Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W201 190D '87 - maxim1655
#14
Tere taas, Kõigile

Olen nüüdseks omadega jõudnud neljanda postituseni, mis ma usun on ka viimane suurem postitus, enne kui auto läheb talveunne või keretöödesse talveks. Esmalt tänan kõiki abistajaid, kes on nõu andnud eelnevates postitustes ukselingi ja tüüblite teemadel. Sellest oli kasu ja kuidagimoodi jõudsin lahendusteni, millest kirjutan ka allpool. Alustan esmalt auto tehnilistest uuendustest, mida on tõesti palju värskendatud ja lõpetan väikeste kosmeetiliste tuuningutega.

1) Kui suve alguses auto kätte sain, siis mõtlesin esialgu ''soodsamalt'' läbi ajada ja otsustasin, et kui otseselt veermikus millelegi ülevaatuses ei vihjata, siis ei kavatse sillaosi näppida. Enne ülevaatust käisin kiirelt pidurid üle ja lendasin ülevaatusele, kus ei viidatud ühelegi probleemile sillaosadest. Mõtlesin korra, et 'wow, okei', kuigi auto seisis 4 aastat liikumatuna, siis kõlab see liiga muinasjutuliselt, et miski ei sega sõitmist. Jõudsin kuukene sõita, kui pidurid hakkasid sõnaotseses mõttes otsad andma - üks kinni, teised ei pidurda, vahet ei ole mis jõuga pedaali tallata. Otsustasin kiirelt auto Lesveni saata, et lasta üle vaadata, mis seal toimub. Tagasiside oli selline, mida mu kõhutunne ka aimas - tuleb absoluutselt kõik ära vahetada, mis seondub sõnaga pidur - nii vahetatigi ära kettad-klotsid-voolikud-vedelikud jne, pärast mida muidugi oli kohe esimene küsimus, et kuidas ma enne julgesin linnas sõita...

2) Tagasillas oli väike kriuksumine, mis viitas puksidele, said vahetatud. Kuna enne viimast avariid vahetasin kõik tagasilla detailid välja, siis otseselt midagi enam tähelepanu ei vajanudki, jumal tänatud.

3) Kui Lesveni härrad olid pidurid korda teinud, siis telefonitsi vesteldes soovitasid ka esisilla korda teha ( seda muidugi intonatsiooniga, millest oli aru saada, et nad ei ole juba tükk aega nii raibet esisilda näinud.. Tõenäoliselt oli veermikuosadel veel peal kirjas Made in West Germany, arvestades nende välimust ja seisukorda). Palusin siis listi, mis praktiliselt sisaldas kogu esisilladetailide välja vahetamist - 2x amordid, 2x rattalaagrid, kõik roolivardad, rooliamort ja õõtshoovad. Muidugi sillaregullid, amordikatted ja laagrimäärded sealhulgas. Olin pigem valiv ja lasin kvaliteetseid osi tellida ( Sachs, Lemförder jne), et asi kestaks, kuna teen siiski autot enda jaoks. Koos tööga läks 855€

Võib nüüd tõdeda, et autol on 100% korda tehtud kogu veermiku osa - seal lihtsalt ei ole midagi enam näppida, sest esisild on praktiliselt uueväärne ja tagasild alla 10 000km sõitnud.

Kosmeetilistest uuendustest:

5) Ukselingid - Nagu eelmises suurpostituses mainisin, oli tükk probleemi viimase ukselingi lahti saamisega. Tänan kaasfoormulasi soovituste eest, sest lõpuks kuidagi viis see tegutsemine lõpplahenduseni. Ukselingi lahtisaamine kulmineerius järgnevalt: 1) 12kant ei keeranud, 2) tähekujuline ei keeranud, 3) koputasin sisse veidi suurema võtme ja sain lõpuks hakata keerama... aga mis juhtus? Kruvi oli üle keeranud mistõttu vahepealne keere kadus ära ja ta käis seal tühja. Kogu selle toimetamise peale viskas ikka s*ta nii ventilaatorisse, et haarasin Makita ja puurisin lihtsalt läbi selle kruvi. Kaks nr3st puuri otsa läks pooleks, kuid õnneks tulemus oli kiire(vabandan kõnepruugi pärast, üritan emotsionaalselt Teid samale tasemele tuua, kuidas end tol hetkel tundsin).

Otsisin tükk aega turult musta värvi käelinke, sest enamus, mis ma olin näinud, on halli värvi, mis mind väga ei sümpatiseerinud. Õnneks TõnisL-il oli just vajalik ports olemas, mis said külge intregeeritud.

Väike pildike ka puurimisest ja musta värvi linkidest : [Pilt: 20200731_221341.jpg]

6) Rool - Vahetasin vana baranka välja. Põhjus: aastatega on veidi võimu naha vahele kogunenud, mistõttu tudengist sirgunud härrasmehel on kutsika sees istudes, hoides süles suurt rooli üpriski ebamugav. Ütlen ausalt, et mulle on alati meeldinud suured baranka roolid, kuid ta tundus liiga ebaproportsionaalselt suur kogu salongis. Hakkasin otsima alternatiivi - põhiliseks pidasin, et ei oleks liialt sportlik ja edev, mistõttu momo'd ja mõne muud tegijad olid välistatud. Hindasin väga puitroole, kuid enamus, mida pakuti Eesti turul olid ahju kütmiseks sobilikud ( loe: taasatamiskõlbmatud) või ülehinnatud hinnaga. Kõige rohkem kohtas mõlemat komponenti sisaldavaid pakkujaid, mistõttu tuli pilk suunata Ebay-sse. Leidsin kiirelt oma lemmiku - Nardi Elite rool. Mint konditsioon, puit täketevaba, metall värvkatte all, naha osa kriimuvaba. Osalesin oksjonil ja võitsin selle. Sobib vägagi hästi salongi ja minu meelest ei ole liialt edev ega võta tähelepanu muudelt salongidetailidelt.

Vana vs uus rool: [Pilt: 20200819_180801.jpg]

Uus paigaldatult: [Pilt: 20200912_095321.jpg]

Lisaks läks juurde ka Itaalia valmistaja Luisi roolivahetükk: [Pilt: 20200825_183642.jpg]

7) Tagatuled - vahetasin vanad tuhmunud tumeda lakiga üle tehtud tuled uueväärsete Hella originaalide vastu.

Vanad tuled: [Pilt: 20200808_135125.jpg]

Uued, täiesti selged ja puhtad tuled: [Pilt: 20200808_145305.jpg]

8) Punane vaibakomplekt - entusiast oli ära kaotanud kogu punase vaiba komplekti, mistõttu tuli panna varuosa auto hall komplekt. Konsulteerides sõpradega, sain aru, et on üsna lootusetu jääda ootama, et kuskil keegi võiks müüa... kuni tänaseni. Avastasin just saksakeelsest ebay kleinanzingen (Saksa ebay väikekuulutuste portaal), kus 1 vend oligi üles pannud kuulutuse punase vaibapolstri komplekti kohta. 100% komplektne. Hind? Vaid 130€. Ütlen ausalt, sellest hetkest kui ma selle kuulutuse avastasin kuni hetkeni kus vajutasin BUY nuppu, kulus ca 30 sekundit. Nagu väike laps jõuluootuses jään nüüd enda kingitust ootama, mille DHL nädala jooksul kohale toimetab.

Mis ma veel kavatsen teha?

1) Kindlasti kavatsen auto süüteluku ära vahetada ja siit ka üks küsimus - Kas bensuka süütelukusüsteem sobib diislile? On neil mingit vahet?
2) Konserveerida küljekarbid - traathari->roostemuundur -> happekrunt -> täitekrunt -> kivikaitse -> laia liistu karbikatted peale
3) Otsin musta värvi kattega ukselukke - kui kellelgi on koos võtmega pakkuda, oleksin väga tänulik. Lisaväärtusteks on sama võtmega lahti käiv pagaasnikulukk.
4) Otsin Spidoblokki, mis oleks oranži värvi näidikuseieritega.

Seniks pilt, kuidas praegu välja näeb - PS: Küljes on V6sa-lt pärandatud numbrimärgialused, mis on originaalid.

[Pilt: IMG_20200912_141658_837.jpg]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 03-07-2020, 11:46 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: v6sa - 04-07-2020, 08:58 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 04-07-2020, 10:57 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 14-07-2020, 08:00 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 23-07-2020, 12:00 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: kaarel_w201 - 23-07-2020, 01:48 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: v6sa - 23-07-2020, 01:50 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 29-07-2020, 12:16 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: sm. pelle - 29-07-2020, 10:46 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: marts777 - 30-07-2020, 09:58 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: v6sa - 31-07-2020, 09:14 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 09-08-2020, 11:27 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: Sm. Västrik - 09-08-2020, 12:22 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 12-09-2020, 04:40 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: v6sa - 13-09-2020, 09:05 AM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: maxim1655 - 24-01-2021, 01:32 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: Werewolf - 24-01-2021, 04:19 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: väikemees - 24-01-2021, 08:12 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: Arkadi.T - 25-01-2021, 06:53 PM
RE: MB W201 190D '87 - maxim1655 - Autor: väikemees - 25-01-2021, 11:47 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,090 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 710 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 45,864 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 211,372 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB 190, w201 x mitu -Oldschool Oldschool 101 112,171 06-09-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Oldschool
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 54,566 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 28,959 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 16,778 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 49,944 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 10,716 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne