18-10-2011, 06:35 PM
Nägin linnas sõites ära ja pold häda midagi - seest ja väljast viisakas.
Võta kui UP'ina!
Võta kui UP'ina!
m: mb w124 e500 300 turbo diesel motoriga 4000eur
|
18-10-2011, 06:35 PM
Nägin linnas sõites ära ja pold häda midagi - seest ja väljast viisakas.
Võta kui UP'ina!
19-10-2011, 07:36 PM
(18-09-2011, 07:46 PM)nostromo Kirjutas: Reaalne hind sellisel legol 1-2k eur Nähtud neid 1-2k w124 diisleid küll. Enamus laibaks sõidetud ja välimuselt ka ei midagi. See siin on minu arust küll ilus auto. Ja küsimus , et miks ei v6i diiselauto ilus olla? 5.0b ja 3.0 d , omavahel kõrvutada ei saa , aga kummagil on omad eelised.
19-10-2011, 10:33 PM
nostromo Kirjutas: Reaalne hind sellisel legol 1-2k eur
mine siis palun auto24.ee ja vaata mis sa 1-2k eest saad endale aga see auto igati viisakas ning seni kõige ilusam w124 mis näinud Edu Müümisel väga kena auto
19-10-2011, 10:39 PM
Kui see auto on diiselmootoriga E500, siis tavapärased kuluosad, nagu veermik, pidurid jms on ikka E500 omad? Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu? Või mida müüjale ütlema peaks, kui varuosi vaja osta?
19-10-2011, 11:00 PM
(19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Kui see auto on diiselmootoriga E500, siis tavapärased kuluosad, nagu veermik, pidurid jms on ikka E500 omad? Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu? Või mida müüjale ütlema peaks, kui varuosi vaja osta? kas tahad autot osta või niisama jalutad internetis ?
19-10-2011, 11:33 PM
(19-10-2011, 11:00 PM)arturmalcik Kirjutas:(19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Kui see auto on diiselmootoriga E500, siis tavapärased kuluosad, nagu veermik, pidurid jms on ikka E500 omad? Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu? Või mida müüjale ütlema peaks, kui varuosi vaja osta? Ilmselt astusin konnasilma peale, kui valus teema. Sest OT-d on selles teemas ikka väga palju. Ei, mina ei hakka seda ostma, kuid ma arvan et ka ostuhuvilisel oleks huvitav teada, kas saab privileegi sõita ringi diiseldatud autoga, mille varuosad on siiski kordades kallimad tavalisest W124-st, või peab hakkama eri juppe taga ajama, kui midagi lendab.
20-10-2011, 12:32 AM
Sry reageerisin ehk veidi üle-ei poolda nö "diiseldamist". Aga maitsed on erinevad.
20-10-2011, 11:37 AM
Mis seal ilusalt on? Esistange äkki Keerulise ajalooga Lego
4k. € Saab juba 2 enamvähem või ühe väga korraliku turbodiisli.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
20-10-2011, 02:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2011, 05:00 PM ja muutjaks oli arturmalcik.)
(20-10-2011, 11:37 AM)Laur Kirjutas: Mis seal ilusalt on? Esistange äkki Keerulise ajalooga Lego kus saab ? aidake palun leida korralikku sedaan kerega , automaat kastiga ja nahksisuga w124 Mercedes-Benz !1994-1995a tuttaval 5000euri taskus, aga otsin talle üle maailma autot juba pool aastat !
20-10-2011, 02:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2011, 02:46 PM ja muutjaks oli T6nu.)
Ei ole võimalik leida korralikku tervest maailmast? See tähendab, et need on ka eranditult kõik romud?
20-10-2011, 04:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2011, 04:15 PM ja muutjaks oli Kaltsyum.)
(20-10-2011, 02:01 PM)arturmalcik Kirjutas:(20-10-2011, 11:37 AM)Laur Kirjutas: Mis seal ilusalt on? Esistange äkki Keerulise ajalooga Lego http://www.auto24.ee/used/918497 korralik sedaan kerega automaat kastiga ja nahksisuga turbo diisel mercedes-benz ja ei lähe 5000 euri vajagi.
20-10-2011, 11:44 PM
(19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu?Ei saa vahetada. (19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Või mida müüjale ütlema peaks, kui varuosi vaja osta?Originaal VIN koodi.
W124 E500 Limited
21-10-2011, 01:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2011, 12:56 AM ja muutjaks oli T6nu.)
(20-10-2011, 11:44 PM)martiini Kirjutas:(19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu?Ei saa vahetada. Kui on kõva nina pauk olnud, siis võib terve nina uus olla ju... E: sellepärast olekski hea, kui omanik selgitaks, mida see auto kujutab endast.
21-10-2011, 10:20 PM
Ilu on vaataja silmades. Mis ühele ilus, see teisele kole.
Seda autot ostes on see risk, et kui mingeid varuosi läheb vaja, siis enam nii lõbus ei ole. Pagan teab, mis seal ümber tehtud on ja mis ei ole. Tellimine on üks paras loterii. Õiglase hinna määrab ilmselt turg ja aeg. Kui keegi poole aasta jooksul 4000 € välja käib, oli hind õige, kui poole aasta pärast ei taha autot ka keegi 2000 €, on hind kõrge. Ennetades küsimust- ei soovi autot osta ja jalutan niisama internetis
08-11-2011, 12:57 AM
(21-10-2011, 01:03 AM)T6nu Kirjutas:Esiosa-tiivad on 3,8cm. laiemad. Vastavalt ka osad.(20-10-2011, 11:44 PM)martiini Kirjutas:(19-10-2011, 10:39 PM)T6nu Kirjutas: Või on need vahetatud aja jooksul tavalise W124 omade vastu?Ei saa vahetada. Põhi on ikkagi R129 - olen pea 6 aastat koode mööda taga ajanud, kus kohast nad on pärit. Tegu paraja hübriidiga, koodide järgi. Osad veermiku osad on 124 koodiga, aga IRL võrreldes on puhas R129. Vastavalt on ka hind... 124 lemfa suur keskvarras on mingi 47..... E500 on 60.- ja pole saada..... ma tegin tehase tellimuse, 7 nädalat ja kohal, nagu ikka lemfa pakis TRW. Tahad lemfat-telli originaal. 106.- Ja seekord polnudki loksu sees. TRW kestab max. 3000km. E. üks hooaeg-üks varras. Uus proov.
W124 E500 Limited
08-11-2011, 11:54 AM
Nägin Tallinnas oma silmaga. Veljed ja rehvid on vales mõõdus ja rikuvad üldpildi ära.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|