12-03-2020, 01:41 PM
Õhuklapid on kõik elektrilised, vaakum jäi 80ndatesse.
SL olen ise armatuuri all olnud ühte vahetades - kui minnakse "magama", lükatakse õhuvõtu klapp siseõhu peale/suletakse välisõhu ligipääs.
Ju on keegi omal ajal ette näinud, et seistes ei tuleks väliskeskkonna mõjud autosse, mis ka õige.
Mootorid ise on suht vastupidavad, järgi kipuvad andma plastik hoovad, mis on mootorite ja klappide vahel.
STAR-l on spetsiaalne kliimatest olemas, mängib nad kõik ükshaaval läbi ja diagnoosib kogu kliima töökorralduse.
Selle põlvkonna suurim potentsiaalne kurja juur on salongi temperatuuri andur, kui see segast loeb, hakkab igasugune pull pihta.
R230-l on vaja kliima resetiks kahjuks ka välist sekkumist.
SL olen ise armatuuri all olnud ühte vahetades - kui minnakse "magama", lükatakse õhuvõtu klapp siseõhu peale/suletakse välisõhu ligipääs.
Ju on keegi omal ajal ette näinud, et seistes ei tuleks väliskeskkonna mõjud autosse, mis ka õige.
Mootorid ise on suht vastupidavad, järgi kipuvad andma plastik hoovad, mis on mootorite ja klappide vahel.
STAR-l on spetsiaalne kliimatest olemas, mängib nad kõik ükshaaval läbi ja diagnoosib kogu kliima töökorralduse.
Selle põlvkonna suurim potentsiaalne kurja juur on salongi temperatuuri andur, kui see segast loeb, hakkab igasugune pull pihta.
R230-l on vaja kliima resetiks kahjuks ka välist sekkumist.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”