Teema hinnang:
  • 5Hääli - 3.4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lesven OÜ
#81
(25-09-2013, 01:56 AM)Mike22 Kirjutas: Minule ka Lesven ei vasta mailidele.
Hort Auto, näiteks, vastab kohe samal päeval. Kuhu ma enda auto viin? Arvake nüüd ära. Aga see selleks.

Ma ei kujuta küll ette, miks peaks keegi üldse autole remondiaega läbi maili kirja panema.

Helistage, vastavad, kurdad mure, panevad aja kirja. Miks peab maile üldse kuskile autoremonti saatma.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#82
(25-09-2013, 09:12 AM)indrek Kirjutas:
(25-09-2013, 01:56 AM)Mike22 Kirjutas: Minule ka Lesven ei vasta mailidele.
Hort Auto, näiteks, vastab kohe samal päeval. Kuhu ma enda auto viin? Arvake nüüd ära. Aga see selleks.

Ma ei kujuta küll ette, miks peaks keegi üldse autole remondiaega läbi maili kirja panema.

Helistage, vastavad, kurdad mure, panevad aja kirja. Miks peab maile üldse kuskile autoremonti saatma.
Osadele hinda küsitakse ikka läbi e-posti, eriti kui on võimalus originaalkoodid lisaks VIN-le ette anda.
Vasta
#83
(25-09-2013, 09:12 AM)indrek Kirjutas:
(25-09-2013, 01:56 AM)Mike22 Kirjutas: Minule ka Lesven ei vasta mailidele.
Hort Auto, näiteks, vastab kohe samal päeval. Kuhu ma enda auto viin? Arvake nüüd ära. Aga see selleks.

Ma ei kujuta küll ette, miks peaks keegi üldse autole remondiaega läbi maili kirja panema.

Helistage, vastavad, kurdad mure, panevad aja kirja. Miks peab maile üldse kuskile autoremonti saatma.

Indrek, miks nad siis ise oma kodulehel sellise kirjaliku variandi välja pakuvad kontakteerumiseks?

Mulle küll vastati.
Vasta
#84
(25-09-2013, 09:12 AM)indrek Kirjutas: Ma ei kujuta küll ette, miks peaks keegi üldse autole remondiaega läbi maili kirja panema.

Helistage, vastavad, kurdad mure, panevad aja kirja. Miks peab maile üldse kuskile autoremonti saatma.

Inimestel on erinevad eelistused, kuidas suhelda. Lesven ise otsustab, millise mulje ta soovib oma klientidele jätta - kas vastab e-mailidele või mitte. Minule jäid nad ka kunagi ühe e-maili võlgu. Kui nad leiavad, et neil on piisav kliendibaas ja nad saavad lubada e-mailidele mittevastamist, siis see on nende otsus.
Üldiselt olen märganud trendi, et autoremondi töökojad ja ka varuosade müüjad suures osas ei pane suurt rõhku klienditeenindusele. Tihtipeale tunned, et pead paluma, et keegi su raha vastu võtaks vmt.



Vasta
#85
Miks helistada kui emaili teel saab tasuta hinnapäringu teha? Pakuvad ju ise kodulehel sellist kontakt viisi. Paljud kliendid näiteks ei asu koguaeg Eestis, ja iga kord välismaalt helistada on kallis.
Vasta
#86
(25-09-2013, 11:52 AM)Mike22 Kirjutas: Miks helistada kui emaili teel saab tasuta hinnapäringu teha? Pakuvad ju ise kodulehel sellist kontakt viisi. Paljud kliendid näiteks ei asu koguaeg Eestis, ja iga kord välismaalt helistada on kallis.


Jah, eks mõneti tõesti, kui mailiaadress on pandud, aga need "tasuta hinnapäringud" tüütavad lõpuks ära, sest paistab, et ühed ja samad inimesed kirjutavad mitmetesse, mitmetesse firmadesse ja enamjuhul ainult kiibitsevad. Eks lõpuks ei viitsiks isegi enam vastata
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#87
Minu kogemus selline, et läksin kohale ja rääkisin oma ostusoovi. Saadeti minema ja lubati hinnapakkumine meilile saata. Ootan juba 1,5 kuud. Aga muidu toredad mehed, pole neil häda midagi.
Vasta
#88
Üks kokkupuude on Lesveniga, ei teagi kas oli mõistlik või pigem negatiivne. Käisin E220 ja kõrgsurvepumba murega seal, lõpptulemusena auto korda ei saanud (vahetati mingeid pisividinaid veidi) ja pidin maksma ~200 €. Loodan siin, et hind läks tõesti ausate töötundide arvelt nii suureks, mitte mingi muu susservusseri tõttu.
Vasta
#89
Ma olen oma autoga päris mitmes kohas käinud ja pole neist ükski ideaalne. Silberauto-s suudeti pidurisadulal õhutusniplil keere maha keerata ja see kuidagi viltu sisse suruda. Ei olnud meeldiv tunne, kui hiljem teada sain, et pidurõli sealt lekib.
Ei hakka kedagi kaitsma ega halvustama, kuid ehk Lesveni klienditeenindaja lihtsalt omamoodi musta/iroonilise huumoriga!?
Vasta
#90
Miskipärast jääb tunne, et kui sul näiteks 90.a. auto, järelikult raha pole ja ei panustata klienditeenindusele eriti, see pole ainult Lesveni teema.
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#91
(25-09-2013, 07:27 PM)secman Kirjutas: Miskipärast jääb tunne, et kui sul näiteks 90.a. auto, järelikult raha pole ja ei panustata klienditeenindusele eriti, see pole ainult Lesveni teema.
Ma ei usu,et see teenindaja arvab sama moodi,sest ta nii kaua töötab mersuga,ta lihtsalt ei austa kliente.
Andresi keldris 15 aastat tagasi ta oli sama loll,ainul ta vist ei loe ,et ajad on muutunud ja varuosi saab ostma teisest kohas ka.
Ma lihtsalt aru ei saa,miks ta nii kaua töötab selles firmas ja nüüd teenindab rahvas,tema elu koht on romulas, siis võib olla tuleb talle meelde,kuidas USAs Mercedes-Benz VIN kood välja näeb.


(25-09-2013, 06:56 PM)väikemees Kirjutas: Ma olen oma autoga päris mitmes kohas käinud ja pole neist ükski ideaalne. Silberauto-s suudeti pidurisadulal õhutusniplil keere maha keerata ja see kuidagi viltu sisse suruda. Ei olnud meeldiv tunne, kui hiljem teada sain, et pidurõli sealt lekib.
Ei hakka kedagi kaitsma ega halvustama, kuid ehk Lesveni klienditeenindaja lihtsalt omamoodi musta/iroonilise huumoriga!?
Õige,ta on kõigi peal teenindaja ja las ta teenindab,saab raha selle ees.
Enda loll huumor las ta hoiab enda sõbra või pere jaoks.
Vasta
#92
Täname, et juhtisite tähelpanu meie puudustele kollektiivis. Püüame edaspidi olla kliendisõbralikumad ja hoolsamad oma töös. Oleme juhtinud tähelepanu ka töötajatele, et selliseid olukordi enam ei tekiks. Probleemide korral oleks hea, kui te pööraksite meie tähelepanu sellele koheselt, et me saaksime sellega tegeleda operatiivselt ja võtta vastu meetmeid.
Loodame heale edaspidisele koostööle ja vabandame, et selline olukord on tekkinud meie poolt. Lisaks muudame oma kodulehe ümber , sest üks maili aadress ei ole hetkel enam kasutusel. Võimalusel kasutada helistamist või sepamb@gmail.com . Peatselt teavitame kodulehe muutusest, kui kõik on korras.

Lugupidamisega
Lesven OÜ
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#93
Väga tore, et kuulatakse ja lubatakse. Minul pole probleemi, olen siuke püsikunde ja harjunud järgi jooksma, aga usun, et uus klient ootab pigem rohkem sõbralikkust ja inimest tööde vastuvõtu toas.

Teil suur probleem ongi see, et teil pole 100% inimest "leti taga" kes töid vastu võtab.

Vbla oleks aeg mõelda sellele, et tööde vastuvõtmine käib kaupluses, kas siis lisainimese näol vms, sest hetkel seal niikuinii hullumaja..

Aga alati on uue kliendi jaoks oluline töö vastuvõtu sujuvus ja kui sisse astudes kedagi pole, kelle juurde pöörduda, siis on juba pahasti, eriti uue kunde joaks.

Teil seal sebimine käib ja minule täitsa harjumuspärane, aga alati on minu poolt suunatud uued kliendid just kirjeldanud seda meistri otsimist garaazi pealt ja uus inimene ei oska ka nägu pidi Teid otsida ju.


(26-09-2013, 03:00 PM)Joonas Kirjutas: Täname, et juhtisite tähelpanu meie puudustele kollektiivis. Püüame edaspidi olla kliendisõbralikumad ja hoolsamad oma töös. Oleme juhtinud tähelepanu ka töötajatele, et selliseid olukordi enam ei tekiks. Probleemide korral oleks hea, kui te pööraksite meie tähelepanu sellele koheselt, et me saaksime sellega tegeleda operatiivselt ja võtta vastu meetmeid.
Loodame heale edaspidisele koostööle ja vabandame, et selline olukord on tekkinud meie poolt. Lisaks muudame oma kodulehe ümber , sest üks maili aadress ei ole hetkel enam kasutusel. Võimalusel kasutada helistamist või sepamb@gmail.com . Peatselt teavitame kodulehe muutusest, kui kõik on korras.

Lugupidamisega
Lesven OÜ

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#94
Mul väga hea meel, et keegi juhatusest lõpuks kirjutas siia, loodan et tulevikus ei teki enam selliseid kokkupõrkeid ja teeme koostööd nagu vanasti.
Vasta
#95
Kui olin noorem, jõlkusin kasuisaga "Kadaka Imre" garaaži ümbruses, kui kasuisa oma Mersusid parandada lasi. Nüüd, kus olen endale ja naisele MB-d soetanud, remondin ka ise autosid Suur-Sõjamäel "uues asukohas".

Täna sain aga varuosade osakonnast väga konkreetse teate, et nemad varuosakoode klientidele ei väljasta, eesmärgiga, et klient ostaks just neilt. Ehk kui ma tahan mujalt, soodsamalt juppi otsida, siis nemad mulle koodi ei anna, et seda teha. Kuigi diagnostikatööd töö lõpetanud jupi leidmiseks said tehtud just Lesvenis. Täiesti arusaamatu suhtumine.

Üldiselt ei oleks see probleem, aga mõni jupp lihtsalt on nii spetsiifiline, et varuosade pakkujad soovivad koodi, et kindlasti õige jupp tellida.

Kurb, just peale eelmist remonti kiitlesin ühe "MB-tuttava" ees, et hea koht ikka. Mina kolin oma 2 Mercedest nüüd DMG Autosse. Loodan, et taolise seisukohta võtmine tasub ära kliendi kaotuse. Edu!
Vasta
#96
Varuosade OE numbreid ei väljasta minu teada ka Silberauto ning ka muud margiesindused. Kui esindus teeb sulle remondikalkulatsiooni, siis sellel OE numbreid ei ole või on mingid "lambikoodid". See on tegelikult normaalne, et kliendil ei tekiks kiusatust minna mujale (kasvõi näiteks mõnda e poodi) ostma, kuigi musta töö varuosade otsimise näol on teinud ära esinduse klienditeenindaja. Seega saan ma Lesvenist täiesti aru. Kui sa tahad OE koode otsida, siis soeta endale raha eest varuosaproge (MB puhul on selle nimi äkki EPC), otsi koodid välja ja mine osta neid siis mõnest varuosapoest või e poest.

Samamoodi, kui lähed mõnda salongi köögimööblit tellima ning klienditeenindaja joonistab sulle arvutis köögimööbli joonise, siis seda joonist niisama nad sulle välja trükkida ja kaasa anda ei taha. Põhjus sama, on oht et sa jooksed selle köögimööbli joonisega mõnda teise salongi, äkki saab odavamalt.

Loodan, et mu selgitus oli arusaadav. Ma ise Lesvenis ei tööta.
Vasta
#97
(11-11-2013, 09:31 PM)kaupo51 Kirjutas: Varuosade OE numbreid ei väljasta minu teada ka Silberauto ning ka muud margiesindused. Kui esindus teeb sulle remondikalkulatsiooni, siis sellel OE numbreid ei ole või on mingid "lambikoodid". See on tegelikult normaalne, et kliendil ei tekiks kiusatust minna mujale (kasvõi näiteks mõnda e poodi) ostma, kuigi musta töö varuosade otsimise näol on teinud ära esinduse klienditeenindaja. Seega saan ma Lesvenist täiesti aru. Kui sa tahad OE koode otsida, siis soeta endale raha eest varuosaproge (MB puhul on selle nimi äkki EPC), otsi koodid välja ja mine osta neid siis mõnest varuosapoest või e poest.

Samamoodi, kui lähed mõnda salongi köögimööblit tellima ning klienditeenindaja joonistab sulle arvutis köögimööbli joonise, siis seda joonist niisama nad sulle välja trükkida ja kaasa anda ei taha. Põhjus sama, on oht et sa jooksed selle köögimööbli joonisega mõnda teise salongi, äkki saab odavamalt.

Loodan, et mu selgitus oli arusaadav. Ma ise Lesvenis ei tööta.


Ja nii ongi. Kõikidel klubi liiktmetel on näiteks võimalus tasuta kasutada EPC veebitarkvara, samuti ka remondikataloogi.

See ka järgmine hea põhjus klubi liikmeskonda kuuluda
Vasta
#98
Tänud selgituste eest. Kuid nagu ütlesin, siis konkureerival DMG Autol (tegeleb küll natuke uuemate autodega tüüpiliselt) sellega mingeid probleeme ei ole. Ju see oleneb inimesest ja mind isiklikult see häirib, kui töökoda ei anna mulle võimalust jupp mujalt osta. Lesven oli minu jaoks siiski remonditöökoda, mitte varuosade müüja, selleks on mul teised kontaktid.
Vasta
#99
Töökojad teenivad raha varuosa müügilt ja teenust osutades (sinu jaoks on see remonditunni hind). Usun, et ükski töökoda ei ole huvitatud, kui klient läheb sinna oma varuosadega, mis ta on mujalt ostnud. Otseselt seda keelata ei saa, aga kaudselt küll. Näiteks lihtne asi, nagu õlivahetus. Kui ostad filtri ja õli töökojast, siis on õlivahetuse ehk puhtalt töö hind näiteks 8.- €. Kui lähed oma filtri ja õöiga, siis maksad 15.- € ehk siis töökoda võtab saamata jäänud tulust vähemalt osa teistmoodi tagasi.

Kui mõni töökoda väljastab varuosade OE numbreid, siis ei saa talle seda pahaks panna, et ta seda teeb. Jupi mujalt ostmisega kaasnevad veel mõningad riskid. Oletame, et sa hakkad autol hammasrihma vahetama (automark ei oma tähtsust). Ostad poest selleks rihma, rullikud, veepumba. Viid töökotta, seal tehakse töö. 10 000 km pärst on rihm katki ja "klapid peas". Kes on süüdi? Töökojal on hea siis öelda, näe ise tõid jupid, mine klaari asju poega. Poemees võib öelda, nemad müüvad ainult kvaliteetset kaupa, mine klaari töökojaga, viga on kindlasti paigaldajas. Paras peavalu sinu kui kliendi jaoks. Oleks sa saanud täisteenuse (jupid+töö) töökojast, siis ajaksid nemad asju sinu eest ja hoolitseks, et kõik saaks kiirelt korda. Lihtsalt selline näide elust.
Vasta
Antud juhul on minu, kui kliendi jaoks see teenuse lisandväärtus, mida üks teenusepakkuja pakub, teine mitte. See ei pruugi olla traditsiooniline (nagu te väidate), kuid minu jaoks on elementaarne.

Sinu toodud näide on kindlasti teoreetiliselt võimalik ja kindlasti ka korduvalt juhtunud, kuid tõenäosus kvaliteetete juppide ostmisel ja (hetkel veel) ka minu silmis kvaliteetse töö pakkuja kasutamisel on väike. Kui taoline juhus esineb, on alati võimalik vajadusel tellida sõltumatu ekspertiis, kes teeb kindlaks, kas tegu on viletsa toote või viletsa paigaldusega - ja vastavalt tulemustele edasi toimetada.

Samuti nagu eelnevalt mainisite ei saa ma aru, miks mina, kui klient peaksin möllama kuskil EPC programmides. Ma olen eelnevalt kasutanud seda venekeelset (nime hetkel ei mäleta) lehte, kus olid kõik joonised ja koodid üleval - kuid seegi oli äärmiselt raskendatud minu jaoks, kuna ma ei ole automehhaaniku haridusega - ka asi, mida enamus töökojad peavad kliendi juures tänapäeval elementaarseks.

Soovin võimalust osta varuosa omale sobivast kohast. Ja seega ei peagi õigeks, kui töökoda sihilikult varjab minu eest koodi eesmärgiga ise rohkem kasumit teenida. Iga äriettevõte on loodud kasumi teenimiseks, kuid konkurentsivõimeline ettevõte ei tohiks minu silmis taoliseid võtteid (vähemalt mitte nii avalikult) kasutada. Oleks täiesti mõistetav olukord, kus tõesti OEM koode ei väljastata iga arvega, KUID - kui klient seda soovib ja küsib, ei tohiks probleeme olla. Neid kliente, kes mujalt leiavad odavamalt või üldse viitsivad varuosade otsimisega tegeleda mujalt, on kindlasti väga väike hulk.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne