Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E 250 2.5 R5 66kW
#1
Auto kuulutus asub siis siin: http://www.auto24.ee/used/1087529

Suhtlesin ise ka omanikuga, räägib et veermik ja mootor kõik korras, vajab sellist vähest iluravi ainult. Ülevaatus selle aasta lõpuni peaaegu, novembri kuuni. Küll aga küsimärgi all see,et auto pidavat pikka aega juba müügis olema, kas seda siis hinna poolest või on siis mingi kala millest ma veel teadlik ei ole. Endale väga meeldib see auto ning juba sai ka kokku lepitud, et teisipäevani hoiab kinni seda minu jaoks.
Kas keegi oskab julgustavaid või kritiseerivaid sõnu öelda millega tegu ning mis riskid on?
Juba on mainitud mulle,et tagasild peaks nõrk koht olema, teised jälle kiidavad maailma taevani, keda siis uskuda?
Tänud, kes vastata viitsivad Smile
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#2
Arevstama pead kindlasti sellega ,et auto on juba ju üle 25 aasta vana. Tagasild tegelt nõrk koht ei ole, seal on lihtsalt palju hoobasi ja pukse kuid kui nad kõik korras on siis kestavad.
Vasta
#3
Tagant ja eest rattad lääpas ei tundu olevat, müüja ka ise väitis, et veermik on korras. Kas kaua aegne müük võib olla hinnast tingitud?
Müüja ise väitis,et huvilisi pidi olema igalt poolt, ainult kes saab 5-ndal vaatama tulla jne. Pakkusin küll talle diili, et 700 kohe ja 100 eurot laenulepingule, aga too jäi vankumatult kindlaks 800 eurole. Niipalju andis armu, et kokkuleppeliselt võib siis hiljem ümber kirjutada.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#4
(03-03-2013, 08:07 PM)DieForADequila Kirjutas: ...
Kas keegi oskab julgustavaid või kritiseerivaid sõnu öelda millega tegu ning mis riskid on?
...

Peamine risk on hooletu omanik. Auto on ju vana ja kui ikka kuluosad on vahetamata jäetud, siis saab selle pidamine üks piin olema. Mitmikhoobtagavedrustus on hea näide - lõtkudega veermik teeb autost väga halvasti juhitava. Aga korras veermikuga sõidab lausa rööbastel.

Kui proovisõidul käitub auto tänapäevasele autole kohaselt, võib julgelt ära osta.

Samas ei tasu selles hinnaklassis imesid oodata - korras 124 on punniga samas hinnas ehk 3+ k€. 800 eest saad kas kere või tehnika. Või natuke kumbagi...

Diiselmootoriga 24 küljes ei olegi tükke, mille hind silmist vee välja võtaks.Eusa_dance

Manuaalkastiga isendil annab päris hea pildi üldisest seisukorrast see, kuidas auto käiguvahetustele reageerib. Kui hakkab ühtviisi hästi vedama nii väikese gaasiga kui põhjagaasiga, on kõik hästi. Kui aga tekib hüppamine, on veermikus ja jõuülekandes sedavõrd lõtke, et tekib resonants. Ühe lõtku kõrvaldamine on odav, kuid reeglina annvad paljud väikesed kokku ühe suure probleemi ja selel kõrvaldamine võib ületada auto ostuhinna...
Vasta
#5
Kindlasti tuleb uurida üle tagumiste vedrude kannud, kui need on korras siis pole hullu, muu on tehtav.
Näinud küll autosid mis pealt kenad kuid tagavedrud koos kannudega juba pagassi tulnudIcon_sad

Vasta
#6
Päris kindel, et selle raha eest ei saa sellist autot, et vaid istud ja sõidad. Selles vanuses masina kohta jääb määravaks eelmiste omanike hoolsus ja ostuhetke väljanägemine. Erilisi nõrkusi, lisaks nendele, mis juba eelnevalt öeldi, nagu pole. Kui ikka meeldib siis osta ära aga arvesta, et vähemalt samas summas investeeringud ootavad ees.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#7
Mulle meenub ka veel, et kardaani buksid on yks koht mis kulub kenasti kiiresti. Oeldakse,et mersudel miljoni mootor,vorreldes teiste autodega tundub mercedes olevat siis lausa kulda vaart, seda raagib muidugi ka hind auto eest.
Kui suur vahe voib olla mootori korrasolekul nende aastakaikudes mil 124 toodeti. Lopuks tuleb siis ikkagi jutust valja see, et mitte vahe pole kui vana auto ning mis hind, vaid voimalus, et korras voivad olla nad koik just nimelt siis nende vastupidavusele. Voi siiski oluliselt maaravaks voib saada nende vanus ja vastavalt rooste.
Vabandan tapitahtede puudumise ja kysimarkide parast, klaver on paraku selline, et ei anna valja neid hetkel.
Siiski ootan veel vastuseid ning tutvustavat juttu antud keretyybi ja koige sellega seonduva kohta, moningate kuluosade hinnad ei teeks ka paha.
Tundub, et pean teid endale mentoriteks valima ja selle arvamuse pohjal ka auto valima.
Muidu kui auto valimuse jargi valida, siis 600 eurosel ja 1000 eurosel on kyll yyratu vahe sees.Kindlasti voiks mainida milliste vigade puhul tuleks myyja pikalt saata.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#8
Kodutöö pead ikka ise ära tegema. Alusta näiteks siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
Vasta
#9
Mina ostsin endale 2 liitrise naftapressi, hinnaks oli 1000 euri, kätte sain tänu tuttavale 800-ga
Senised kulud on olnud, piduri klotsid, välimine alumine rooliots, pidurivoolik, käsipiduri klotsid ja vedrud.
Kütte kulu oli suvel: Mnt: 4, Linn: 6-7
Ja ma lähen alati sisetunde peale välja, kõik sõltub proovi sõidust...
Vasta
#10
Väga hea kuulda, olen ka korra ise 2.0 diisli otsa sattunud, aga paraku tookord jäi minek vähe vajaka. Muidugi 17 tollised veljed ka olid all, ehku sellepärast. Ei tea palju paraneks originaal suuruses velgedega kiirendus?
Kui kõrvale appi võtta 2.5 ja 3 liitrine mootor, siis jõu ja kütusesuhe võiks olla parematel milline?
Antud isendi kohta ma lugesin kusagilt välja,et kütusekulu peaks lausa 4 maanteel olema tehasest väljudes. Tundub väga ulmeline olevat, samuti ka see 2 liitrise diisli puhul 5 liitrit maantee peal kätte saada? Kuidas see võimalik? Jõud ju praktiliselt olematu auto kere kohta?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#11
No 250D maanteel 4 sajale on küll utoopiline,
200D aga maanteel 5 sajale on aga täitsa reaalne je endal kogetud.

300d automaadil , mida kah omatud, maantee ca 7 l linn 9-10.

Vasta
#12
Kuidas lood on 2,5 ja 3 liitrilistel?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#13
2,5 peaks maanteel manuaal kastiga võtma umbes 7 või 8. 3.0 umbes sama arv, kohati suurem.
Vasta
#14
Smile 
Automaatkastiga 2,5d võtab maanteel ca 6,5 Smile

(04-03-2013, 09:09 PM)kodutu Kirjutas: 2,5 peaks maanteel manuaal kastiga võtma umbes 7 või 8. 3.0 umbes sama arv, kohati suurem.

Vasta
#15
Kõigi õhust ja armastusest võetud ning lehmakoogi pealt ennustatud küttekulude ärahoidmiseks on olemas selline tore sait nagu:

http://www.mercefreaken.com/modellene/124/124.htm

Kus kõikide vanemate mersude kütusekulud kõikvõimalike mootorite ja automaat- ning manuaalkastidega ilusti välja toodud.

Veerandsada aastat vana mootori puhul lisada 1-2l ja ongi olemasThumbsup
Vasta
#16
Reaalne kulu vanale, kuid seades mootoriga säästukale oli nõks alla kaheksa. Automaat, kliimaseade, Raske Jalg...

Kui käru sabas oli, tuli liiter kuni 2 juurde.

Selle hinnaklassi autol ei tea keegi, mis see kütusekulu on. Igatahes mitte väiksem, kui tehasest lahkudes oli.
Vasta
#17
Veel viimased küsimused esitada.
Kui jahutusvedeliku potsikusse tulevad ülevoolust mullid tagasi sisse, kas võib kindel olla, et klapikambri kaan või plokk siis kõver? Ülevool on ikka see toru mis radika kõige ülevalt jookseb tagasi tosooli paaki? Ehk õhutus ka nagu ma aru saan?
Kuidas liigitada neid mootoreid nende tähiste ja numbrite järgi, näiteks M104?
Kuidas kontrollida veepumba töötamist? Et ikka korras oleks Smile
Kas ikkagi see 2,5 liitrine mootor on see õige? Öeldakse ju, et see ei ole ei üks ega teine. Pean siinkohal silmas 2 liitrist või 3 liitrist.
Mis võib olla viga kui tühikäik kõigub?

Usun, et kõik need vastused siin foorumis juba olemas, aga andke armu. Pea on nii sassis, et lihtsalt ei oska enam Big Grin
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#18
(06-03-2013, 10:08 PM)DieForADequila Kirjutas: Veel viimased küsimused esitada.
Kui jahutusvedeliku potsikusse tulevad ülevoolust mullid tagasi sisse, kas võib kindel olla, et klapikambri kaan või plokk siis kõver? Ülevool on ikka see toru mis radika kõige ülevalt jookseb tagasi tosooli paaki? Ehk õhutus ka nagu ma aru saan?
Kuidas liigitada neid mootoreid nende tähiste ja numbrite järgi, näiteks M104?
Kuidas kontrollida veepumba töötamist? Et ikka korras oleks Smile
Kas ikkagi see 2,5 liitrine mootor on see õige? Öeldakse ju, et see ei ole ei üks ega teine. Pean siinkohal silmas 2 liitrist või 3 liitrist.
Mis võib olla viga kui tühikäik kõigub?

Usun, et kõik need vastused siin foorumis juba olemas, aga andke armu. Pea on nii sassis, et lihtsalt ei oska enam Big Grin

Mullid ennustavad paha. Aga mida täpsemalt, näitab vaid lahkamine.
Võtad koodi ja vaatad, mida googel annab. Loogikat siin eriti ei ole. Tagumised kolm numbrit on mootori modifikatsioon, esimene iseloomustab mootori konfiguratsiooni. Siinse teema raames - OM602.xxx on viiesilindriline alukaanega diiselmootor. xxx näitavad nüansse (KSP seade, saastekontroll jms vidinad).
Veepumpa kontrollida ei saa mõistlikult. Ainus, mis peatset lõppu ennsutab, on mootori kuumenemine tühikäigul. Kuid ka seda võib põhjustada veel mitu viga.
Kakspool on pooletoobine - R5 ei käi ilusti. R6 on jaksukas ja käib hea häälega, R4 säästlik. R5 pole miskit. Aga saab hakkama.

Kui tühikäik kõigub, siis on probleemid KSPga. Või tühikäigu elektrilise tõstmisega, kui autol on kliima.
Vasta
#19
Helistasin ka veel ühele Mercedes-Benz müüjale. Mootoriks 2.0 diisel mis peale siis aretatud. Kõne käigus juba selgus, et tagant pagassiluuk ja sealt ümbrusest roostetab. Põhja all läbivaid auke ei pidavat olema ja mootor pidavat õline olema. Passis diisel mootor ümber pole vormistatud ning müüb 3 isik siis niiöelda.
Kes siis teemal silma peal hoiavad, teavad millega riskivad kui peaksid vaatama/ostma minema. Minu puhul jäi tehing katki.
Auto müügikuulutus asub siin: http://www.auto24.ee/used/1221821
Omab reaalselt kehtivad ülevaatust kuni 11.2013
Kindlustus kehtib
Avarii seisukordade üle ei tea öelda kuna pole vin koodi.
Numbrimärk: 769 VLP
Tundub, et täna jääb ka antud 2,5 liitrise mootoriga isendi ost katki. Ma ei taha oma ootusi rikkuda pooletoobiste mootoritega Smile
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#20
(07-03-2013, 11:47 AM)DieForADequila Kirjutas: Helistasin ka veel ühele Mercedes-Benz müüjale. Mootoriks 2.0 diisel mis peale siis aretatud. Kõne käigus juba selgus, et tagant pagassiluuk ja sealt ümbrusest roostetab. Põhja all läbivaid auke ei pidavat olema ja mootor pidavat õline olema. Passis diisel mootor ümber pole vormistatud ning müüb 3 isik siis niiöelda.
Kes siis teemal silma peal hoiavad, teavad millega riskivad kui peaksid vaatama/ostma minema. Minu puhul jäi tehing katki.
Auto müügikuulutus asub siin: http://www.auto24.ee/used/1221821
Omab reaalselt kehtivad ülevaatust kuni 11.2013
Kindlustus kehtib
Avarii seisukordade üle ei tea öelda kuna pole vin koodi.
Numbrimärk: 769 VLP
Tundub, et täna jääb ka antud 2,5 liitrise mootoriga isendi ost katki. Ma ei taha oma ootusi rikkuda pooletoobiste mootoritega Smile
Nojah, Unibrow Tagant roostetab, mootor õline, diisliks ümber pole vormistatud see ex 2,6 bensukas, tagatipuks läbi 3 isiku müüakse kah veel ja ostetud ülevaatus pealekauba, täis rullnoka laks, pealegi ei tea keegi mis kvaliteediga see ümberehitus tehtud on, mis differ all on, vibrad ja kolinad saab lisadeks kaasa.

Täitsa lahe oleks selle autoga sõita esimese politsei patrullini kes auto häält kuuleb ja siis huvi pärast andmebaasist järgi kontrollib, siis saavad kõik asjaga seotud piki päid ja jalgu ja vast tuntakse huvi kuskohast ja mil moel on saadud ülevaatus.

Igatahes väga hea et sellest siin teada andsid.


http://www.magazin.seti.ee/modules/Board...id=1019416

Jäi silma juhuslikult

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 690 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 425 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,190 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,262 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,032 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,783 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 13,902 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz S 350 3.5 110kW Treufeldt 17 13,730 07-04-2018, 09:16 AM
Viimane postitus: pikkvint
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,461 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
Big Grin Mercedes-Benz C 200 2.0 120kW uduvere 0 2,672 02-09-2017, 01:49 PM
Viimane postitus: uduvere



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne