Mercedes-Benz 300E-24, Sportline, 300TE-24 Sportline
#41
Väga kena kaubalift on valmimas, sedaanil samuti pole viga Smile
setud sõitsid seciga
#42
Tänud.

Sedaan on veidi räbalam jah. Aga tehniliselt paremas korras (nüüd). Vahetatud said

Mootoripadjad
Rooliamort
käigkasti padi
Kõik kardaani muhvid
Roolikarp (sportline)
O2 sensor.

Teagi kuidas see auto ennem üldse sõitis, mootor oli rippuvas asendis vastu stabikaid ja üks mootoripadja polt oli üldse pooleks. Ei oska muud öelda kui et eelmised omanikud on seda autot vaid tarbinud. Remondile ilmselt väga ei raatsitud kulutada. Muu hulgas sai veel nipet näpet korrastatud..mõned uued jupid kapoti alla silberits. Külge läheb veel Hirschmani elektriline antenn. Autol on nüüd kapot alt enam vähem komplektne. Eelmises konfis oli puudu õhupump, mis nüüd sai paigaldatud.

Kas keegi oskab öelda mis selle pumbaga teha kui ta veidi häält teeb?

(05-07-2019, 08:51 AM)ralak Kirjutas: Väga kena kaubalift on valmimas, sedaanil samuti pole viga Smile

#43
Vanad sõbrad [Pilt: 9bb12db4d11007496b8b663b9a8cc4d6.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#44
Vahepeal universaal peaaegu kokku saanud, sportline kirjad vaja tagasi panna.. Lisaks sai ostetud õiget värvi pagassi kate ja originaal ohukolmnurk. 15" sportline tagavara ratas on ka olemas.

Ees on pidurite remont, mida alustasin suportite liivapritsist ja värvimisest, vahetusse lähevad klotsid kettad jne.

Vaja veel vahetada tagumise el akna mootor ja nipet näpet veel, siis saab regama minna.


Sedaaniga esimesed 600km peaagu muretut kulgemist tehtud..pisivigu mis mootori vahetusega ilmnesid vaja veel likvideerida. [Pilt: d934621264f37f93e166e6b6f9b23324.jpg][Pilt: 1550d88de024697af922556617959b16.jpg][Pilt: 2f1991e20375fa57e96b62c13db6bc8d.jpg][Pilt: e742e1224a74950bbf26d96aad0e4d19.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#45
Keegi on õigete autodega usinalt vaeva näinud. Eusa_clap
Märkasin alles nüüd seda teemat.

Pildil nägi silm õiget, pärispiduri supporti.

Kas need olid tehasest külges? (neid neljakolvilisi pean silmas. Kunagi sai kellelegi sellised siia foorumisse ka müüdud, aga kellele, ei mäleta enam)
Sesmõttes, et kui tehasest, siis vast on peapump kah õige. (ehk miinimum 1 toll läbimõõtu). Lisaks tahab see ju suuremat võimu membraani, et sama hea oleks vajutada. VAG-il on selliste supportite jaoks lausa kahemembraaniline võim välja töötatud, mingi umbes 8" + 9" üksteise taga, kuidas 400E-l ja 500-jal, ei tea. Aga kui mitte tehasest või kellegi omalooming, siis peaks peapumbaga samuti tegelema, et pedaali käik kilomeetriks ei kujuneks.

Mis sellesse ülekattega ja punktidega keevitusse puutub, siis ma teeks sellel autol samuti nii.
See ilu pole alati oluline; peaasi, et tugev jääks.

Ja mis veel põhilisem: keevitust peab kaitsma nii seest, kui väljast. Väljast kaitseks ei sobi pahtel ega ka vilets krunt; parem on tina (mis keerab seestpoolt veel rohkem pekki, kuna on kuum), tinaasendus pahtel (see käib külmalt peale) või korralik keresilikoon.
Seestpoolt nagunii ligi ei pääse, seega jäävad sinna igasugu pritsitavad ained.
Kui see on kõik tehtud, jääb ka see esmapilgul "kole" tunduv keevitus väga hästi pidama.
Kui ei ole, siis on 5a pärast näha, kus midagi lapitud on...Crybaby
Aga üldiselt panevad tehased samuti sellist ülekatet (tõsi, punktkeevitusega) ja mõlemalt poolt iseloorivad kõik hoolikalt silikooniga. Ok, seda ei tehta päris välisplekkidel, aga siin peab alati ka rahakotti vaatama, et asi päris hullkalliks ei läheks.

Ehk siis antennipuuriga kere nähtamatutest kohtadest auguliseks, pritsiga miinimum ML-i täis ja kummikorgid ette. Mingi aja tagant (aasta kuni 5) oleks hea uuesti seesmist uuendada. Muud polegi.
Edu!


.
#46
Pidurid ikka jah tehasest küljes juba. Universaalil tagaketas veidi suurem kui sedaani oma. Keevitus sai mõlemalt poolt korralikult hermetiseeritud ja alles siis läks välja pahtel, sisse poole pritsitavad ained. Ees on crowni töötlus jne. Nende asjadega on juba nii et tõde selgub paari aasta möödudes ja garantiid keegi ei anna.

Proovin vanakesi talvest säästa, see võiks veidi kaasa aidata ja korralikult pesta aegajalt.

Sedaaniga vahepeal veidi ringi tripitud saaremaal. [Pilt: 97dd2cb35a55bd396f24f41390f10f0e.jpg][Pilt: 9899413609a1bc5baf68670ecc0854c5.jpg][Pilt: d06eb7887ba16d7f6afa335b48e88552.jpg][Pilt: 92b51a5bc64c43bb6d1ffd87d6e02b09.jpg][Pilt: 3f6bc0cba1f8152fd7b1940885c49801.jpg][Pilt: 14ee2a38891077d5ebbfc859b557e3af.jpg][Pilt: ba4532cbe767502ac6ff326f2116a3d3.jpg][Pilt: ad4d3842bcaa747c4fc770d4c5228aff.jpg][Pilt: d945e8997c58eeb9724e23083dcbf244.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#47
Veel üks väike muudatus originaal süsteemis. Aidaa bussisarnane huugamine ja teretulemast paar lisahobujõudu (teoorias) käiku läheb spali elektrivent koos kontrolleriga. Esialgu katsetan ühesüsteemset lahendust mitte pwm-i. [Pilt: d3cf036265db9c76d789ebe5ac034d49.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#48
Universaali pidurid enne ja pärast [Pilt: c0454435edc28b9d04018ee405486bd6.jpg][Pilt: ec8bff8ea5ec6626fd60597c4de3412f.jpg][Pilt: 394fb978613dc0a252c979524f58a747.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#49
Mõned pildid hetkeseisust. Kuna auto on vist pikalt seisnud enne vajab tehnika korralikku sissesõitu Smile [Pilt: 60dd5b068bc79e33e4674d432eac6080.jpg][Pilt: 0ca7bffcf008889da5ed4dd7938d5a6a.jpg][Pilt: 640b4839a35fdff5785c9caab74f166e.jpg][Pilt: 3c7c6c3615ff3f0150a6a7da3e840221.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#50
Tänasest ilusti arvel ka, esimesed 80km eestimaa teid läbitud[Pilt: 95d31f562d2ad34e106c6d8c6a439307.jpg][Pilt: 66f5dbdd85ccfdecab76228dbd18bf92.jpg][Pilt: 2cb6ab0455a7f9368bece27f2f06545b.jpg][Pilt: 4a3d5e45aff7d1e604e93550d4e12a52.jpg][Pilt: 3263d1c5587263b2d57da9c0feec2318.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#51
(22-07-2019, 04:34 PM)audiophile Kirjutas: Veel üks väike muudatus originaal süsteemis. Aidaa bussisarnane huugamine ja teretulemast paar lisahobujõudu (teoorias) käiku läheb spali elektrivent koos kontrolleriga. Esialgu katsetan ühesüsteemset lahendust mitte pwm-i. [Pilt: d3cf036265db9c76d789ebe5ac034d49.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Kust komplekti ostsid?

#52
(14-08-2019, 03:23 PM)TAD17I Kirjutas:
(22-07-2019, 04:34 PM)audiophile Kirjutas: Veel üks väike muudatus originaal süsteemis. Aidaa bussisarnane huugamine ja teretulemast paar lisahobujõudu (teoorias) käiku läheb spali elektrivent koos kontrolleriga. Esialgu katsetan ühesüsteemset lahendust mitte pwm-i. [Pilt: d3cf036265db9c76d789ebe5ac034d49.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Kust komplekti ostsid?
Carshop.ee

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#53
Esimesed 400km edukalt läbitud. Küll vaevavad universaali ka sarnased mured nagu siin kaasvõitleja 300-24-l. Esimene kord läheb lärtsust käima ja sureb kohe välja, teine kord käivitub pika peale aga jääb paari silindriga käima korraks ja siis veidi gaasitades tulevad kõik jäergi. Käik sees on tühikäigul vibra sees..

Muidu sõidab kiftilt ja kõik läheb iga sõiduga järjest paremaks. Sihtotstarbeliselt kasutus on ka seljataga, voodikomplekt mille pakendi välised mõõtmed olid tugevalt üle 2m sai ilusti salongi sisse ära mahutatud ja koju transporditud.[Pilt: 3210a61716f0adbac330f2fad76a335b.jpg][Pilt: 586913883fda3f3036c5cb1ee13c8302.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#54
Ma just ühel päeval mõlgutasin mõtteid, et küll sul on ikka vedanud. M104 x 2 ja mõlemad toimivad Smile
#55
Piltide pealt tundub, et universaali esisilda võix veidi reguleerida, Caster-it (ette taha kalle) võix vähe lisada, et rattad veidi eespool olex. Hetkel nad tunduvad koopas veidi liiga tagaservas olevat.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
#56
Jah,


Sillani polegi veel jõudnud. Mulle endale tundub et ta tsipa kõrge sportline jaoks.. [Pilt: 2ca6c6bceeebb8760aa01f6cc99205d8.jpg][Pilt: b9f7a770d2a571c03de4d03b968c126d.jpg]

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#57
Võimalik.

Siin on terve posu sportline vedrustuse tootekoode:

http://www.w124performance.com/images/W1...ension.txt

Väidetavalt on isegi tagumised nivooamordid sportline universaalil erinevad.

Ja koodidest selgub, et sedaanile oli ka erinevaid nivooamorte, isegi AMG variant (E60 AMG).

Iseasi kui palju neist enam tootmises on ja mis hindadega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
#58
Olgu, vaatn järgi. Mul endal üks komplekt veel olemas neid, saan tootekooe võrrelda..

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

#59
Ma võtsin enda omal igalt vedrult 2 keerdu maha proovi pärast ja nii ta jäänud on. Mulle meeldib.
#60
Vahepeal niipalju muutunud, et sedaan on leidnud uue omaniku.

Universaal -
Talvel temaga ei sõitnud, seisis kuivas graazis enamuse ajast. Autoga ei olnud võimalik sõitma kuna korralikud probleemid olid K-Jetronicuga. Auto lihtsalt ei käivitunud enam sooja mootoriga, puudus normaalne tühikäik ja ka mootoril oli päris korralik õlileke otsakaane vahel.

Tehtud tööd:

Õlileke eemaldatud (otsakaan maha ja uuesti peale tagasi)
Klapikambri kaan värvitud, uus tihend
Õlivahetus
Uued mootoripadjad
Uus käigukasti padi
Kardaanirist vahetatud
Lõtkuga poolteljed vahetatud.
Tagumise elektriakna tõstuk vahetatud.
Uus kliima radikas paigaldatud
Summuti remonditud (uus tagumine pütt + keevitustööd)
Starter kap remonditud

Auto käis Speedsteris Hannese juures ka ja õnneks midagi hullu ei olnud ülepinge relees olid külmjooted + mõned korralikud õhulekked mis sai korrastatud. Selle kõige tulemusena auto sõidab täiesti okeilt

Vaja teha:
Tuvastada vooluleke (paari päevaga jookseb aku tühjaks)
Kõrvalistuja poolne tagumine elektriaken ei tööta (Lüliti korras, mootor korras, comfort moodul korras), lihtsalt voolu ei tule peale??
Autopiloodi kang vaja vahetada
Luugi amordid vahetada.

Värskem pilt ka:

[Pilt: IMG_20200322_172107.jpg]






Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: Mercedes Benz TE300-24v 7 kohaline audiophile 2 2,854 03-11-2020, 12:57 PM
Viimane postitus: audiophile
  MÜÜDUD: Mercedes-Benz MB S124 E300TD 100kw Mike22 1 2,164 31-08-2020, 08:06 PM
Viimane postitus: Mike22
  (MÜÜDUD) Mercedes-Benz 200 D Automatik Uku 0 1,905 15-09-2019, 11:11 AM
Viimane postitus: Uku
  M: Mercedes-Benz 300CE - Müüdud Rene147 1 2,598 27-06-2019, 09:45 AM
Viimane postitus: Rene147
  MÜÜDUD: Mercedes-Benz R18 veljed. Greger 0 3,286 15-11-2015, 10:42 PM
Viimane postitus: Greger
  M: Mercedes-Benz 300 CE 1992 ktmduke 3 4,065 31-05-2015, 08:46 PM
Viimane postitus: ktmduke
  M: Mercedes-Benz W220 S400 CDI 4.0 184KW diesel - Teema ei vasta reeglitele! Gorqn 0 3,965 15-09-2014, 05:39 PM
Viimane postitus: Gorqn
  O: Mercedes- benz E250-E300 (Diisel) - Teema ei vasta reeglitele! 300d 0 1,604 16-02-2014, 08:34 AM
Viimane postitus: 300d
  M: Mercedes Vana S - Teema ei vasta reeglitele! subwoof1 3 2,970 02-02-2014, 09:32 PM
Viimane postitus: Karl
  M: mercedes w203 c220 105 kw 2003 aasta mootori osad - Teema ei vasta reeglitele! j0rma 0 1,667 18-01-2014, 07:22 PM
Viimane postitus: j0rma



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne