11-09-2014, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2014, 11:18 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Teen lahti ühe lõimeotsa, mis puudutab vanemate autode puhul tülika probleemi järelmeid.
Eks kõik ole märganud, et meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatav löga kipub korroloomale hirmhead pesamaterjali pakkuma. Olen ise korduvalt olematuks muutunud torusid asendanud nii vase kui voolikuga, olenevalt probleemi juurdepääsetavusest.
Kuid nüüd olen sattunud probleemi otsa, mida ei oska kusagilt harutama hakata.
Patsiendiks on V126 500 SEL '86, millele mädanesid läbi sillapealsed torud. Need sai asendatud 10 bar voolikuga. Selle tulemusena tekkis autole huvitav omadus: mootor käivitub normaalselt ja sureb välja paari sekundiga. Kütuserõhu mõõtmisel selgus huvitav nüanss: 10 bar manomeeter läheb teisele ringile...
Ehk tagasivool on umbes. Paaki puhuda ma ei suuda. Samas metallvardaga voolikuotsast sisse pugedes on näha ja tunda, et mingit takistust enne paagisisest (varras läheb selgelt paaki sisse) metallseina ees ei ole.
Kas seal on miskine klapp? Mille peale see klapp rakendub?
Kui klappi pole, siis mis tagasivoolu takistab? Soga vardaga koos välja ei tule... Kütus peale jookseb kenasti, 10 l väljub külmkäivituspihusti torust viie minutiga
On kellegi äkki jagada paagi lõiget kütusevõtturi kohast? Või kogemust säärase probleemi kõrvaldamiseks. Pikk voolik paagikorgist läbi ei lähe arvesse...
Paagi eemaldamise juhendis: http://www.benzworld.org/forums/attachme...47-700.pdf on väide, et 140 mmni lähendatud vändakujulise peaga 19 mm võti peaks sobima. Pean proovima, ehk tõesti aitab võtme lühemakssaagimine võtit keeramiseks peale sobitada.
Eks kõik ole märganud, et meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatav löga kipub korroloomale hirmhead pesamaterjali pakkuma. Olen ise korduvalt olematuks muutunud torusid asendanud nii vase kui voolikuga, olenevalt probleemi juurdepääsetavusest.
Kuid nüüd olen sattunud probleemi otsa, mida ei oska kusagilt harutama hakata.
Patsiendiks on V126 500 SEL '86, millele mädanesid läbi sillapealsed torud. Need sai asendatud 10 bar voolikuga. Selle tulemusena tekkis autole huvitav omadus: mootor käivitub normaalselt ja sureb välja paari sekundiga. Kütuserõhu mõõtmisel selgus huvitav nüanss: 10 bar manomeeter läheb teisele ringile...
Ehk tagasivool on umbes. Paaki puhuda ma ei suuda. Samas metallvardaga voolikuotsast sisse pugedes on näha ja tunda, et mingit takistust enne paagisisest (varras läheb selgelt paaki sisse) metallseina ees ei ole.
Kas seal on miskine klapp? Mille peale see klapp rakendub?
Kui klappi pole, siis mis tagasivoolu takistab? Soga vardaga koos välja ei tule... Kütus peale jookseb kenasti, 10 l väljub külmkäivituspihusti torust viie minutiga
On kellegi äkki jagada paagi lõiget kütusevõtturi kohast? Või kogemust säärase probleemi kõrvaldamiseks. Pikk voolik paagikorgist läbi ei lähe arvesse...
Paagi eemaldamise juhendis: http://www.benzworld.org/forums/attachme...47-700.pdf on väide, et 140 mmni lähendatud vändakujulise peaga 19 mm võti peaks sobima. Pean proovima, ehk tõesti aitab võtme lühemakssaagimine võtit keeramiseks peale sobitada.