Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K-Jetronicu asendamine elektroonilise pritsega
#12
Õnneks enam pole väga probleeme selle suure pihusti ja alumise otsaga, üldjuhul saavad kõik ajud nende juhtimisega piisavalt hästi hakkama ja pihusti tehnoloogia ka piisavalt edasi läinud, olgu kasvõi 1000cc pihusti.

Varem süütad läheb paratamatult segu lahjemaks, mootor hakkab rohkem jõudu tegema ja seega käib rohkem õhku läbi, mis nõuab rohkem kütet.
Jõudu enam ei saa kui peas tuleb piir ette õhukogusel (kas nukk, sisse/väljalase, lihtsalt füüsiline piir kanalitel jne) või siis nagu mainisid mainitud kütusüsteem ei võimalda ja mootor hakkab detoma.
Üldjuhul maksimaalset jõudu 14.7 juures mootorid ei tee, pigem jääb see segu number sinna 13:1 na puhul ja üle laetud 12:1 (kupee mul 12.2:1 rõhu all).
PS! need numbrid on suurusjärgud ja iga setup tahab personaalset lähenemist.

ÜV tõesti vast enamus ei jagaks matsu ära kui kopsik ka alles jätta, mul kupeel ka sisselaske pool coilpackid ja latt üsna hästi peidus selle kopsiku all, suht tehase variant näeb välja.
Kui see kütuseäravool tuua õhutoru alt siis oleks veel väga hästi.
Turbo
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: K-Jetronicu asendamine elektroonilise pritsega - Autor: sm. pelle - 14-02-2019, 11:24 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Turvapadja asendamine?? totu 4 2,564 21-06-2020, 12:28 AM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne