Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütuselisand E10 ja vanad MB bensiinimootorid
#7
(08-08-2019, 06:18 AM)stihl Kirjutas: Mul kukutas näiteks 1978a Jaguar oma keskmise küttekulu isegi ALLA tehasenormi, kui ükskord mõõtsin. Originaalis käib tal mingi kas RON91 vms sees, aga juba 10a sõidan 98E-ga.

Tehasenorm oli üle 12L/100km- le maanteel, tänase 98 bensuga sõidab 11...midagi. (mootor 4,2L)
Kulu on tal hea mõõta - kaks paaki ja need on ümberlülitatavad, seega kannatab täpselt mnt-l mõõta ja tühjaks sõita.
Ma nii iidse tehnikaga pole proovinud, minu tagusmendi alt läbikäinud isendid on olnud vahemikus 1987-2014.
R3 1,2l vabalthingavast V8 4l vabalthingavani, paar R4 turbokat ka vahele.
Üks neist karburaatoriga, ülejäänud mitmikpritse/otsepritsega isendid.
Ma ei ole kunagi eksperimenti teinud konkreetselt 100km jupi või mõne üksiku paagitäie kohta, minu test on olnud üle paarituhandese kilometraažiga sõitude kohta, kuna võrreldavaid tingimusi pole kunagi. 4-5 paagitäie keskmine on püsinud sama liitri sees, komatagused numbrid on natuke muutunud, aga ükski paagitäis pole ka identne. Seega jään endiselt oma arvamuse juurde, et olulist vahet distantsiliselt ei tule. Küll, aga nõustun sellega, et mootori tervisele on 98 kasulikum. Kasvõi selle sama mootoritule näitel.

Täpselt sama teema on ka "chippimisega" omast kogemusest ei ole näinud, et kütusekulu langeks, on jäänud ikka samasse auku, minekut on aga autol küll rohkem.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kütuselisand E10 ja vanad MB bensiinimootorid - Autor: Eero_S - 08-08-2019, 02:18 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kus kohast saab E10 peaga polte ( pilt ) Saareoks0 7 4,837 17-01-2016, 07:58 PM
Viimane postitus: Laur
  Kütuselisand kpokyc 2 2,909 25-10-2009, 11:15 PM
Viimane postitus: kpokyc



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne