26-10-2010, 04:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2010, 10:31 AM ja muutjaks oli Renkju.)
Mark: Mercedes- Benz
Mudel: w202, c180T
Kere tüüp: Universaal
Mootor: 1.8, 90 kw, bensiin
Käigukast: Automaat, 5-ne
Odomeetri näit: 275 000 km
Sisu: Helehall riie
Lisad: 4x el. aknad, konditsioneer, el. peeglid, püsikiirusehoidja, parkimisandurid ees ja taga, 2x turvatool (kuidas iganes ka neid tagumisi istmeid ei nimetata)
Auto sain oma valdustesse eile, 25. oktoober 2010, kell 23:30(GMT -1). Auto toimetas eelmine omanik minu kätte ning ütles ,et ma magama läheks ja homme proovisõiduga tegeleks hommikul oma tööajast. Eks ma siis korra piilusin masina üle ja sättisin sammud üles voodi poole tagasi, aga oh imet ja seda Mercedese pisikut- ei tule seda und mitte kuskilt enam, vähkled voodis ja võitled tekiga. Asi otsustatud, riided selga, auto sooja, woofer korralikult häälde ning esimene peatus, pesula. Värv on õhtul pimedas täitsa kena, eks hommikul kaen kulli pilguga kõik kohad üle. Siis väikene tiir linna ja tagasi koju.
Püsikiirusehoidja toimetab kenasti, puksid on kõik tihked ja silla osad kolksu ei tee, kuskil nagu miskit kuulsin ,aga hetkel ei saa veel midagi kindlat ütlema hakata. El. aknad toimetasid, lapse lukk tagumistele akendele toimib, REST reziim töötab kenasti, automaatkast vahetab käigud kenasti sujuvalt, ehk ime väike jõnks on aga lasen ehk Eestis seal Lesveni kandis spetsialistid juurde. ABS toimetab, ASR toimetab, väljalülitamine võimaldatud ning kaa toimetab. parkimis andureid kahjuks testida ei saanud kuna polnud kohta kuhu ma ligi ei pääse ja tagurdamisega hakkama ei saa
Mõningad kriimud ja kraaped olid esimesel stangel ning tagumisel oli üks parkimisandur millegi pärast sisse "vajunud", tegelen sellega siis kui sobiva aja leian. Üks ainuke asi, msi kõige rohkem muret teeb on mootori ruumist tulev liiga suur sahin
Homme päeval vaatan rihmad, rullikud ja roolivõimuõli taseme üle. Keegi midagi kohe pakkuda oskab, siis andku aga minna, ega ma heast soovitusest ära ei ütle ja viltu ka ei vaata kui viga selles isegi ei olnud
Samas meenub, et ka mu kutsikal 3.2 liitrisel on kerge sahin kuulda, sellel 1.8-sel(M111?) on aga märksa valjem see.
Aga kuna teadaolevalt mul siin riigis masin oli vaja soetada, siis sellele pakkumisele ei saanud ma kuidagi ei öelda
Eks nüüd täna teele asudes tunnen ja saan teada, mida, kust ja kui palju vaja teha- 1200 km autoga sõitu on ees ootamas.
Pildid ehk jõuan isegi täna teile avalikustada.
Parimatega,
Karl- Rene fra Norge
Mudel: w202, c180T
Kere tüüp: Universaal
Mootor: 1.8, 90 kw, bensiin
Käigukast: Automaat, 5-ne
Odomeetri näit: 275 000 km
Sisu: Helehall riie
Lisad: 4x el. aknad, konditsioneer, el. peeglid, püsikiirusehoidja, parkimisandurid ees ja taga, 2x turvatool (kuidas iganes ka neid tagumisi istmeid ei nimetata)
Auto sain oma valdustesse eile, 25. oktoober 2010, kell 23:30(GMT -1). Auto toimetas eelmine omanik minu kätte ning ütles ,et ma magama läheks ja homme proovisõiduga tegeleks hommikul oma tööajast. Eks ma siis korra piilusin masina üle ja sättisin sammud üles voodi poole tagasi, aga oh imet ja seda Mercedese pisikut- ei tule seda und mitte kuskilt enam, vähkled voodis ja võitled tekiga. Asi otsustatud, riided selga, auto sooja, woofer korralikult häälde ning esimene peatus, pesula. Värv on õhtul pimedas täitsa kena, eks hommikul kaen kulli pilguga kõik kohad üle. Siis väikene tiir linna ja tagasi koju.
Püsikiirusehoidja toimetab kenasti, puksid on kõik tihked ja silla osad kolksu ei tee, kuskil nagu miskit kuulsin ,aga hetkel ei saa veel midagi kindlat ütlema hakata. El. aknad toimetasid, lapse lukk tagumistele akendele toimib, REST reziim töötab kenasti, automaatkast vahetab käigud kenasti sujuvalt, ehk ime väike jõnks on aga lasen ehk Eestis seal Lesveni kandis spetsialistid juurde. ABS toimetab, ASR toimetab, väljalülitamine võimaldatud ning kaa toimetab. parkimis andureid kahjuks testida ei saanud kuna polnud kohta kuhu ma ligi ei pääse ja tagurdamisega hakkama ei saa
Mõningad kriimud ja kraaped olid esimesel stangel ning tagumisel oli üks parkimisandur millegi pärast sisse "vajunud", tegelen sellega siis kui sobiva aja leian. Üks ainuke asi, msi kõige rohkem muret teeb on mootori ruumist tulev liiga suur sahin
Homme päeval vaatan rihmad, rullikud ja roolivõimuõli taseme üle. Keegi midagi kohe pakkuda oskab, siis andku aga minna, ega ma heast soovitusest ära ei ütle ja viltu ka ei vaata kui viga selles isegi ei olnud
Samas meenub, et ka mu kutsikal 3.2 liitrisel on kerge sahin kuulda, sellel 1.8-sel(M111?) on aga märksa valjem see.
Aga kuna teadaolevalt mul siin riigis masin oli vaja soetada, siis sellele pakkumisele ei saanud ma kuidagi ei öelda
Eks nüüd täna teele asudes tunnen ja saan teada, mida, kust ja kui palju vaja teha- 1200 km autoga sõitu on ees ootamas.
Pildid ehk jõuan isegi täna teile avalikustada.
Parimatega,
Karl- Rene fra Norge