29-12-2013, 12:51 PM
On tekkinud huvi soetada endale G klass ja kindlasti diisel.
Kuidas on lood G klassi varuosa hindadega? Palun jagage kogemusi.
Kuidas on lood G klassi varuosa hindadega? Palun jagage kogemusi.
G klass
|
29-12-2013, 12:51 PM
On tekkinud huvi soetada endale G klass ja kindlasti diisel.
Kuidas on lood G klassi varuosa hindadega? Palun jagage kogemusi.
29-12-2013, 01:45 PM
Kõigepealt võiksid valgustada, mis aastakäigust sa huvitatud oled.
Üldistades on G-klassi varuosad üle keskmise kallimad. Enamus juppe on saada vaid A-osadena. Aga hindu uurides ei tundu G just kõige õigem valik. St lähenemine on vale sellise auto puhul. Tegemist pole kindlasti öko autoga.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-12-2013, 02:01 PM
Aastakäik vöiks olla 2003-2005 ja läbisöit 200-250 000.Huvi on soetada see masin eelköige kui stiilne hobiauto ja ökonoomiat ma selliselt masinast eriti ei ootagi. Mootorite poolelt olen eelnevalt välja praakinud V8 4,0 184Kw diisli.
Eelköige huvitab mind G seeria transmissiooni vastupidavus. Igatsorti info ja kogemuste eest juba ette köigile suured tänud.
29-12-2013, 02:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2013, 02:07 PM ja muutjaks oli hents99.)
Mulle on silma jäänud see aparaat:
http://www.auto24.ee/used/1371522 Tundub diislitest selline mõistlik valik. Rohkem paraku ei tea tast midagi. Mulle kui punase värvi austajale väga meelepärane, ehkki diisel. Ülekandeprobleemid on vist pigem 400CDI`iga, sest tal on väänet päris palju, mis paraku kulutab kogu ülekannet mehiselt. Lahjematega pole neid probleeme juhtunud kuulma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-12-2013, 02:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2013, 02:30 PM ja muutjaks oli Vello65.)
Sul on Hents hea maitse. Olen ka ise seda masinat a24-silmanud ja lähen vaatama. Läbisöit tundub kull kahtlaselt väike olema sellel autol. 400 CDI on mootorina juba ise paras probleem.
29-12-2013, 02:24 PM
Seda punast saab chippida ka
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-12-2013, 03:22 PM
Kui tekkib tõsisem ostuhuvi punase G suhtes, andke PSis märku. Auto peaks olema väga korralik.
29-12-2013, 04:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 12:30 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Võin öelda et G on lahe. Täiesti ainulaadne elamus-selline minitank. Mulle meeldib et ka aastal 2013 valmistatakse teda endiselt käsitööna Austrias nagu 1979. Militaartaust ja eelkõige loomulikult DISAIN. Mingid X5, Q7, Cayenne jne jätavad absoluutselt külmaks. Isegi ML, GL jne.
400CDI pidi olema tõesti katastroof kuigi väga heade võimsusnäitajatega-vääne 560Nm ja võrdlemisi öko-linnas 16L/100km. Ka ise välistasin selle pärast pikki pikki foorumite lugemist. Nagu aru olen saanud siis CDI põhilisi probleeme pihustites mis meie solgiga katki lähevad ja auto lihtsalt ei käivitu kuna ei teki piisavat survet (vist 200bar). Hobiautoks valiksin siiski suht lollikindla kuigi januse bensuka (väike kilometraazh ja V8 lõrin teeb selle kuhjaga tasa)-G500 218kW hetkel ainuke 2002 27.000.- http://www.auto24.ee/used/1632734 või kui rahakott lubab siis loomulikult G55 AMG Kompressori (aastast sõltuvalt 350 / 368 / 373kW). Hiljuti müügis väga korralik 2004 must A.R.T. bodykitiga G55K 38.000.- http://www.auto24.ee/used/1624499 , omanik tahtis lihtsalt uuemat kusjuures samuti kompressorit mitte G63 Bi-Turbot-kompressor pidi võrreldes turbodega loom olema. Vahepeal oli ka must Brabuse esiosaga 2006 G55K samuti u 38.000.- kuid selle müüja vene naine kelle tausta ei tea. Suurem facelift tuli 2001 muutes eelkõige sisu ehk armatuuri. Järgmine 2009 (samuti eelkõige sisu) ja nüüd 2014 (välimus+sisu). Kui vana sisu ei kohuta siis pommikindlaim diisel G300TD 130kW. Mingid maailmarändurid lasid vastupidavuse mõttes vahetada ka CDI selle vana diisliga. Tuuninguvaba 1993 G350 9900.- VÄGA pikalt (aastaid) müügis olnud seega peaks olema ka tingimisvaru http://www.auto24.ee/used/725787 Kuskil peaks väga põhjalik jutt olema endise omaniku Roltz poolt kes omas just 2003 G400 CDI-d. Varuosad pigem kallid ja paljud tõesti vaid A-osana. Mootorist olenemata soovitan KINDLASTI G ära proovida-võid täiesti ära armuda
30-12-2013, 12:55 AM
400 CDI'il on ülekandes nõrgaks kohaks turbiin/kast. (150-200t km ongi selle eluiga).
Mootorist on siin räägitud küll ja küll. Kui jutt on hobiautost ja ökonoomsust taga ei aja, siis igal juhul soovitaks bensukat. See G55, mille kuulutusest jutt oli, on väga heas hinna/kvaliteedi suhtes.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
27-01-2014, 12:57 PM
kas teemaalgatajal on mõni G juba õuele ka veerenud? hea meelega loeks kasutajate kogumusi ja hinnanguid antud mudelile...G on pmst lemmik MB mudel ja lootust on et ühel päeval omalegi midagi sellist kannatab soetada. Tegelikult võiks isegi praegu omale midagi muretseda, aga sellist nagu hing ihkab, selleks veel läheb "natuke" aega
05-03-2014, 10:43 AM
(29-12-2013, 04:42 PM)nostromo Kirjutas: Kui vana sisu ei kohuta siis pommikindlaim diisel G350TD 100kW. Mingid maailmarändurid lasid vastupidavuse mõttes vahetada ka CDI selle vana diisliga. Kommentaariks vanemate diislite kohta. Ülalmainitud diiselmootorit ei loeta G peal eriti heaks valikuks. Probleeme on ülekuumenemisest tingitud riketega. Parimaks vanemaks diiselmootoriks on G300TD 130kw. Sama mootoriga autosid kasutas ka ümber maailma veerenud Rolling Estonians seltskond. Olen ise sellise mootoriga G-d pidanud ja läbinud ~150tuh km 4 aastaga. Mootoriga probleeme ei olnud, kuid kere kippus ümbert ära roostetama. Olen 5 aastat pidanud ka vanemat lühikese kerega G300D-d, millel on 83kw. Tegu on 6 silindrilise vabalthingava mootoriga, mis on tõeliselt pommikindel. Täna ostaksin endale hobiautoks just sellise G. Sihipärasel kasutamisel (mets, maastik, töötegemine) parim valik. Kuigi võimsust ei ole just üleliia, on G-l olemas aeglustiga vahekast, mida saab alati julgelt kasutada G võlu tuleb välja just rasketes ja vastupidavust nõudvates oludes. Kõik lukustatavad diffrid (esimene, keskmine ja tagumine) on tegelikult super omadus ja toovad selle auto läbi täiesti võimatutest kohtadest. Linnavahel kruiisides tuleb välja vaid murdosa selle auto tegelikest võimetest. Kaur
05-03-2014, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2014, 11:51 AM ja muutjaks oli nostromo.)
My bad, ajasin sassi need 100kW ja 130kW diislid.
Kaur, ega sa juhuslikult seda 1991 G300 83kW 8200.- ei müü, tuli müüki ca kuu tagasi ja jäi kohe silma kui tuuninguga rikkumata korralik isend: http://www.auto24.ee/used/1689799 G on geniaalne auto kuid vahel sooviks ka midagi kergemat ja kurvisuutlikumat-ideaalne oleks kõrvale omada ka mõnda AMG SL-i või CL-i.
05-03-2014, 02:45 PM
08-03-2014, 11:58 AM
Antud hetkel tundub oma hinda väärt olema see isend:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1696368 Paraku pole vaatama jõudnud. Sai seal kord üht volvot vaatamas käidud, mis isegi kehvadel piltidel jätis 10x sümpaatsema mulje kui tegelikus oli. Sellega paraku tõrjub selline plats mind ka oma edaspidiste pakkumistega, aga mine sa tea, ehk on erandeid. Läbisõit on rõõmustav minujaoks ja välimus/sisemus paistavad ka piltidel korras olevat. Keegi ehk on lähemalt juba käinud uurimas?
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
08-03-2014, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 12:28 PM ja muutjaks oli nostromo.)
G400 CDI 184kW diislitest kõige probleemsem kuigi jah 11a vanal autol 60k ls küll uskumatu-käidud vist paraadil ainult.
Kui leiaksid 10k juurde soovitan uurida kas see veel alles: http://www.auto24.ee/used/1624499
08-03-2014, 10:22 PM
see on muidugi uskumatu kuidas üks auto võib hinda hoida ! ausalt öeldes ........ andke mulle andeks aga sõidumõnu selle autoga ei saa ja respect MB-le ,et nad on suutnud auto ehitada millest on saanud legend !
ärge näkku lööge aga ebamugavamat autot annab otsida...... olen proovinud nii vanemat kui ka uuemat G-d aga see auto on ehitatud ikkagi MB manjakile ja ikkagi see auto meeldib ka mulle ja ma ei tea mis on selle põhjuseks,tõesti see auto ongi HOBIAUTO suure tähega !
08-03-2014, 10:58 PM
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1696368
Kui antud auto ülevaatus ajalugu uurida siis selgub et sellega on aastas nii 5000 km ainult sõidetud. Kõik on muidugi kinni uskumises. Ülevaatuste ajalugu: Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit 30.10.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.10.2014 57448 18.10.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.10.2012 47546 23.09.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.10.2010 37229 17.01.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.10.2008 24853 Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Saksamaa Liitvabariik
09-03-2014, 08:34 AM
(08-03-2014, 10:22 PM)arcar Kirjutas: see on muidugi uskumatu kuidas üks auto võib hinda hoida ! ausalt öeldes ........ andke mulle andeks aga sõidumõnu selle autoga ei saa Tule maastikule ja räägime uuesti. Selle auto koht on seal, kus sõiduauto jääb füüsiliselt kinni. Mitte edevuse laadal linnatänavatel ukerdades.
09-03-2014, 06:12 PM
(09-03-2014, 08:34 AM)v6sa Kirjutas:ses suhtes on sul õigus,ma pidasin silmas igapäeva kulgemist,maastikul on G tõesti asendamatu ! aga 30000 euri eest ma arvan ei osta seda autot keegi endale,et mööda mülkaid sõita(08-03-2014, 10:22 PM)arcar Kirjutas: see on muidugi uskumatu kuidas üks auto võib hinda hoida ! ausalt öeldes ........ andke mulle andeks aga sõidumõnu selle autoga ei saa
10-03-2014, 10:28 AM
(09-03-2014, 06:12 PM)arcar Kirjutas: ... Ära alahinda inimeste edevust. G400CDI on iseenesest sigahea käruvedur ja täiesti pädev maastikumasin. Hind aga räägib tõsiasjast, et seda autot väga müüa ei soovita, see on lihtsalt müügis - kunagi ei tea, millised soovid järgmisel lototvõitjal on Pealegi on <100 kkm sõitnud G sisuliselt uus, kui vähegi auto eest hoolt kantud on. Uue hinda saame me aga kõik netist vaadata... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|