Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
X klass väljas
#1
Nüüd on MB valikus ka kastiauto olemas. Ametliku esitluse refereering idanaabri pilgu läbi:
https://www.youtube.com/watch?v=r8_c82jH...e=youtu.be

Piduriga haagist 3500 kgNinja

Koormakinnitusekonkse kastipõhjas 0 tkEusa_doh
Vasta
#2
Minu jaoks arusaamatu valik Mercedese poolt. Tundub luhtsalt mõni tavaline pick-up millele Mercedese logo külge kruvitud.
Cl55 AMG
Vasta
#3
(04-08-2017, 11:46 AM)Ogadik Kirjutas: Minu jaoks arusaamatu valik Mercedese poolt. Tundub luhtsalt mõni tavaline pick-up millele Mercedese logo külge kruvitud.

Oled Navaras istunud? Minu arvates on Nissan väga hea põhi kastiauto tegemiseks.

Video ja piltide alusel on lootust, et Nissani inimvaenulik sisu on saanud vähe kobedama kuue. Kahju muidugi, et see räme telekas armatuurile on tõstetud, aga juu nii on popp...
Vasta
#4
Ei ole, aga selleks ongi Navara, milleks seda MB logo sinna kleepida. Samuti ma ei arva, et Navara vmt on halb auto vmt. Mercedes on olnud teerajaja autotööstuses nii oma insenertehnilise baasi kui ka lahenduste osas. Selline mudel minu arvates seda põhiväärtust ei oma, pigem tänapäevase trendi järgi finatsistide poolt algatuse saanud projekt.
Cl55 AMG
Vasta
#5
(04-08-2017, 11:50 AM)Ogadik Kirjutas: ...
pigem tänapäevase trendi järgi finatsistide poolt algatuse saanud projekt.

Nii on.

Ma ei ole küll MB uue disainisuuna fän, aga X larhv on Uue Navara omast silmasõbralikum küll. Väidetavalt on erinevad ka kabiini katteplekid ja kasti välisdisain. Pole kõrvuti näinud, ei oska kommenteerida.

Tea, millal esimene X Eestisse jõuab? Kodulehel pole veel seda mudelit üldse näha.
Vasta
#6
Harjumatu, ei muud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
usa versioon on minuarust kordades "ägedama" lahenduse saanud kui see NAVARA
http://americancarsamericangirls.com/sho...ss-pickup/

http://www.carscoops.com/2016/11/mercede...-make.html
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#8
See "usa versioon" on concept, mitte reaalselt müüki tulev auto.
USA mõistes on ta niikuinii liiga väike, võrreldes Fordi, Dodge või ka sealse Nissani mõistes
Vasta
#9
Kui juba Maserati, Bentley ja Lamborghini hakkasid maastureid tegema ja Maserati lisas ka sõiduautode valikusse diiselmootori siis pole mingi ime et MB sugune gigant jätaks mingist turusegmendist kasumi teenimata. Mis on ju igati tervitatav-firma kasvab ainult võimsamaks mis lisab raha ka muude klasside arendamiseks.

Ennast jätab külmaks-esiots ok, tagaots veidi kole, mittemersulik aga sinna vist raske luugi tõttu midagi ilusamat disainida.
Vasta
#10
Nagu internetist lugeda võib, siis
X-klassi kastiauto lisandumisega mudelivalikusse täitis Mercedes seal seni esinenud tühiku.

Nissan Navaral põhinev auto. Eks MB on varemgi nii teinud. Meenub "pirukakäru" Citan, mille tegelikult ehitas MB jaoks valmis Renault.
See mudel Eestis eriliseks müügihitiks vist ei saanud. Eks näis kuidas kastiautoga läheb. Konkurents on muidugi tihe, Hiluxid ja Amarokid ning muud margid laiutavad juba ees.
Vasta
#11
Eks see rohkem US ja austraalia turule ole mõeldud. Neile kastikad meeldivad
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
Ma refereeriksin siin tuttava Tarmo Tomsoni FB postitust, kes käis Amaroki/Hiluxi/Rangeri/Navara võrdlustestil ning vastas küsimusele - Milline neist sümpatiseeris - järgmiselt:
"Oleneb otstarbest, kui sõidad üle poole ajast metsas, siis Hilux, kui sõidad tihti metsas, siis Amarok, kui satud natuke harvem metsa, siis Ranger, kui üldse kuskil ei sõida, siis Navara!"

Loodetavasti on MB midagi Navara kurvis kaldumisega suutnud ette võtta. Mulle kastikad muidu täitsa meeldivad, aga MB märgiga Nissan ei kutsu küll sugugi. Samas neil Renault-Nissaniga tarbeautode vallas koostöö sujub - Citan on ka ju rebadged Renault Kangoo. Äri on äri, puritaanid leiavad alati midagi viriseda. Smile
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#13
Päris rebadge see siiski pole.
Vedrustus käikakse Mercedes-Benz poolt ikkagi üle, sillad saavad laiema rööpe, raam tugevdatakse, pidurid tulevad 4x ketas, mootorid saavad jõudu juurde, lisaks on saada Mercedes-Benz enda v6 diisel.
Sisu on teine , iga kerepaneel samuti.
Kui välja tuleb, lähen huvipärast kindlasti proovima.

Citani puhul käidi samuti vedrustus üle ja lisati Mercedes-Benz enda ABS süsteem. Salongis olid väiksemad muutused, elekter oli renualti oma, et Xentryga saaks diagnoosida, pandi karp vahele, mis "tõlgis Renaulti Mercedeseks".
Vasta
#14
meile vist sel aastal ei jõua:
In Europe, Africa, South America and other markets, though, the X-Class is a go. It will be sold as part of the Mercedes-Benz Vans division,
and it's expected to go on sale in Europe this November, starting around €37,000 ($42,758).
Other markets will see the X-Class starting in 2018 or 2019.
Vasta
#15
Sai ühe ürituse raames X-klassiga 250 km maha sõidetud, nii roolis kui ka kõrval istmel. Sõit möödus põhiliselt mööda vähema tähtsusega maanteed, mis oli konarlik ning jääs. Üllatavalt mugav, sõitmine ära ei väsitanud, meenutas väga glc'd. Küllaltki vaikne, taga ots oli stabiilne ega põrganud.
Mina jäin salongiga rahule, armatuur on pealt pehme, alt osa plast. Navaraga on sama, vaid käigukang, A-piilarid, käetugu ja istmepõhjad, ülejäänud on siiski Mercedes-Benz poolt üle käidud. Võhik sellest aru ei saaks, et algmaterjaliks on Navara. Üllatavalt hästi läks auto soojaks ja salongis üle 19 kaadi naljalt keerata polnud mõtet, kippus juba palavaks minema, kuigi väljas oli keskeltläbi -15 kraadi.
Mootor ja kast pärinevad Nissanilt, törts jõuetu tundus, aga 642 parandab selle vea.
Tundsin puudust keskkonsooli panipaikadest, sest telefoni või joogipudelit kuskile otseselt panna pole. Käetugi oleks võinud pikem ja kõrgamal asetseda.
[Pilt: IMG_6828.JPG]
[Pilt: IMG_6818.JPG]
[Pilt: IMG_6819.JPG]
[Pilt: IMG_6817.JPG]
Vasta
#16
Mingi hetk vist pidi tulema ka võimsam mootor ja MB 4 Matic nelikvedu. Talvekatel ehk saate näha olemasolevat.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#17
(14-01-2018, 11:19 PM)indrek Kirjutas: ...
Talvekatel ehk saate näha olemasolevat.

See on hea uudis.Thumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  V-KLASS 2015 armatuuri alune juhtmestik Raiki 1 155 07-11-2023, 05:14 PM
Viimane postitus: chrishere
  V-klass tossab Jusspoiss 1 306 15-05-2023, 07:25 PM
Viimane postitus: jsv
  MB v-klass, kapotiandur Ellu 5 1,021 07-01-2023, 05:56 PM
Viimane postitus: juulius1
  V Klass 2015 spido pime hammer 0 642 29-10-2021, 09:17 AM
Viimane postitus: hammer
  V klass 250 Argoh 5 1,557 16-05-2021, 09:40 PM
Viimane postitus: Randar
  v-klass manuaaliks w638 allan23 1 2,736 23-02-2019, 01:14 PM
Viimane postitus: stihl
  v klass 638 18'' rehv allan23 5 5,625 19-12-2017, 02:40 PM
Viimane postitus: Remmelgas
  w638 v klass ukse juhtmed allan23 3 4,417 03-09-2016, 07:44 AM
Viimane postitus: Henry
  v-klass v220cdi 2000.a. õhkvedrustuse juhtmete markeering andrese61 0 1,940 04-10-2013, 04:52 PM
Viimane postitus: andrese61
  v-klass (v.a.2001) automaatkasi mure. sunny 1 3,212 06-09-2010, 07:05 PM
Viimane postitus: Randar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne