19-11-2009, 09:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2009, 09:49 PM ja muutjaks oli kalacompany.)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30688
Härra Priit Veski kirjutab !!!
Uunikute Talveralli 2010
Nii, esimesed küsimused juba on laekunud et kas, millal ja kuhu. Jäänud 3 kuud, seega paras aeg asi välja kuulutada.
Vastus: jah ikka toimub, 20.-21. veebruar 2010 ja trassiks Reval-...-Audern (ehk põhimõtteline diil on Villa Andropoffiga olemas). Kus me seekord lõunatame, pole absoluutselt veel selge, sest ka trass on absoluutselt lahtine, suunavariante on mitu. Mis nimi sinna keskele tuleb, vaatame Olgem ausad, Veskitel tekib oktoobris motoorne rahutus ja tahaks juba valge putuka nina külavaheteedele keerata ja neid "kõige-kõige" kitsamaid/käänulisemaid/libedamaid leidma sõita. Kerge Pavlovi refleks on välja kujunemas
Selge on ka see, et on too kole-jube aeg, kus kellelgi, k.a. korraldajad, ei suple finantsilistes hunnikutes. Selge on veel ka see, et kehvemini, kui paar viimast aastat, ei tahaks ka teha. Muidugi sõltub kõik ka ilmataadi lahkusest, mis rada ja lisakatseid puudutab - nagu ikka! Kütusehind on kahjuks jälle sama kõrge, teenuste hinnad on õnneks natuke alla tulnud (mis äkki jätab manööverdusruumi). Samas ei ole suurt vahet, kas korraldada 40 või 70 jõuvankri jaoks, kulu on praktiliselt sama, see mõni Legend ja numbrikomplekt vähem trükkida on "kopikad". Kuid püüame jääda eelmise Talveralliga samasse rahanumbrilahendusse, kus "iga nägu maksab": 100 lõuna + 100 õhtusöök + 175 kogu ralli korraldamine, kokku seega iga osaleja 375 krooni. Põhimõtteline kokkulepe ööbimine+hommikusöök per nägu on olemas: 260 krooni maksab iga ööbida soovija, kuid ikka läbi "kapteni", et kergendada toajaotussüsteemi tööd pühal laupäevaõhtul.
Ilma kütuse maksumuseta siis "täismäng" laupäeva varahommikust pühapäeva lõunani ehk 28-30 tundi aktiivselt sisustatud lõbusat tegevust 635 krooni. Ma tean, see on hulk raha..., kuhu ju lisandub veel jõuvankri ettevalmistus ja kütus.
Seega, kodanikud võiduajajad -TULD! Nagu ikka, siis regaja, võiduajajate arv, teoreetilised ööbijad ja jõuvanker (paluks koos aastaarvuga). Kuhu ja kellele tasuda, selgub natuke hiljem. Eks siis hakkan ka esimest postitust muutma (seda tasub jälgida aga mis me ikka "Talverallipeerudele" ... õpetame:cool.
Esimene olulisem teave: nagu alati, tuleb ka seekord küsimusi autode vanuse kohta. Kuigi tegu on juba 9. Talveralliga, ei ole siiani korraldajate jaoks uunikuteks muutunud ei Sierra, GolfII jms tehnika, mis kohati võiks ju nagu olla mudeli suht vanema (1982) sünniaastaga aga... ja see korra sigarAudi lubamine oli ka rohkem isikutepõhine, kes ei vedanud alt. Ehk auto mudel kui selline peab olema valminud kuni 1982, isend ise võib uuem olla. Kui juba vanu Alfasid hakkab sisse viskama, on suund õige!
Reganute nimekiri, esimese 10 tunniga siis potensiaalselt 27 jõuvankrit ja ~70 võiduajajat, pole paha Hetke "üllatusmehed" vaid Henrikp ja rm_punt ... ja vähemalt pool "raskekahurväge" pole veel üldse teadlikki Ei usu, et vanaKaru, pärnuKaru, sapikaKaru, "volkkaripede", KitseMati, Teearu, Didyk, kogu EMM-Klubi, "araablasest hävituslendur" etc, etc kõrvale jääks. Kui ikkagi selle 80 jõuvankriga piirduda, tuleb uutel tulijatel kiiresti liigutada. Vanad peavad saama, uued võivad, dedovšina.
Härra Priit Veski kirjutab !!!
Uunikute Talveralli 2010
Nii, esimesed küsimused juba on laekunud et kas, millal ja kuhu. Jäänud 3 kuud, seega paras aeg asi välja kuulutada.
Vastus: jah ikka toimub, 20.-21. veebruar 2010 ja trassiks Reval-...-Audern (ehk põhimõtteline diil on Villa Andropoffiga olemas). Kus me seekord lõunatame, pole absoluutselt veel selge, sest ka trass on absoluutselt lahtine, suunavariante on mitu. Mis nimi sinna keskele tuleb, vaatame Olgem ausad, Veskitel tekib oktoobris motoorne rahutus ja tahaks juba valge putuka nina külavaheteedele keerata ja neid "kõige-kõige" kitsamaid/käänulisemaid/libedamaid leidma sõita. Kerge Pavlovi refleks on välja kujunemas
Selge on ka see, et on too kole-jube aeg, kus kellelgi, k.a. korraldajad, ei suple finantsilistes hunnikutes. Selge on veel ka see, et kehvemini, kui paar viimast aastat, ei tahaks ka teha. Muidugi sõltub kõik ka ilmataadi lahkusest, mis rada ja lisakatseid puudutab - nagu ikka! Kütusehind on kahjuks jälle sama kõrge, teenuste hinnad on õnneks natuke alla tulnud (mis äkki jätab manööverdusruumi). Samas ei ole suurt vahet, kas korraldada 40 või 70 jõuvankri jaoks, kulu on praktiliselt sama, see mõni Legend ja numbrikomplekt vähem trükkida on "kopikad". Kuid püüame jääda eelmise Talveralliga samasse rahanumbrilahendusse, kus "iga nägu maksab": 100 lõuna + 100 õhtusöök + 175 kogu ralli korraldamine, kokku seega iga osaleja 375 krooni. Põhimõtteline kokkulepe ööbimine+hommikusöök per nägu on olemas: 260 krooni maksab iga ööbida soovija, kuid ikka läbi "kapteni", et kergendada toajaotussüsteemi tööd pühal laupäevaõhtul.
Ilma kütuse maksumuseta siis "täismäng" laupäeva varahommikust pühapäeva lõunani ehk 28-30 tundi aktiivselt sisustatud lõbusat tegevust 635 krooni. Ma tean, see on hulk raha..., kuhu ju lisandub veel jõuvankri ettevalmistus ja kütus.
Seega, kodanikud võiduajajad -TULD! Nagu ikka, siis regaja, võiduajajate arv, teoreetilised ööbijad ja jõuvanker (paluks koos aastaarvuga). Kuhu ja kellele tasuda, selgub natuke hiljem. Eks siis hakkan ka esimest postitust muutma (seda tasub jälgida aga mis me ikka "Talverallipeerudele" ... õpetame:cool.
Esimene olulisem teave: nagu alati, tuleb ka seekord küsimusi autode vanuse kohta. Kuigi tegu on juba 9. Talveralliga, ei ole siiani korraldajate jaoks uunikuteks muutunud ei Sierra, GolfII jms tehnika, mis kohati võiks ju nagu olla mudeli suht vanema (1982) sünniaastaga aga... ja see korra sigarAudi lubamine oli ka rohkem isikutepõhine, kes ei vedanud alt. Ehk auto mudel kui selline peab olema valminud kuni 1982, isend ise võib uuem olla. Kui juba vanu Alfasid hakkab sisse viskama, on suund õige!
Reganute nimekiri, esimese 10 tunniga siis potensiaalselt 27 jõuvankrit ja ~70 võiduajajat, pole paha Hetke "üllatusmehed" vaid Henrikp ja rm_punt ... ja vähemalt pool "raskekahurväge" pole veel üldse teadlikki Ei usu, et vanaKaru, pärnuKaru, sapikaKaru, "volkkaripede", KitseMati, Teearu, Didyk, kogu EMM-Klubi, "araablasest hävituslendur" etc, etc kõrvale jääks. Kui ikkagi selle 80 jõuvankriga piirduda, tuleb uutel tulijatel kiiresti liigutada. Vanad peavad saama, uued võivad, dedovšina.