16-12-2017, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 09:32 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Vahetusse läksid kõik küünlad ja relee. 3 küünalt olid õhtal endaga, koos plokiga. Lihtsam oli siis kõik ära vahetada.
Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L
|
16-12-2017, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 09:32 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Vahetusse läksid kõik küünlad ja relee. 3 küünalt olid õhtal endaga, koos plokiga. Lihtsam oli siis kõik ära vahetada.
16-12-2017, 01:28 PM
Okei, jah, täitsa võimalik.
22-12-2017, 01:53 PM
Oleks natukene nõu vaja. Nimelt, kas ma tohin endale erilaiuseid velgi alla keerata või see ei mõju veosüsteemile eriti hästi? E63 AMG S212 veljed erilaiustega, minu teada peaks see isend ka 4MATIC olema. Siit ka kõhklus, kas see on aksepteeritav või pigem otsin ühelaiuseid edasi.
22-12-2017, 06:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2017, 06:55 PM ja muutjaks oli Priitv01.)
Tohib vast ikka, tuttava 2011 aasta c klassi 4MATICul on ka originaalist AMG erilaiused veljed all. Taga siis veidi laiemad.
22-12-2017, 07:14 PM
Tohib, ratta läbimõõt peaks ees ja taga sama olema (ehk näiteks 225/50/R17-245/45/R17 või 245/45/R19-275/40/R19 jms lahendused erilaiustega velgede puhul). Laius ei mõju veoskeemile kuidagi halvasti.
22-12-2017, 07:47 PM
Aitäh Teile, mehed!
22-12-2017, 10:21 PM
22-12-2017, 11:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2018, 06:23 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Tänud veelkord!
23-12-2017, 12:28 PM
Oliver, kas su masinal on tavavedrustus või õhk? Ma eileidnud varustuse nimekirjast vihjet ei ühele ega teisele.
Siis kas sa DPL Services Jaani juures käisid silda regullimas või ei? Kas said korda? Kas õhkvedrustusega nelikvedude osas on Jaan mees, kes saab sillad regullitud üliheaks või see kehtib ainult tavavedrustusega mersude kohta?
23-12-2017, 04:18 PM
(23-12-2017, 12:28 PM)JanK Kirjutas: Oliver, kas su masinal on tavavedrustus või õhk? Ma eileidnud varustuse nimekirjast vihjet ei ühele ega teisele. Ees tavaline, taga õhk. Minu teada kõik universaalid S212 peaksid tagant õhuga olema. (23-12-2017, 12:28 PM)JanK Kirjutas: Siis kas sa DPL Services Jaani juures käisid silda regullimas või ei? Kas said korda? Käisin DPLis ja Jaan regullis tõesti. Sain korda. Hiljem, kui talvekad alla pandud sai 4 kuud hiljem, siis Silberauto ei osanud midagi regullida seal, sest kõik oli paigas. (23-12-2017, 12:28 PM)JanK Kirjutas: Kas õhkvedrustusega nelikvedude osas on Jaan mees, kes saab sillad regullitud üliheaks või see kehtib ainult tavavedrustusega mersude kohta? Jään vastuse võlgu, kas üks või teine või mõlemad. Mina ei kurda millegi üle hetkel.
23-12-2017, 07:19 PM
Okei, siis Jaani juurde minek.
23-12-2017, 07:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 09:33 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Miks teelt ära kiskus oli erinevalt reguleeritud patjade nivoodes. Jaan nägi selle suhteliselt kohe ära, küsis, miks üks pool madalamal istub. Jäin vastuse võlgu. Teadsin ainult, et mõlemad nivooandurid on Silberis vahetatud, äkki sellest?! Stariga ajas asjad paika ja stendis keeras natukene ja oligi töö tehtud.
28-12-2017, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2017, 10:10 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Kojamehed surid ära. Ajutiselt sai Boschi toodang ette ostetud kuniks onu_siim taas tööl on ja originaalid ette ja ka taha anda saab. Vaikselt läheneb ka uus õlivahetus.
08-01-2018, 02:56 PM
(08-01-2018, 02:30 PM)HannoT Kirjutas: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukT...ntroll.jsf SIIT saab lugeda.
08-01-2018, 04:28 PM
(08-01-2018, 02:30 PM)HannoT Kirjutas: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukT...ntroll.jsfLoodan, et said ammendava vastuse tänu Helari poolt lisatud lingile. Aegade algusest saadik juriidilise keha omand olnud see sõiduk ja on ka edaspidi. Mis siin pekkis on või mismõttes kuidas edasi.. ?!
08-01-2018, 05:24 PM
Ja kes on öelnud, et tööautoga ei või rallil käia? Kõik oleneb ju töökohustustest (meedia antud juhul näituseks). Sa ju ei tea, millega ettevõte tegeleb.
08-01-2018, 05:29 PM
(08-01-2018, 05:14 PM)HannoT Kirjutas:Eelmine aasta oli auto ettevõttes segakasutuses. Ehk siis nii töösõidud kui ka erasõidud. Sellest tulenevalt saime riigilt tagasi poole käibemaksust, mitte täies ulatuses näiteks kütusearvetelt. Hooldusarveid pole isegi deklaleerinud, see on kõik minu enda rahakotist, mitte ettevõtte omast. Täna on aga aasta 2018 ning autot kasutatakse ainult töösõitudeks.(08-01-2018, 04:28 PM)Oliver.L Kirjutas:(08-01-2018, 02:30 PM)HannoT Kirjutas: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukT...ntroll.jsfLoodan, et said ammendava vastuse tänu Helari poolt lisatud lingile.
05-02-2018, 06:31 PM
Kolmas tsoon puhub nüüd ka nii sooja kui külma jälle. Silber vahetas selle hoova välja. Lisaks lasin vahe õlivahetuse teha. Hooldus Ani 13 000km minna. Siis lähevad ka ees kettad/klotsid vahetusse ning tuleb Hõbenoolde jällegi aeg panna.
23-02-2018, 03:26 PM
Järgmine nädal saan teada, kuna Tänassilma auto saan viia. Reelingute juurest hakkas lakki kooruma ning tiivalt avastasin kerge mullituse jälle. Väga rahul sealse teenindusega.
Reduktor taga hakkas samuti häält tegema. Sai lastud õli ära vahetada Tartu esinduses. Soojast peast ei saa aru midagi, külmalt undab nagu ikaruss. Goodwilli request oli negatiivne. Mõtteid liigub igasuguseid. Saksast saaks sama läbisõiduga reduktori 690€ eest, taastamise ja ajastamise pakkumist pole veel saanud, kuid see on töös. Näis, mis ma otsustan.
23-02-2018, 11:20 PM
Kindel et reduktor, see undab tavaliselt soojast peast. Külmana on olnd kardaani tugilaager tavaliselt.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|