02-04-2010, 12:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2010, 10:57 AM ja muutjaks oli Villem666.)
Mark: Mercedes-Benz 190E 2.0 w201
Väljalaskeaasta: 1984 (Esmane reg. eestis 1998)
Läbisõit: -
Mootor: 2.3
Värvus: Metallic blue-black(199)
Lisavarustus: El. katuseluuk, esimesed aknad elektrilised, must nahksisu(mitte originaal), kesklukustus, stereoseade.
Enda ja Mercedese ajalugu: Sattusin Mercedese peale sõbra kaudu, nimelt üks sõber vuras ringi nõ. kutsikaga ja hakkas meeldima. Otsisin päris pikalt tol ajal seda kutsikat ja sattusin Tallinnas müüdavale 1984 aasta auto otsa. Paljud ütlesid, et pole mõtet osta, nii vana, et kindlasti igalt poolt pudi jne. Aga ei jätnud jonni, ning otsustasin siiskit ära tuua see enda kuuri alla, ning üritada päästa antud isend emexi hammaste vahelt. See kõik juhtus tegelikult suht täpselt kaks aastat tagasi. Hinnaks oli 13 000 kr. Kaasa sain ka talvekummid.
Ise olin ostuga väga rahul, olgugi, et hakkasid vead välja tulema. Kuna käisin ostmas esimest korda autot, siis ei osanud midagi vaadata, uurida.
Vead:
1. Mootoril oli suur kepsukolks sees, aga kuna ei osanud kuulata seda ostmise ajal, siis sain alles tuttavale näidates seda teada.
2. Koju tulles oli vibra sees, mida avastasime ka alles siis kui linnast välja sõitsime, kuna vibra algas kuskil 60 km/h ja lõppes nõksu peale 90 km/h.
3. Ostmise ajal olid mõned roostekohad, pluss vasakpoolne poritiib oli kunagi kõksu saanud ning see oli nüüd hapu.
4. Sumbuti tegi lärmi, läbi oli pükste ja väljalaske kollektori tihend, pluss mõned lekked väljalaske torustikus.
5. Koju tulles avastasin, et lekib õli. Esimene simmerling lekkis, ja päris palju.
6. Koju tulles avastasin veel, et salongi radikas lekib, esimene aken läks uduseks, ning see oli magus.
7. Süütelukk on mingit moodi katki, vahest ei taha keerata. Ostu ajal jamas see juba.
8. Armatuuri keskmine õhuava ning selle nõ. kest oli vist kruvikeerajaga puruks lõõdud vms. Midagi oli liimiga tehtud ka, aga oli siiskit puruks.
9. Makk ei teinud piuksugi, arvan, et eelmine omanik pani suvalise sisse. Kõlarid olid normaalsed.
10. Tagurpidi käik ei töötanud korralikult, väga kehvalt lülitus sisse.
Siiamaani tehtud: Võrreldes, et kaks aastat omanud seda, on see nimekiri piskuke, kuna pole eriti ligi astunud. Aga tehtud on siis:
1. Omanik oli saaled ära vahetanud, ja veel ühtteist, aga minu otsus oli otsida teine mootor. Sain sõbralt 2.3 mis veel peale ei ole pantud.
2. Vahetasin kardaani tugilaagri ära, mis oli läbi kuid vibrast lahti ei saanud veel, vähenes palju, aga ei kadunud.
3. Salongi radikas, õhuava ning selle ümbris on vahetatud.
4. Sumbuti tihend on vahetatud ja ka sumbutit sai keevitatud.
5. Käigu probleem lahendatud. Käigukangi puksid olid täiesti läbi, nüüd suhteliselt perfektne.
6. Tegelikult suht ebaoluline, aga sai teine makk sisse pantud, ning kõlaritele võim taha, häälega olen rahul.
Plaanis teha: Seegi suht lühike, aga nende maht minu jaoks on suur.
1. Roostest vabaneda nii palju kui võimalik.
2. Esi-ja tagasilla pukside vahetus. Tegelen hetkel tagumistega.
3. Teine mootor vahele, ja tööle saada korralikult.
4. Piduriosade vahetus, klotside vist ainult, kuna kettad tundusid suht uued olevat, eriti tagumised.
5. Saada lahti vibrast. Loodan, et süüdlased pole veljed.
Kokkuvõtteks: Nagu enne mainitud, olen rahul, et sellise ostsin ning üldiselt ka, et sattusin Mercedese otsa. Roostet ja pehmeid kohtasid tuli küll välja, aga ei näe kohta mida ei paranda keevitus ning väike plekitükk. Seda on raske õelda millal tänavapeale saan, sest tegemist ikka on, ning rahakott kipub õhuke olema, aga vähemalt üritan seda teha ning pole ta nüüd nii hull ka.
Mõni klõps: Kahjuks täiesti tervest autost pilte mul panna pole ning vabandan kvaliteedi pärast, telefon ainuke aparaat millega talletada pilte.
Aga selline on siis auto:
Nüüdseks eemaldatud ka see poritiib.
Puudu sellel pildil alumine lisa, hetkel stange eemaldatud.
Tagasild juppideks.
Vanad puksid olid sellised.
Tööd ikka jagub.
Hetkeks oleks kõik. Loodan, et teema reeglite pärane, kui ei, andke teada. Eks varsti hakkan Teid foorumikaaslasi küsimustega, probleemidega piinama.
Lugupidamisega Villu.
Väljalaskeaasta: 1984 (Esmane reg. eestis 1998)
Läbisõit: -
Mootor: 2.3
Värvus: Metallic blue-black(199)
Lisavarustus: El. katuseluuk, esimesed aknad elektrilised, must nahksisu(mitte originaal), kesklukustus, stereoseade.
Enda ja Mercedese ajalugu: Sattusin Mercedese peale sõbra kaudu, nimelt üks sõber vuras ringi nõ. kutsikaga ja hakkas meeldima. Otsisin päris pikalt tol ajal seda kutsikat ja sattusin Tallinnas müüdavale 1984 aasta auto otsa. Paljud ütlesid, et pole mõtet osta, nii vana, et kindlasti igalt poolt pudi jne. Aga ei jätnud jonni, ning otsustasin siiskit ära tuua see enda kuuri alla, ning üritada päästa antud isend emexi hammaste vahelt. See kõik juhtus tegelikult suht täpselt kaks aastat tagasi. Hinnaks oli 13 000 kr. Kaasa sain ka talvekummid.
Ise olin ostuga väga rahul, olgugi, et hakkasid vead välja tulema. Kuna käisin ostmas esimest korda autot, siis ei osanud midagi vaadata, uurida.
Vead:
1. Mootoril oli suur kepsukolks sees, aga kuna ei osanud kuulata seda ostmise ajal, siis sain alles tuttavale näidates seda teada.
2. Koju tulles oli vibra sees, mida avastasime ka alles siis kui linnast välja sõitsime, kuna vibra algas kuskil 60 km/h ja lõppes nõksu peale 90 km/h.
3. Ostmise ajal olid mõned roostekohad, pluss vasakpoolne poritiib oli kunagi kõksu saanud ning see oli nüüd hapu.
4. Sumbuti tegi lärmi, läbi oli pükste ja väljalaske kollektori tihend, pluss mõned lekked väljalaske torustikus.
5. Koju tulles avastasin, et lekib õli. Esimene simmerling lekkis, ja päris palju.
6. Koju tulles avastasin veel, et salongi radikas lekib, esimene aken läks uduseks, ning see oli magus.
7. Süütelukk on mingit moodi katki, vahest ei taha keerata. Ostu ajal jamas see juba.
8. Armatuuri keskmine õhuava ning selle nõ. kest oli vist kruvikeerajaga puruks lõõdud vms. Midagi oli liimiga tehtud ka, aga oli siiskit puruks.
9. Makk ei teinud piuksugi, arvan, et eelmine omanik pani suvalise sisse. Kõlarid olid normaalsed.
10. Tagurpidi käik ei töötanud korralikult, väga kehvalt lülitus sisse.
Siiamaani tehtud: Võrreldes, et kaks aastat omanud seda, on see nimekiri piskuke, kuna pole eriti ligi astunud. Aga tehtud on siis:
1. Omanik oli saaled ära vahetanud, ja veel ühtteist, aga minu otsus oli otsida teine mootor. Sain sõbralt 2.3 mis veel peale ei ole pantud.
2. Vahetasin kardaani tugilaagri ära, mis oli läbi kuid vibrast lahti ei saanud veel, vähenes palju, aga ei kadunud.
3. Salongi radikas, õhuava ning selle ümbris on vahetatud.
4. Sumbuti tihend on vahetatud ja ka sumbutit sai keevitatud.
5. Käigu probleem lahendatud. Käigukangi puksid olid täiesti läbi, nüüd suhteliselt perfektne.
6. Tegelikult suht ebaoluline, aga sai teine makk sisse pantud, ning kõlaritele võim taha, häälega olen rahul.
Plaanis teha: Seegi suht lühike, aga nende maht minu jaoks on suur.
1. Roostest vabaneda nii palju kui võimalik.
2. Esi-ja tagasilla pukside vahetus. Tegelen hetkel tagumistega.
3. Teine mootor vahele, ja tööle saada korralikult.
4. Piduriosade vahetus, klotside vist ainult, kuna kettad tundusid suht uued olevat, eriti tagumised.
5. Saada lahti vibrast. Loodan, et süüdlased pole veljed.
Kokkuvõtteks: Nagu enne mainitud, olen rahul, et sellise ostsin ning üldiselt ka, et sattusin Mercedese otsa. Roostet ja pehmeid kohtasid tuli küll välja, aga ei näe kohta mida ei paranda keevitus ning väike plekitükk. Seda on raske õelda millal tänavapeale saan, sest tegemist ikka on, ning rahakott kipub õhuke olema, aga vähemalt üritan seda teha ning pole ta nüüd nii hull ka.
Mõni klõps: Kahjuks täiesti tervest autost pilte mul panna pole ning vabandan kvaliteedi pärast, telefon ainuke aparaat millega talletada pilte.
Aga selline on siis auto:
Nüüdseks eemaldatud ka see poritiib.
Puudu sellel pildil alumine lisa, hetkel stange eemaldatud.
Tagasild juppideks.
Vanad puksid olid sellised.
Tööd ikka jagub.
Hetkeks oleks kõik. Loodan, et teema reeglite pärane, kui ei, andke teada. Eks varsti hakkan Teid foorumikaaslasi küsimustega, probleemidega piinama.
Lugupidamisega Villu.