11-03-2019, 11:51 AM
(11-03-2019, 10:20 AM)erkilo Kirjutas: Pole mõtet hakata juba olemasolevat uuesti leiutama, WJ peal on OM612 koos automaatkastiga tööle pandud juba tehasest. Lisaks veel sobiv paigutus agregaatidele, otse käigukasti külge kinnituv vahekast, muudetud mootorijuhtimine jne jne. Ja ka sellisel juhul on ruumiga suht kitsas kapoti all. Pealegi ei sobi sõiduka pealt pärinev OM612 mootor ega käigukast otse WJ külge, erinevad on karteri põhi/õlipump, mootori otsakaas agregaatide kinnitustega, plokikaas, kollektorid, käigukasti korpus jne.Olen kursis OM612 variandiga ning ka omanud seda kooslust. Ideaalis võiks lahendada AW4 kasti ja OM617 ning nad kokku sobitada vaheplaadiga. Sellise kooslusega kaob ära vahekasti kinnituse küsimus ning ainult kardaanid mõõtu teha. Alati oleks lihtsam soetada valmislahendus aga kuna masin muus osas on pigem heas korras ning vaeva on tema kallal nähtud, siis ma pigem võtan ette ja leiutan miskit pädevamat sinna, kui on see 3.1 õnnetus seal vahel.