Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütuselisand E10 ja vanad MB bensiinimootorid
#5
Mul kukutas näiteks 1978a Jaguar oma keskmise küttekulu isegi ALLA tehasenormi, kui ükskord mõõtsin. Originaalis käib tal mingi kas RON91 vms sees, aga juba 10a sõidan 98E-ga.

Tehasenorm oli üle 12L/100km- le maanteel, tänase 98 bensuga sõidab 11...midagi. (mootor 4,2L)
Kulu on tal hea mõõta - kaks paaki ja need on ümberlülitatavad, seega kannatab täpselt mnt-l mõõta ja tühjaks sõita.

Ok, voolikud on tal kõik vahetatud uute vastu, aga miks ma peaksin üritama teada saama, kas karpade tihendid (3 karburaatorit reas) ikka on solgikindlad või mitte....?

Ok, need karbussid ringi lapata on veel suht lihtne töö (1x tehtud ka juba), aga vaatan siin teemas, et osad seltsimehed soovivad lausa oma K-jetronicute membraane, mis alko tagajärjel punduma hakkavad, hakata vahetama?

Hea küll, ka seda on võimalik teha, aga miks siis, kui keegi K-jetiga abi palub, ei taha keegi enam seda tööd teha ega inimesi aidata? Siis pole membraanivahetajaid mitte kusagil....


.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kütuselisand E10 ja vanad MB bensiinimootorid - Autor: stihl - 08-08-2019, 06:18 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kus kohast saab E10 peaga polte ( pilt ) Saareoks0 7 4,849 17-01-2016, 07:58 PM
Viimane postitus: Laur
  Kütuselisand kpokyc 2 2,913 25-10-2009, 11:15 PM
Viimane postitus: kpokyc



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne