis takistab korgi ära kadumist).

Softclose koha pealt ka veel. Kuna juhiuks saab enim kasutust, siis panin tähele, et teised uksed töötavad, aga juhiukse softclose on välja lülitatud. Kui viitsid, võta aega, kaua pump pagassis töötab peale softclose aktiveerumist Smile

Ühest MB välismaa foorumist lugesin, et kk õlivarrast ei tohi sisse jätta. Ei olnud küll põhjendatud miks.

Softclose pump töötab ca 15 sekundit, peale kaitsme eemaldamist ja juhiukse sulgemist. Leidsin lekke ka üles, või noh kuulsin. Kuskil a piilari juurest susiseb.

EDIT: mul on sulle vajaminev kork olemas. Originaal ja uus 4.60EUR ja on sinu.
Vasta
#14
Mul mootori õlivarras minema jalutanud...

Siis töötab pump kõikide uste puhul 15 sekundit. Kui Sa nüüd mõnda teist ust testid ja teed kuni 5 katset, siis üsna kindel, et lükkab sellel uksel ka funktsiooni välja.
Susin A piilari juures? Sinnani ei tohiks voolik ulatuda.

E: kus Eestimaa otsas asud? (:
Vasta
#15
(20-11-2019, 12:23 AM)HotPapa Kirjutas: Tere tulemast V12 klubisse. Endal sama mootoriga masin. Kui sina tunned naudingut vaiksest V12 mida m137 pakub siis kuna ise olen omanud m120 tähisega mootorit, mis siis SOCH asemel DOCH...siis mina just tunnen puudust mehisemast V12 helist. Maitse üle ei vaielda Smile. Õige tegu sai kohe küünalde vahetus. Kui ei vaheta siis võivad süütepoolid viga saada. ABC süsteemi läbipesu on samuti tark tegu, ise kasutasin kõikevõimsat youtube´i, kus paar detailset juhendit olemas kuidas DIY´ida.
Jaapanist saada distronicuga variant on üsna haruldus.

Edu masinaga!

Tänan!
ABC süsteemi pesin täna läbi. Alguses tuli nagu mustemat õli(pildid tundub täesti must) Kui 4L oli läbi käinud siis ülejäänud 6L läks juba profülaktika mõttes. Tundus, et on hiljuti vahetatud. Sama läbipesu tegin ka roolivõimendile.

[Pilt: IMG-20191121-172551.jpg]

Mulle tundus, et V12 peaks madalal pöördel olema vaiksem siis kerge guugeldus ja leidin, et põhjuseks võib olla lämmastikuga täidetud muna. Millega täpselt tegu ei viitsinud süveneda. Originaal osa 134EUR ja undamine/sumin on kadunud. Pildid siis vana detail ja vahetus max 5 min.
[Pilt: IMG-20191121-182433.jpg]
Vasta
#16
See on ABC pumba rõhupaak.
See hakkab põrgulärmi lõpuks tegema, mootorit tühikäigul mingi hetk ei kuulegi enam.
ABC vedeliku puhul vahetasid filtri ka ikka, ma loodan.
Arvutist on selle tegevuse juures ka kõvasti abi, on näha mis on süsteemis rõhk tühikäigul.
Selle järgi saab kohe aru, mis seisukorras vedelik on.
Sageli kipub vahetusega töörõhk 3x tõusma tühikäigul.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
(22-11-2019, 12:16 AM)Rolz Kirjutas: See on ABC pumba rõhupaak.
See hakkab põrgulärmi lõpuks tegema, mootorit tühikäigul mingi hetk ei kuulegi enam.
ABC vedeliku puhul vahetasid filtri ka ikka, ma loodan.
Arvutist on selle tegevuse juures ka kõvasti abi, on näha mis on süsteemis rõhk tühikäigul.
Selle järgi saab kohe aru, mis seisukorras vedelik on.
Sageli kipub vahetusega töörõhk 3x tõusma tühikäigul.

Rõhupaagi vahetust võin tungivalt soovitada. Koos õlivahetusega on hoopis teine tunnetus. Filtrid läksid mõlemad uued ja originaalid.
(21-11-2019, 11:01 PM)supercharger230 Kirjutas: Mul mootori õlivarras minema jalutanud...

Siis töötab pump kõikide uste puhul 15 sekundit. Kui Sa nüüd mõnda teist ust testid ja teed kuni 5 katset, siis üsna kindel, et lükkab sellel uksel ka funktsiooni välja.
Susin A piilari juures? Sinnani ei tohiks voolik ulatuda.

E: kus Eestimaa otsas asud? (:

A piilar oli vale sõna. Juhi jalgade juurest ukse läbiviigu juurest oli leket kuulda.
Kusjuures minul töötas softclose 3 korda. Tallinn, võin cargoga saata. Saada privaatsõnum.
Vasta
#18
3 järjestikku katset lööb siis selle välja. Kui vahepeal harva kasutad seda funktsiooni, siis libistab päris pikalt ära ???? sest kui vahepeal auto seisab, siis kas nullib ära korrad vms. Aga töötab rohkem, kui 3 korda.

Sul srs tuld ei põle? Mul annab 9243 vea Current and stored. 9025 ja 9026 on stored. Ei saa jagu. Täna võtsin kõrvalistuja ukse polstri maha(aknatõstuk sai töötama jälle) aga srs'i veaga ei oska midagi peale hakata.
Vasta
#19
(22-11-2019, 05:32 PM)supercharger230 Kirjutas: 3 järjestikku katset lööb siis selle välja. Kui vahepeal harva kasutad seda funktsiooni, siis libistab päris pikalt ära ???? sest kui vahepeal auto seisab, siis kas nullib ära korrad vms. Aga töötab rohkem, kui 3 korda.

Sul srs tuld ei põle? Mul annab 9243 vea Current and stored. 9025 ja 9026 on stored. Ei saa jagu. Täna võtsin kõrvalistuja ukse polstri maha(aknatõstuk sai töötama jälle) aga srs'i veaga ei oska midagi peale hakata.


Subaruga elasin SRS probleemid juba korra üle. Mercedese puhul loodan, et ei pea uuesti selle jamaga tegelema.

9243 - kaassõitja ukses olev turvapadi või selle juhtmed/pistik.
9025/9026 - kaassõitja istme sees olev andur - mis annab SRS ajule signaali kas lastetool on paigaldatud või mitte.

Ma vaataks pistikud üle, kui need korras siis otsiksin uue istme. Võimalik, et ukses olev padi on vigade 9024/9026 pärast välja lülitatud.



Küsimus distronicu kohta:

Kui teine auto on ees, töötab süsteem ilma igasuguse probleemita. Kui ühtegi autot ei ole pikalt ees, lükkab ennast välja ja kirjutab distronic malfunction.

Kas see on tavaline või peaks viga otsima hakkam?

Kristo
Vasta
#20
Tere,

Kaassõtja istmes olev andur on paljudele peavalu põhjustanud. Põlvedega istmel majandamine ei pidavat väga soovitav olema.
Rein Lesvenist teab selle ravimiseks rohtu(istmematti vahetamata). Siis peab vist ainult arvestama, et paugu korral avaneb kõrvalistuja padi olenemata sellest, kas seal keegi istub või ei.

Herki
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 31 3,946 18-12-2023, 12:15 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 948 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 130,449 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S400CDI, 2001, W220- Lenox Lenox 2 2,703 28-05-2019, 11:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 8,638 13-02-2019, 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar Jonar 11 10,969 05-04-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: jsv
  Mb s320 w220 projekt ExMx 9 6,971 06-03-2017, 01:29 PM
Viimane postitus: stihl
  MB S320, 2002, w220 - Verner Verner2 12 12,388 22-02-2017, 01:47 PM
Viimane postitus: Laur
  MB CLK55 AMG, 2001, w208 - tarmot tarmot 14 14,014 10-08-2015, 09:09 AM
Viimane postitus: tarmot
  Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts MargusPts 14 11,466 11-12-2013, 10:58 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne