Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tõsised MB fännid...
#1
Ei osanud kuhugi teemasse mõtet paigutada.

Idee siis selline.
TEHA KORRALIK 126/140 LIMUSIIN.

Palju reaalselt oleks inimesi, kes oleks projektiga nõus ja toetaks nõu/jõu/rahaga.

Kunagi aastaid tagasi nägin kõrvalt, kuidas Saab 9000 keevitati meeter vahele ja seda suht kodustes tingimustes.

Minu idee - auto omanikuks oleks teh.passis MTÜ Eesti Mercedes-Benz.
Me kõik aitaks, kuidas saaks ja teeks selle valmis.
Garaaz meil on, kus seda hoidaThumbsup

Paljudel klubiliikmetel on ju vaja vahetevahel esindusautotIcon_rolleyes.


Ja pole vaja siia hekata halama, et mis see kõik maksab.
Muidugi maksabIcon_coolIcon_coolIcon_cool
Ega seda pole ju vaja kuu ajaga valmis teha- aasta, vb kaks.
Aga ikkagi igal klubilisel oleks siis võimalus öelda, et ma aitasin konkreetselt ehitada autot, mis on MEIE klubi oma.

Ma ei tea, vb mul liiguvad mõtted vales suunas.
Eks pekske mind siis siin teemasIcon_lol

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#2
Mõte ju huvitav...
Aga on üldse meie maal kedagi, kes oskab katuse korralikult teha?
Vasta
#3
Selline mees on minu eelarvest, kes keevitaks...
Ega vahet pole- pahtlit vajab see katus niikuiniiIcon_eek

Keretööd(kere kokku panek) on minu arvutuste järgi ca 10% projektist- selle pärast ei maksa nagu und kaotada.
Sisu, värvimine, mootor(mis jaksab seda ka liigutada)- need on asjad mis maksavad.

Oluline ongi ju asja juures see, et meil ju klubis palju nn. oma-ala-meistreid.
Miks nad siis ei võiks midagi klubi heaks teha??
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#4
Mõte on hea aga samas on lihtne ju leida mõni valmis W126 või siis W140 meeter pikema kerega. Piisab vaid klubi ühisest rahakotist mille me ise kokku paneme et saada klubile selline maskott..... Ei tahaks nagu ise jalgratast ehitada sest kunagi ei tea mis lõpptulemusest EV AS tütarfirma ARK arvab ja siis on nagu kõik kulu ja vaev pointless ju
Vasta
#5
Vaata mis maksavad KORRALIKUD MB limud...
Algavad sealt 25tuhhi euri pealt- ja need on 126, millel 30cm juurde pandudCrybaby

Ise tegin siin oma ideele arvestust ja sain, et ca 30-35000.- uue rahaga peaks saama korraliku, kuid iga klubiline, kes aitab kukutab ju seda hinda.

Ma saan aru, et kõik on nagu rahamehed.
OK- ostame siis klubile korraliku limu.
Ma panen 3000.- euri, palju sa paned?

Küsimus ongi selles, et teeme ise.
Ja ARK võtab omaks kõik, kui rahulikult läheneda.
Lingid teretulnud, limudele +1m, mis maksavad alla 30k euri.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#6
Vahepeal oli tumepunane S600L Caro Longline 6000L ca 40k eur:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild...805&view=1

Moraalselt igati toeks kuigi kaldun ka arvama et valmiskujul oleks lihtsam aga kui pealehakkamist on siis miks mitte.
Vasta
#7
Ma võin metallitöödega aidata kui vaja. EML diplom keevitamises ja kolm aastat koolipinki samuti keevitamises.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#8
Näiteks see. W126 500 PULLMANN. Hind on alla 30K ja läbisõit on 50K.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
#9
Kahjuks ei mahuks see asi garaazi äraBig Grin

Aga iseenesest klubi auto mõttel oleks jumet, olen juba pikemalt mõelnud sellele, aga teises suunas - minu mõte oli mingi rallikas ehitada, et üritustel oleksime ajavõtus kõik võrdsed. Siis ei saa keegi hädaldada rehvideega muu üle.

Aga see selleks. Mõttel oleks iseenesest jumet ja võibolla kannataks ka välja rentides sellega teenidagi.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
no aga kui rallikas siis äkki Locost 7. Väga odav ja lihtne ehitada. vaz 2106 doonoriks ja valmistama.
[Pilt: MK%20GSXR%201000.JPG]
Mul on detailsed juhised olemas ja olen nende ehitamisega kokku puutunud(valmistasin raame ja vahest ka monteerisin osasid kokku). Analoogne auto caterhamilt tegi ringrajal veyronile ära.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6tN6_xUL8j4[/youtube]
Mingi aeg kuulus sellisele autole maailma rekord 0-100mph-0. Nüüd kuulub see ultima gtr-ile.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#11
(27-02-2011, 01:01 PM)taaviw126 Kirjutas: no aga kui rallikas siis äkki Locost 7. Väga odav ja lihtne ehitada. vaz 2106 doonoriks ja valmistama.
[Pilt: MK%20GSXR%201000.JPG]
Mul on detailsed juhised olemas ja olen nende ehitamisega kokku puutunud(valmistasin raame ja vahest ka monteerisin osasid kokku). Analoogne auto caterhamilt tegi ringrajal veyronile ära.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6tN6_xUL8j4[/youtube]
Mingi aeg kuulus sellisele autole maailma rekord 0-100mph-0. Nüüd kuulub see ultima gtr-ile.

Mis on ühist MB klubil ja sellel peletisel?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
MidagiSmile Kui just MB mootorit peale ei pane.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#13
No kui rinka või ralliauto siis on 2 varianti, kui teha lihtsalt kiiresti sõitmise auto, siis vast mõtekas kutsika baasil teha, tuleb kõige odavam. Kõik üleliigne välja, puur ja korvistmed sisse, vedrustust natuke kaasa aidata ja valmis.

Teine variant on teha selline auto, mis ka mingitele võistlusreeglitele vastax ja millega olex kunagi tulevikus võimalik mingitel ametlikel võistlustel osaleda, näitex Legends sarja või Classic Touring Car Championshipi auto teha/osta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Legends_car_racing
http://www.youtube.com/watch?v=eNT6g7c-uzA

http://www.csccgb.co.uk/
http://www.youtube.com/watch?v=l_Wt6loqqY8
http://www.youtube.com/watch?v=ZIpoKwBI7ck
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Pole küll mingi spetsialist, aga kas poleks "lihtsam" osta "kamba" peale w123 või veel vanem juba pikendatud kerega isend ja see korralikult "taastada".
"Õige" otsinguil
Vasta
#15
Lihtne on muidugi osta midagi pikka ja see kamba peale pulkadeks kiskuda, ära määrida, värvida ja uuesti kokku laduda. Aga siis jääb puudu isetegemise rõõmust. Just kogen, üllatavalt väga-väga huvitav on.
Variant et mingi jupp vahele keevitada mingile sedaankerega autole ei ole teostamatu teema, isegi meil siin Kobela külje all on Noormets (miilits) vistist ehitanud omale limusiinvolga. Kobelast läbi Valga poole sõites on näha hulganisti romutamise masinaid ja muud säärast, kõik tema omad ja tehtud on ka suhteliselt kodustes tingimustes.

Ma usun et siin keevitajaid ja iga ala mehi ikka leidub kes sellise asja kallal kaasa aitaks, ka mina oleksin käpp, kui jõuan otsapidi Tallinnasse välja ja Tehnika Kõrgkool mind sisse laseb.
Isegi Top Gear tegi niiöelda Megalimusiinid ja nemad said hakkama, miks siis kahelda.
Vasta
#16
Mul on ka tulevikus plaan üks 190 rallikaks ehitada, mul selle jaoks vastav mootor ka varsti üle jäämas. Icon_twisted
190 on minu lemmik auto ralli sõitmiseks, eriti kui see veel nobedalt liigub ka.
Naftapress.
Vasta
#17
Mis on asja eesmärk: kas see, et Mb klubil oleks esindusliku auto, mida klubiliige saaks kasutada? Sellisel juhul tuleb asjast paksu pahandust (eriti kui seda klubi eelarvest teha), sest teps mitte kõik ei hakka seda masinat kasutama. Alati seal kus on raha ning finantsi küsimus, tekib jama. Karta on, et selle masina üles ehitamine ei ole eriti odav. Mis saab siis kui sõidukit kasutades miskit katki läheb? Kes "hooramised sees" kinni katab - minu arvates juba eos hapuks läinud värk (no offence Janek).

Pigem nõustuks Indreku ideega, et oleks üks pill millega klubilised jäärada sõidavad. Piisavalt turvaline, piisavalt robusto, et ei peaks igasugu valli sõitmist karma, ning piisavalt heas tehnilises korras, et masin ikka liiguks.
Jääb kaks võimalust - kas teha masin mis treileril või omal jõul kohale sõidab. Viimasega on rajal toredam, kuid kogu see kjohaletoimetamise orgunn sööb raha ja närve.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#18
(27-02-2011, 05:44 PM)R129 Kirjutas: Pigem nõustuks Indreku ideega, et oleks üks pill millega klubilised jäärada sõidavad. Piisavalt turvaline, piisavalt robusto, et ei peaks igasugu valli sõitmist karma, ning piisavalt heas tehnilises korras, et masin ikka liiguks.
Jääb kaks võimalust - kas teha masin mis treileril või omal jõul kohale sõidab. Viimasega on rajal toredam, kuid kogu see kjohaletoimetamise orgunn sööb raha ja närve.

See jah kahe otsaga asi. Puhas ja liikluskõlbulik oleks küll mugav ja tõesti, kui klubilisel mingi hetk häda käes on, saaks päevakese isegi seda laenata.

Samas aga kui teaks, et rallidele tuleb treila peal, siis pole karta, kuidas ta tagasi saab, kui miski saba annab. Kui ise kohale sõidab ja kõik seda julgemalt kasutavad, siis ikkavõib juhtuda ja seejäral hakka otsima, kuidas ta koju saada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
Kui teha siis juba korraliku rallika ja tavaliselt nendega tänaval ei passi sõita enam. Ja kui asi lappama läheb ei ole ka muret koju saamisega. Treilale kannatab ikka vintsida.
Naftapress.
Vasta
#20
Isetegemise kohapealt oleks isegi käsi, ainuke probleem on selle Tallinna sõiduga, kuhu on mul veidi üle 100km. Seega jah, 1x kuus vast saaks nädalavahetusel käia, kui rahakott lubab. Projekti rahalise poole toetamise pealt pean kahjuks käsi taskus hoidma ja pealt vaatama. Rahakott kahjuks ei lubamingeid erilisi summasid välja käia. Vast mingi 50 - 100 raha aasta jooksul, kui niigi palju...

Aga rallikas oleks muidu igati hea mõte...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne